LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Clarck.Ann
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2017 11:41

PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Ongelezen bericht door Clarck.Ann »

advies vraag
Hoe pakken wij dit aan;
wij(mijn partner en ik hebben recent en noodgedwongen een Paypal account aangemaakt
tevens onze eerste kennismaking met Paypal.
het bedrag is wel afgeschreven van de Paypal rekening bij ,echter het bedrag is niet ontvangen door de tegenpartij.
Wij hebben Paypal regelmatig gemaild hierover , de zaak is volgens hun in onderzoek. dit loopt sinds september 2019 nooit een reactie van Paypal ontvangen.
We zijn ten einde raad; wat adviseren jullie ons. hoe kunnen wij dit verder aanpakken. Paypal is niet bereikbaar telefonisch.
alvast dank.
Ann/Vivian
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2019 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Heeft u al gekeken of uw geschil genoemd wordt in het actiecentrum van Paypal?
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/art ... im-faq1852

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is het bedrag naar het correcte emailadres verzonden? Doe Paypalbetalingen bij voorkeur met creditcard. U kunt dan aan de creditcarduitgever het geld terugvragen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bob Schurkjens schreef:
11 nov 2019 06:52
Is het bedrag naar het correcte emailadres verzonden? Doe Paypalbetalingen bij voorkeur met creditcard. U kunt dan aan de creditcarduitgever het geld terugvragen.
Dit ontslaat je echter niet van de betaling richting Paypal. Wanneer je bijvoorbeeld een verkeerd e-mail adres opgeeft ben je gewoon verplicht om te betalen, je betaling annuleren bij je creditkaart maatschappij zorgt enkel voor meer problemen in dit soort gevallen.

Daikan
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 nov 2019 23:53

Re: PayPal-betaling niet aangekomen, wel afgeschreven

Ongelezen bericht door Daikan »

Clarck.Ann schreef:
10 nov 2019 12:04
.
We zijn ten einde raad; wat adviseren jullie ons. hoe kunnen wij dit verder aanpakken. Paypal is niet bereikbaar telefonisch.
alvast dank.
Ann/Vivian
PayPal is wel degelijk telefonisch bereikbaar. Toen ik vorig jaar een tenaamstelling niet vertrouwde bij een afschrijving heb ik gewoon kunnen bellen.

Gesloten