LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door CB »

koho schreef:
tuinman schreef:Wellicht was de klacht binnen twee dagen opgelost omdat ze hier op het forum is geplaatst.
Da's wat ik denk. Het kostte even wat schrijfwerk maar dan heb je ook wat.
Keep on dreaming. Het was je mail die het heeft opgelost. Geen enkel bedrijf zal in zijn klantenbestand gaan uitzoeken wie Koho is of ben je daar onder je forumnaam ook bekend.

Het hele verhaal hier typen had je je kunnen besparen.

koho
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 jul 2005 16:08

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door koho »

Ik heb in mijn korte correspondentie verwezen naar dit forum, betweter. Scheelde me nogal wat geschrijf.

Ka-ristus.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door CB »

koho schreef:Mailtje gestuurd naar die gerechtsdeurwaarder, na betaling:

LS

Tot mijn stomme verbazing kennis genomen van dossiernummer xxx.
(...)

U bent slechts de tussenpersoon, dus ik verwijt u niets, maar wat de ING hier flikt vind ik buitenproportioneel. Ik heb (per datum 9-2) betaald om van verder gedoe af te zijn, maar: ik wil graag inzage in het bedrag (hoe kan het 305.20 zijn geworden terwijl de rekening eind 2009 is opgeheven, toen met een saldo van min 129? Dat saldo per feb 2009 was het laatste wat ik ooit hoorde mbt die bankrekening, op de kop af 3 jaar geleden).

Verder wil ik graag weten wie de contactpersoon mbt dit dossier bij ING is want het was fijn geweest als iemand van uw client me er de afgelopen 3 jaar op had gewezen dat dit nog speelde ... bv via een aanmaningkje, dat dit saldo opliep, en ik leg me hier dus niet direct bij neer, ondanks dat ik betaald heb (dit om van verder gedoe af te zijn).

Tenslotte wil ik u erop wijzen dat het fijn is om direct online te kunnen reageren met een inlogcode, maar er bleek ook een wachtwoord nodig en dit was niet vermeld in uw brief, zodat ik daar bijzonder weinig aan had.

Ik weet dat ik (jaren geleden) wat nalatig ben geweest met die bankrekening die ik gewoon had moeten opheffen, maar dit is krankzinnig.

Mijn week is alvast flink verpest dankzij de ING met wie ik nooit meer iets te maken wens te hebben. Geen woorden voor.

Maar ik hoop dat u me kunt helpen met de gevraagde informatie.
Bedrag (305.20) staat donderdag op uw rekening. Ik hoop dat het goed besteed wordt.

Met vriendelijke groeten
De je hebt naast bovenstaande mail en al dat getyp hier ook nog een brief geschreven, waarin je naar dit forum hebt verwezen?

Het wordt steeds mooier met jou. :lol: :lol: :lol:

koho
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 jul 2005 16:08

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door koho »

Je citeert nu mijn mail naar de gerechtsdeurwaarder, vriend. Daarna volgde mailcontact met de ING met verwijzing naar dit forum.
Duh!

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door CB »

Ok die brief moest dus een mail zijn. Goed gedaan hoor. Je kunt trots zijn op jezelf.

koho
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 jul 2005 16:08

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door koho »

Jij ook CB. Onschatbare hulp op dit forum.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door CB »

Nee hoor die eer is voor jou. Dat blijkt wel uit de bijval die je hebt gehad. Het was echt jouw topic hoor. :lol:

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door __oi__ »

Heb dit ranzige topic diagonaal gelezen.
Hoogtepunt/dieptepunt:
koho schreef:. Mijn jongste dochter zei net schattig: "zal ik dan mijn zakgeld geven?".
Serieus: Dit post je zonder gêne ?

cindyanne76

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door cindyanne76 »

Waarom heb je na die brief niet even contact opgenomen met bank of gerechtdeurwaarder? Ik snap gewoon niet waarom wel meteen zo'n topic plaatsen op het forum over iets wat misschien meteen rechtgezet had kunnen worden!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Jefdus schreef: Klagen op bedrijven is prima hoor, maar op den duur heb je als consument natuurlijk ook gewoon verantwoordelijkheden
Het gaat nog wat verder: het betreft hier een bedrijf van TS (dus eigenlijk hoort deze discussei hier helemaal niet thuis). Van een bedrijf mag je toch zeker verwachten dat die de administratie op orde heeft. Zo niet, dan is het niet verbazingwekkend dat het bedrijf van TS niet van de grond is gekomen.....

Gesloten