LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opnieuw identificeren Knab bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Moneyman »

pierrev schreef:
21 jun 2020 17:13
Moneyman schreef:
21 jun 2020 16:58
pierrev schreef:
21 jun 2020 15:23
Gemeld totaal onnodige reactie.
Vind je? Je zin is onbegrijpelijk en tegenstrijdig.
Probeer eens inhoudelijk te reageren en niet steeds andermans reacties onderuit te halen daar heeft een TS pas echt wat aan
Je zóu natuurlijk ook gewoon toe kunnen lichten wat je daadwerkelijk bedoelde te zeggen. Daar heeft TS meer aan dan een kansloze discussie - en het scheelt ook nog eens een hoop onnodig gebruik van de meldknop.

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Moneyman »

pierrev schreef:
21 jun 2020 18:01
angel1978 schreef:
21 jun 2020 17:57
pierrev schreef:
21 jun 2020 17:13
Probeer eens inhoudelijk te reageren en niet steeds andermans reacties onderuit te halen daar heeft een TS pas echt wat aan
Probeer dan ook eens gewoon fatsoenlijke en begrijpelijke teksten op te schrijven zodat niet iedereen elke keer hoeft te raden wat er nu precies staat. Een beetje fatsoenlijk gebruik van interpunctie kan ook geen kwaad.
En ook gemeld leer nu eens wat ook al vaker door de moderator is gezegd als de reactie je niet bevalt niks verplicht je tot reageren.
Als jij nou gewoon begint met de forumregels toe te passen...
• Bijdragen die (zeer) slecht te begrijpen zijn, bijvoorbeeld door taalfouten of gebrek aan interpunctie, kunnen verwijderd worden door de Moderator.
Mijn vraag op verheldering geeft je de kans je bericht te verduidelijken voordat de mods het zouden verwijderen. Maar blijkbaar blijf je liever onduidelijk...

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

Moneyman schreef:
21 jun 2020 18:32
pierrev schreef:
21 jun 2020 18:01
angel1978 schreef:
21 jun 2020 17:57

Probeer dan ook eens gewoon fatsoenlijke en begrijpelijke teksten op te schrijven zodat niet iedereen elke keer hoeft te raden wat er nu precies staat. Een beetje fatsoenlijk gebruik van interpunctie kan ook geen kwaad.
En ook gemeld leer nu eens wat ook al vaker door de moderator is gezegd als de reactie je niet bevalt niks verplicht je tot reageren.
Als jij nou gewoon begint met de forumregels toe te passen...
• Bijdragen die (zeer) slecht te begrijpen zijn, bijvoorbeeld door taalfouten of gebrek aan interpunctie, kunnen verwijderd worden door de Moderator.
Mijn vraag op verheldering geeft je de kans je bericht te verduidelijken voordat de mods het zouden verwijderen. Maar blijkbaar blijf je liever onduidelijk...
En jij bent de moderator? Nee dat ben je niet dus gedraag je ook niet alsof je dat wel bent dat zal vast ook tegen die heilige regeltjes van je zijn maar goed wederom ben je off-topic

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

En het was al verduidelijkt een aantal berichten terug maar als je moneyman heet en alleen met het continue aanvallen van andere bezig bent zal dat je ontgaan zijn.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door tttlocke »

pierrev schreef:
21 jun 2020 19:26
En het was al verduidelijkt een aantal berichten terug [...]
Ik heb die verduidelijking gemist.
Die verduidelijking moet:
- van jou komen
- gegeven worden na het plaatsen van het bericht in kwestie.

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Is @pierrev weer eens een nieuwe oude?

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

tttlocke schreef:
21 jun 2020 20:02
pierrev schreef:
21 jun 2020 19:26
En het was al verduidelijkt een aantal berichten terug [...]
Ik heb die verduidelijking gemist.
Die verduidelijking moet:
- van jou komen
- gegeven worden na het plaatsen van het bericht in kwestie.
Het is verduidelijkt door mij gewoon alle reacties goed begrijpend lezen.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

En verder ga ik hier mijn tijd niet aan verspillen en het gaat toch al niet meer over het topic maar dat is hier eerder regelmaat dan uitzondering.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Justmeagain »

aad.motz schreef:
21 jun 2020 13:54
Pure nep. Ik heb ze inmiddels van vrijwel alle banken ontvangen incl van ICS creditcards. Wij hebben maar bij 1 bank een rekening lopen. Dit soort mails gewoon negeren en gelijke deleten.
Lezen is een kunst, het gaat niet om.een mail. Het is een verzoek van KNAB om je in hun eigen app te identificeren.

lenyenfred
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jun 2006 23:48

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door lenyenfred »

KNAB is gelijk aan AEGON.
Beiden dus vervelend.
Slaat nergens op.
Er wordt zelfs geopperd, dat je misschien wel crimineel of fraudeur bent.
Zelfs na 30 jaar klant min of meer weggestuurd, als je niet meewerkt..
ZEER SLECHT.
Zij hebben de boel NIET op orde.

Lady1234
Berichten: 27073
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Juist een prima bank die zijn zaken op orde wil hebben. En als u niet mee wilwerken, bent u misschien wel een crimineel.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

lenyenfred schreef:
21 jun 2020 21:51
KNAB is gelijk aan AEGON.
Beiden dus vervelend.
Slaat nergens op.
Er wordt zelfs geopperd, dat je misschien wel crimineel of fraudeur bent.
Zelfs na 30 jaar klant min of meer weggestuurd, als je niet meewerkt..
ZEER SLECHT.
Zij hebben de boel NIET op orde.
Ik vind het juist helemaal goed dat ze dit doen om criminelen en terroristen te weren het is eerder vreemd als men hier niet aan mee wil werken.

rocker
Berichten: 30
Lid geworden op: 27 jul 2016 12:53

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door rocker »

Beste TS,

ook Aegon is met deze exercitie bezig. Als klant ontvang je hele "vriendelijke" brieven dat eind juni je rekening geblokkeerd wordt als je niet meewerkt. In aller ijl is er een app ontwikkeld en uitgebracht die niet bij iedereen werkt en ook niet met een rijbewijs. Ik heb geen paspoort of ID kaart nodig in het dagelijks leven en redt mij prima met mijn rijbewijs als identiteitsbewijs.
Waar de ene Aegon medewerker toegeeft dat het niet goed functioneert en Aegon bezig is om de app verder te ontwikkelen, zegt de andere dat Aegon alleen een paspoort of ID kaart accepteert, terwijl een rijbewijs geldig is voor geldzaken. (www.rijbewijs.nl)
Het probleem is dat je als klant volkomen machteloos staat of je moet alsnog een paspoort of ID kaart aanschaffen. Op de vraag hoe dit dan verder geregeld kan worden heeft de Aegon medewerker geen informatie en verwijst naar de klantvriendelijk brief.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Radar »

Nuttig, al die meldingen. Chapeau. Dat de server niet is bezweken mag oprecht een wonder heten..

Laten we weer even ontopic gaan zonder verwijten en beledigingen. Gezien het grote aantal meldingen (serieus een stuk of veertien) heb ik ze allemaal maar ongelezen gesloten, jullie zullen hopelijk begrijpen dat ik zo'n groot aantal meldingen niet individueel ga behandelen.

Groeten, Radar^SK

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

Sorry maar dat is echt een waardeloze instelling voor de moderatie er zal een klacht naar het beheer gaan

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

Radar schreef:
22 jun 2020 08:19
Nuttig, al die meldingen. Chapeau. Dat de server niet is bezweken mag oprecht een wonder heten..

Laten we weer even ontopic gaan zonder verwijten en beledigingen. Gezien het grote aantal meldingen (serieus een stuk of veertien) heb ik ze allemaal maar ongelezen gesloten, jullie zullen hopelijk begrijpen dat ik zo'n groot aantal meldingen niet individueel ga behandelen.

Groeten, Radar^SK
Zo het bericht is doorgestuurd met de klacht naar het beheer want je hebt nu gewoon toegegeven aan werkweigering te doen meldingen behandelen is namelijk een van de belangrijkste taken voor de moderatie.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

Radar schreef:
22 jun 2020 08:19
Nuttig, al die meldingen. Chapeau. Dat de server niet is bezweken mag oprecht een wonder heten..


Groeten, Radar^SK
En dit is gewoon een belediging naar iedereen die een melding heeft gedaan en erg kinderachtig voor een moderator hopelijk ziet het beheer dat ook in.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door JozJan »

pierrev, kijk gerust even in de spiegel

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

JozJan schreef:
22 jun 2020 10:20
pierrev, kijk gerust even in de spiegel
OH jij vind dit normaal gedrag voor iemand die een forum moet modereren?

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door JozJan »

Zeker, deze moderator heeft gewoon zijn gezond verstand gebruikt

Gesloten