LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misbruik creditcard SNS bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
vakantieganger2
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2010 15:11

misbruik creditcard SNS bank

Ongelezen bericht door vakantieganger2 »

stelling:
- je wordt geinformeerd door de bank over een betwiste boeking
- je gaat terug bellen dat het klopt, de transactie wordt toch uitgevoerd, het gaat om een groot bedrag
- als het gaat om een groot bedrag ( limit creditcard) moet de klant er zelf voor een positief saldo dragen, indien de klant over geen extra middelen beschikt moet de klant tijdelijk een lening sluiten op eigen kosten??!!! voordat eea weer teruggeboekt wordt op de rekening
- dat de klant andere verplichtingen heeft bv automatische incasso etc laat de bank koud
- de bank doet zelf geen aangifte, moet de klant zelf doen - misbruik van creditcard is in mijn ogen een misdrijf en indien er geen melding en centralisatie wordt uitgevoerd kunnen de criminele activiteiten nooit gestopt/opgespoord worden
-het klantenservice niveau onder het peil

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: misbruik creditcard SNS bank

Ongelezen bericht door tsja.. »

sorry, maar zou je iets duidelijker aan kunnen geven wat het probleem is? ik begrijp er niet veel van...een betwiste boeking waar je goedkeuring voor geeft en een lening af moet sluiten??

schiet mij maar lek...

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: misbruik creditcard SNS bank

Ongelezen bericht door Jan1 »

Wat klopt er nou, de melding van betwist, of is het wel goed. Een onduidelijk verhaal, kan er geen kant mee op.

Gesloten