LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Josef Cremer
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 00:06

kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Josef Cremer »

Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Laatst gewijzigd door Josef Cremer op 09 jan 2009 12:59, 4 keer totaal gewijzigd.

Paul123
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 nov 2004 17:44

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Paul123 »

-
Laatst gewijzigd door Paul123 op 25 nov 2008 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Josef Cremer
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 00:06

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Josef Cremer »

Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Laatst gewijzigd door Josef Cremer op 09 jan 2009 13:00, 4 keer totaal gewijzigd.

Paul123
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 nov 2004 17:44

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Paul123 »

Ik begrijp je punt ook wel, maar toch zou ik het geloof ik liever dan maar wat hogerop zoeken binnen de ABN, dan op deze wijze e.e.a. onder de aandacht te brengen. Laten we wel zijn, voor bekenden en zakelijke relaties zijn de gegevens die je opgeeft voldoende om te kunnen weten over wie het gaat.

Z4
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 mei 2008 17:58

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Z4 »

Wat heb u met het prive leven van een ander te maken??
en hier mee door het land te gaan.

U lijkt me een heel gevaarlijk mannetje......je moet wel heel diep gezonken zijn op deze manier je verhaal te gaan halen.

lijkt nergens op.

Z4
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 mei 2008 17:58

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Z4 »

(by the way) Josef Cremer

Denk ook dat niemand geintresseerd is in jou (jank)verhaal en zucht wat een zeurpiet!!

get a life

Josef Cremer
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 00:06

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Josef Cremer »

Z4 dit forum is gemaakt om onrecht te melden. Dan vind je blijkbaar iedereen een zeurpiet hier.

Z4
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 mei 2008 17:58

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Z4 »

last but not least.....onrecht oke, maar u zegt vals te worden beschuldigd ivm met de door u gedane beledigingen aan het bankpersoneel.

Maar wat doet u zelf dan met geruchten en roddels iemands prive leven te schaden

Da's pas onrecht!!


Had dit er niet in gestaan (wat door uzelf later er weer vlug is uitgesloopt) had ik totaal geen aandacht aan u verhaal besteed.

justme1
Berichten: 105
Lid geworden op: 15 feb 2008 17:01

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door justme1 »

Erg vreemd verhaal...

Misschien moet het personeel van ABN Amro ook nog maar eens een cursus nederlands gaan volgen. Staan wel erg veel fouten in de brief...

:?:

abcabc
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 nov 2008 18:02

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door abcabc »

toch een raar verhaal dat er ook geen logo op de brief staat. Volgens mij krijg je alles van ABN Amro toegezonden op logopapier.

En voordat je als klant geweerd wordt dan is er toch meer aan de hand lijkt mij.

Josef Cremer
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 00:06

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Josef Cremer »

Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Laatst gewijzigd door Josef Cremer op 09 jan 2009 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door roro25 »

waarom bankier je dan nog bij AAB je bent echt niet verplicht om ergens te blijven (je rekenigen worden toch al opgezegd!) Zoek een andere bank als het niet bevalt. Overstapservice erbij en klaar is kees.

Wel moet ik je zeggen dat je te ver gaat met je insinuaties die niet ter zake doen. Wat heb jij te maken met de reden waarom iemand op een bepaalde plek niet meer werkt of wat iemand in prive uithaald.
Maar ja het is makkelijker om je op zaken te richten die neit van doen hebben dan e met de hoofdzaak te maken hebben.

Waarom ga je niet op het feit waarom je rekeningen worden opgezegd?\
En bank mag niet zo maar overgaan tot het opheffen van rekeningen tenzij je het te bont hebt gemaakt.
Zoals zo vaak me dit soort dingen geldt: both sides of a story...

Wapppie
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 08:29

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Wapppie »

Bent u er zeker van dat er niet iemand heel hard bezig is om u een loer te draaien?

Dat zou de knullige brief (uit 2007!!) nog wel eens kunnen verklaren, en tevens de reden dat mevrouw Van D. flink moest lachen. Met name dat lachen is niet te combineren met zich beledigd voelen...

Aan de andere kant.. het bericht om eens te komen praten, kan worden gezien als "een bericht achtergelaten". Daar bent u inderdaad niet op ingegaan.

Zomaar wat gedachten verder:
- brief zal waarschijnlijk dagtekening 19-11 of 20-11 gehad moeten hebben, gegeven de beeindiging per 20-12.
- de vorige keer dat een dergelijk voorval zich heeft voorgedaan was in november 2007, misschien wel de laatste actie van de vorige vestigingsmanager?
- een vestigingsmanager die klanten de laan uit stuurt, is niet het toonbeeld van een goede vestigingsmanager...
- of, ook niet geheel onmogelijk, de heer I. heeft op zijn laatste dag nog even zijn personeel een plezier gedaan.

Wat serieuzer:
- Is er tussen 4 november en 19 november (tijdsbestek van 2 weken) contact geweest met de bank? Het uitblijven van een reactie op die termijn rechtvaardigt de opzegging niet. U had wel drie weken op vakantie kunnen zijn. Dit wekt de indruk dat het besluit om de relatie te beeindigen reeds voor 4 november genomen is, en de heer I. u dat in een persoonlijk gesprek wilde meedelen.
- Door accoord te gaan met de coulance-regeling over de pakketkosten, kunt u niet meer daarop terugkomen. Voorafgaande (4?) jaren heeft u telkens een overzicht gehad van de kosten van uw pakket(ten), en had u gelegenheid om daarop te reageren. De berekende kosten komen voort uit de administratie van de bank, dus u had die kunnen laten corrigeren. Na 5 jaar daarop terugkomen is niet opportuun.
- Indien u een negatief saldo op uw rekeningen kunt hebben, wat ik concludeer uit het feit dat er debetrente in rekening is gebracht, zou het de moeite waard kunnen zijn om per 20 december een negatief saldo op uw rekeningen te hebben. Dat zou tenminste de opzegging moeten blokkeren.

Door uw verhaal hier op het forum te plaatsen, speelt u echter ABN Amro in de kaart, want welk advies hier ook gegeven wordt, ABN Amro zal ruim de gelegenheid hebben om een passend antwoord voor te bereiden.

De vraag is tevens wat u denkt te kunnen bereiken. Naar ik begrijp, is de betreffende vestigingsmanager inmiddels niet meer werkzaam bij de bank. Of dat op waarheid berust, laat ik maar even in het midden. U heeft uw bankzaken elders geregeld. Haal het geld van de rekeningen en ga naar een andere bank. Fortis, Rabo, SNS, keuze genoeg. Of dacht u werkelijk dat enige actie van uw kant, of van de kant van Radar, er voor zou kunnen zorgen dat u weer gezellig naar het ABN Amro kantoor in Boxmeer kunt gaan in de toekomst? Onrecht of niet, het gaat weinig opleveren.

Hooguit kunt u proberen om uw rekeningen voor 20 december reeds naar een andere bank te verhuizen. Ik weet niet of er al nummerportabiliteit is voor bankrekeningen, maar dat zou in ieder geval een hoop gedoe schelen.

Josef Cremer
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2008 00:06

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door Josef Cremer »

Doordat het conflict is "opgelost" is deze post verwijderd.
Laatst gewijzigd door Josef Cremer op 09 jan 2009 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: kan een bankmedewerker (ABN-AMRO) zomaar alles opheffen?

Ongelezen bericht door roro25 »

kortom dit hele verhaal heet valutering.....
IS nog wel toegestaan tot in november 2009 de separichtlijn in werking treedt. Dan is het over.
ABN AMRO verwijst er naar in hun voorwaarden van een betaalrekening en heeft er zelfs een folder over. Tja de ene bank valuteert, de andere houdt enige dage het geld vast......
Valutering kan je niet om heen je kan wel verstandig overboeken. Dus op dag 1 overboeken van spaar naar prive op dag 2 overboeken van prive naar buiten de bank....
Tja ben je het er niet mee eens dan stap je toch over naar een andere bank.
Zoals eerder genoemd maak gbruik van de overstapservice.

Gesloten