LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is Flatex betrouwbaar

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Ridder777

Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede dag beste mensen van het forum.
Omdat het financieel iets beter met mij gaat wilde ik graag weer beleggen in aandelen.
Ik wilde bij Binck gaan, maar Degiro kwam en die is goedkoper.
Nu is het probleem dat ik reclame zag van Flatex, en die is nog goedkoper dan Degiro.
Wie heeft er ervaringen mee?
Alle reacties zijn welkom.

(We vergeten even alle vorige topics van mij.)

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door kweenie »

Beleggen moet je alleen doen met geld dat je 'over' hebt. Je zult dan dus ook een paar maandsalarissen aan gewoon spaargeld moeten hebben. Pas daarna kun je aan beleggen denken.

Ridder777

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik heb liever dat je antwoord geeft op de vraag, die toevoegingen van jou zit ik niet op te wachten.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier komen alleen de mensen die bedrogen zijn met hun aandelen. Verwacht hier geen aanbevelingen die verder gaan dan je kunt beter je geld uit het raam gooien.
Als je bedrogen bent mag je uithuilen.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Niet voor het een of ander, maar eerst vragen over waarschijnlijk WW in oktober, daarna over minima regelingen. Slechts een verlenging met een jaar van uw contract en dan nu gaan beleggen?

Open een internetspaarrekening en zorg dat die flink gevuld wordt.

En kijk dan pas verder.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Costnix »

Ik beleg heel succesvol in GEEN aandelen. Deze hebben een gegarandeerd rendement van 0% en totaal geen risico.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

We moeten vergeten dat u graag in de WW en daarna in de bijstand komt? We vergeten dat u zorg moet dragen voor vriendin en dochter? We vergeten dat u net een tijdelijk contract als bezorger gekregen hebt?

U geeft aan weer te willen gaan beleggen. Waarom dan niet waar u zelf al goede ervaringen mee had? En als u dan zo graag wilt overstappen naar een ander, wat heeft u zelf al gedaan om informatie te krijgen? Hebt u ook al gekeken wat er nodig is om een account aan te maken? Wat gaat u neerzetten bij wat uw beroep is?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door kweenie »

Ridder777 schreef:
17 jun 2019 18:59
Ik heb liever dat je antwoord geeft op de vraag, die toevoegingen van jou zit ik niet op te wachten.
Dat dacht ik al wel.

Maar gezien je andere topics betekent dit ofwel dat je te weinig geld hebt om te gaan beleggen ofwel dat je de boel zit te belazeren en meer geld hebt dan je de instanties doet voorkomen. In beide gevallen zal ik je mijn mening daarom niet geven.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En we zijn weer los. Zullen we inzetten op hoeveel pagina's dit topic binnen 24 uur gaat krijgen? Als we toch gaan gokken met geld kan dat ook wel.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door angel1978 »

En dan nog twijfelen mensen..

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door moederslink »

Ach ja , twijfel of niet ...het blijft wel vermakelijk ....

Binck, Degiro en Flatex ....ik ken ze geen van drieën , Ridder777, ik heb geen verstand van beleggen en ook geen zak geld " over " dus neem ik geen risico (s) en ga niets beleggen.
Ik kom rond van mijn geld en als er wat over is spaar ik dat of besteed ik dat aan nuttige dingen of een mooie reiservaring.
Succes gewenst en neem een beleggingsexpert in de armen ( maar ik zou voor sparen gaan in jouw geval , maar je hoeft geen advies aan te nemen hoor :P ).

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door gosewijn »

Kijk op de site van Harry mens daar is alle informatie daar gaat een wereld voor je open.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Costnix »

@Ridder777: Er staan geen klachten over Flatex op Klacht.nl en Klachtenkompas.nl of Harry Mens :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

Ridder777 schreef:
17 jun 2019 18:50
(We vergeten even alle vorige topics van mij.)
Omdat je ons al die tijd in de maling hebt genomen. En waarom zouden 'we' er dan nu vanuit moeten gaan dat dit wel serieus is?

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

Ridder777 schreef:
17 jun 2019 18:59
Ik heb liever dat je antwoord geeft op de vraag, die toevoegingen van jou zit ik niet op te wachten.
Ik had liever dat je met die toon tegen die friettentbazin sprak. Dat had een hoop topics gescheeld.

O nee, dat waren allemaal onzintopics.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door scontra »

Ridder777 schreef:
17 jun 2019 18:50
Goede dag beste mensen van het forum.
Omdat het financieel iets beter met mij gaat wilde ik graag weer beleggen in aandelen.
Ik wilde bij Binck gaan, maar Degiro kwam en die is goedkoper.
Nu is het probleem dat ik reclame zag van Flatex, en die is nog goedkoper dan Degiro.
Wie heeft er ervaringen mee?
Alle reacties zijn welkom.

(We vergeten even alle vorige topics van mij.)
Alle waar is naar z'n geld, des te goedkoper des te minder mag men verwachten en dat is ook zo in de wereld van het 'grote geld'.

LET OP : Beleggen brengt grote risico's met zich mee en houdt vooral rekening met het gegeven dat beleggingen in recordtempo kunnen verdampen en de belegger met lege handen achter blijft.

Maar wie het breed heeft kan een dergelijk risico makkelijk lopen, want bij verlies is er nog voldoende over om de 'boot' nog net niet te hoeven verkopen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Revoked »

Robeco. Vanaf 50 mille maak je pas echt winst. En met een baantje bij de gemeente kun je dat makkelijk ophoesten, toch?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Costnix »

Moet je wel wethouder, burgemeester zijn.
https://loonwijzer.nl/salaris/salaris-politici

Of op andere posten waar je hoog in de salarisboom bevindt.
https://ambtenarensalaris.nl/wp-content ... 8-2020.pdf
Laatst gewijzigd door Costnix op 17 jun 2019 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

Revoked schreef:
17 jun 2019 21:01
Robeco. Vanaf 50 mille maak je pas echt winst. En met een baantje bij de gemeente kun je dat makkelijk ophoesten, toch?
Enig probleempje voor Ridder is dat hij binnenkort in de bijstand komt, als hij daar al niet in zit. En ja, dan mag hij die 50.000+ eerst opeten voor hij bij de Soos aan mag kloppen.

Maar ach, in zijn wonderlijke wereld is alles mogelijk.

Ridder777

Re: Is Flatex betrouwbaar

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Luister mijn contract is verlengt met 1 jaar.
daarna heb ik recht op 18 maanden ww!
dus bijstand is pas 10 oktober 2020 + 18 MAANDEN = APRIL 2022

Gesloten