LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
CarAccident
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2019 17:30

Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door CarAccident »

Ik doe al jaren business via Tikkie, onlangs ben ik ineens geblokkeerd op Tikkie. Wat blijkt dat er iemand mij had gemeld voor fraude omdat die het gekochte product 1 dag later had ontvangen dat dat die verwacht. Na contact op te nemen met tikkie werd mij gelijk duidelijk gemaakt dat ik niet werd gedeblokkeerd zelfs na bewijs materiaal te sturen dat alle gekochte producten zijn ontvangen (Track and trace en berichtjes) vond Anna van Tikkie het ongeloofwaardig en heeft ze dus besloten mij niet te deblokkeren. Dus bij deze bank baseren ze besluiten op wat ze denken en niet op feiten. Nu kan ik dus geen zaken meer doen via Tikkie. Terwijl dit mijn inkomstenbron is.

Helaas dat het zo moet, Abn amro is niet van mij af!!! ECHT niet.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door sylvesterb »

CarAccident schreef:
31 jul 2019 17:36
Ik doe al jaren business via Tikkie, onlangs ben ik ineens geblokkeerd op Tikkie. Wat blijkt dat er iemand mij had gemeld voor fraude omdat die het gekochte product 1 dag later had ontvangen dat dat die verwacht. Na contact op te nemen met tikkie werd mij gelijk duidelijk gemaakt dat ik niet werd gedeblokkeerd zelfs na bewijs materiaal te sturen dat alle gekochte producten zijn ontvangen (Track and trace en berichtjes) vond Anna van Tikkie het ongeloofwaardig en heeft ze dus besloten mij niet te deblokkeren. Dus bij deze bank baseren ze besluiten op wat ze denken en niet op feiten. Nu kan ik dus geen zaken meer doen via Tikkie. Terwijl dit mijn inkomstenbron is.

Helaas dat het zo moet, Abn amro is niet van mij af!!! ECHT niet.
Als zakelijke klant heeft u een overeenkomst wat staat daarin? Of neemt u het niet zakelijk af?

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door Redfloor »

Hoe deed je dan zaken voor 2016? Want zolang bestaat Tikkie nog niet. Lijkt me onwaarschijnlijk dat er geen alternatief te bedenken is.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door renewouters »

Als Tikkie je inkomstenbron is (klopt niet, volgens mij is de winst die je maakt bij het verkopen van spullen je inkomstenbron, maar dit terzijde), moet je misschien toch een wat gaan professionaliseren.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door Boesta »

Tegenwoordig kun je bij bijna elke bank gewoon in de app van de bank een betaalverzoek doen. Das eigenlijk hetzelfde als tikkie. Ze kunnen jou dan met ideal via de toegezonden link betalen. Dat is dan een "real time" betaling.

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Beste CarAccident,

Je hebt je klacht inmiddels via verschillende kanalen kenbaar gemaakt. Verschillende collega’s hebben naar de situatie gekeken. Daarnaast is er ook contact geweest met een melder / gedupeerde. Ondanks dat een product wat later dan verwacht toch is ontvangen bij de koper, speelt er meer. Door al deze informatie die we hebben zien wij voldoende reden om niet over te gaan tot deblokkade.

Met vriendelijke groet,

Elvira
ABN AMRO Webcare

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door berndv »

ABN AMRO schreef:
06 aug 2019 10:35
Ondanks dat een product wat later dan verwacht toch is ontvangen bij de koper, speelt er meer. Door al deze informatie die we hebben zien wij voldoende reden om niet over te gaan tot deblokkade.
Hmm, ik vermoed dat TS dus niet geheel de waarheid spreekt als ik dit zo lees.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door sylvesterb »

CarAccident schreef:
31 jul 2019 17:36
Abn amro is niet van mij af!!! ECHT niet.
Ben benieuwd, horen we ooit nog wat van TS of heeft zijn online chantage niet het gewenst effect?

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

@radar, pas de titel maar aan naar: Terecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Amro.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door BL2 »

@radar, wis het hele topic maar, TS is slechts één keer 6 minuten online geweest. Is gewoon een wraaktopic !

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar wel met adequaat antwoord! Alleen de titel wijzigen en dan is hij nog niet van de bank af!

Gesloten