LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
CarAccident
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2019 17:30

Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door CarAccident »

Ik doe al jaren business via Tikkie, onlangs ben ik ineens geblokkeerd op Tikkie. Wat blijkt dat er iemand mij had gemeld voor fraude omdat die het gekochte product 1 dag later had ontvangen dat dat die verwacht. Na contact op te nemen met tikkie werd mij gelijk duidelijk gemaakt dat ik niet werd gedeblokkeerd zelfs na bewijs materiaal te sturen dat alle gekochte producten zijn ontvangen (Track and trace en berichtjes) vond Anna van Tikkie het ongeloofwaardig en heeft ze dus besloten mij niet te deblokkeren. Dus bij deze bank baseren ze besluiten op wat ze denken en niet op feiten. Nu kan ik dus geen zaken meer doen via Tikkie. Terwijl dit mijn inkomstenbron is.

Helaas dat het zo moet, Abn amro is niet van mij af!!! ECHT niet.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Onterecht geblokkeerd op Tikkie door ABN Ambro

Ongelezen bericht door sylvesterb »

CarAccident schreef:
31 jul 2019 17:36
Ik doe al jaren business via Tikkie, onlangs ben ik ineens geblokkeerd op Tikkie. Wat blijkt dat er iemand mij had gemeld voor fraude omdat die het gekochte product 1 dag later had ontvangen dat dat die verwacht. Na contact op te nemen met tikkie werd mij gelijk duidelijk gemaakt dat ik niet werd gedeblokkeerd zelfs na bewijs materiaal te sturen dat alle gekochte producten zijn ontvangen (Track and trace en berichtjes) vond Anna van Tikkie het ongeloofwaardig en heeft ze dus besloten mij niet te deblokkeren. Dus bij deze bank baseren ze besluiten op wat ze denken en niet op feiten. Nu kan ik dus geen zaken meer doen via Tikkie. Terwijl dit mijn inkomstenbron is.