LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING verhoogt de salarissen van de topmanagers

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
tenormin

Re: ING verhoogt de salarissen van de topmanagers

Ongelezen bericht door tenormin »

Klaas Jan schreef:
Iets gaat alleen omlaag als het minder wordt, niet als het gelijkblijft of stijgt.
Ik hou het verder voor gezien qua dit item.
Juist, mijn (niet alleen mijn) pensioenen zijn omlaag gegaan. :mrgreen:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

moederslink schreef:Ik ben niet tegen topsalarissen bij topfuncties ; ik ben wel faliekant tegen topsalarissen bij mismanagement, zoals is gebleken immers. Nou gaat dit topic over ING .....de ABN/AMRO of RABO of welke andere bank dan ook , vroeg of laat harken ze heus wel hun centjes linksom of rechtsom weer binnen, dus ik blijf bij de ING, teveel gedoe dat switchen!
Je kunt het huidige management niet beschuldigen van mismanagement. De ellende is door hun voorgangers veroorzaakt. M.n. bij ING is de boel behoorlijk opgeschut en heeft men in recordtijd de lening aan de overheid terugbetaald. Met veel rente waar we allemaal van hebben geprofiteerd.

Overigens verdient het management van "verantwoorde" banken als ASN en Triodos per klant een stuk meer dan het management van de grote banken.

VCampen

Ongelezen bericht door VCampen »

GJvdZ schreef: bij ING is de boel behoorlijk opgeschut en heeft men in recordtijd de lening aan de overheid terugbetaald. Met veel rente waar we allemaal van hebben geprofiteerd.
Lening is terugbetaald maar de banken hebben de schade niet vergoed.
Bedrijven en ondernemers zijn massaal failliet gegaan en in de schuldsanering.
Werknemers zijn hun baan kwijt en kunnen het huis niet meer betalen.
Voedselbanken kunnen de vraag niet aan en het aantal zelfmoorden is enorm gestegen.

…en weer vrolijk verder is op zijn zachtst gezegd ongepast.

LarsVerboom3

Ongelezen bericht door LarsVerboom3 »

De salarissen reizen de pan uit en zijn maatschappelijk niet te verantwoorden. Ik vind dat hier echt eens een keer hard ingegrepen moet worden, het wordt al jaren geroepen, maar er gebeurt niks... Al vind ik ook wel dat mensen niet moeten onderschatten hoe hard deze mensen werken. Weken van 80 uur, stress, ontzettend veel verantwoordelijkheid, dat is iets wat veel mensen vergeten en daar mogen die mensen best goed betaald voor krijgen. Al kan dat natuurlijk ook binnen bepaalde normen gewoon het geval zijn, iets wat nu niet zo is

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

en het aantal zelfmoorden is enorm gestegen.
Dat is iets wat je een bank niet aan kunt rekenen maar de labiliteit van de mensen.
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen :wink:

Gesloten