LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ing nieuwsbrief afmelden

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Anitablonk
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2016 09:30

Ing nieuwsbrief afmelden

Ongelezen bericht door Anitablonk »

Het lijkt een klein dingetje, maar het lukt mij niet om af te melden voor de nieuwsbrief van de ing. Deze nieuwsbrief krijg ik omdat ik een en/of rekening met mijn vader had, mijn vader had zorg nodig ivm zijn mentale gezondheid. Inmiddels is mijn vader al ruim 1.5 jaar geleden overleden, de rekening is allang opgedoekt, mijn eigen nieuwsbrief ( ja ik kreeg 2 nieuwsbrieven op hetzelfde emailadres) is opgezegd. Ik heb de nieuwsbrief via de gebruielijke weg al een aantal keer opgezegd, is niet gelukt, toen maar gebeld, excuses gehad, het ging geregeld worden, niet gelukt, via facebook contact gehad met de ing, excuses, nee nu ging het zeker lukken, niet gelukt, klacht ingediend, weer excuses, ze gingen het weer verhelpen, en vandaag zat deze weer in mijn mailbox: Geachte heer Blonk. En nu dus maar aan Radar gemeld, misschien ben ik niet de enige die geen klantrelatie meer heeft, maar nog wel in het systeem blijft hangen....

Gesloten