LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opnieuw identificeren Knab bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door pierrev »

JozJan schreef:
22 jun 2020 10:29
Zeker, deze moderator heeft gewoon zijn gezond verstand gebruikt
Dat is vast en zeker de reden dat LETTERLIJK elk topic hier continue ontspoort in off-topic discussies omdat de moderatie het gezonde verstand gebruikt hopelijk heeft het beheer beter werkend verstand dan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Opnieuw identificeren Knab bank

Ongelezen bericht door Radar »

pierrev schreef:
22 jun 2020 10:12
Radar schreef:
22 jun 2020 08:19
Nuttig, al die meldingen. Chapeau. Dat de server niet is bezweken mag oprecht een wonder heten..

Laten we weer even ontopic gaan zonder verwijten en beledigingen. Gezien het grote aantal meldingen (serieus een stuk of veertien) heb ik ze allemaal maar ongelezen gesloten, jullie zullen hopelijk begrijpen dat ik zo'n groot aantal meldingen niet individueel ga behandelen.

Groeten, Radar^SK
Zo het bericht is doorgestuurd met de klacht naar het beheer want je hebt nu gewoon toegegeven aan werkweigering te doen meldingen behandelen is namelijk een van de belangrijkste taken voor de moderatie.
Uit angst voor dit wel héél indrukwekkende dreigement moest ik eerst even een schone onderbroek van de waslijn trekken en een glaasje water drinken tegen de schrik.

En ga nu maar iemand anders vervelen, want ook op dit zoveelste nepaccount van jou zit inmiddels een permanente ban, 'Jeff Niks'.

Doei. Radar^SK

Gesloten