LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pinnen, en fluiten naar mijn geld!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
timista
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2009 18:24

Pinnen, en fluiten naar mijn geld!

Ongelezen bericht door timista »

Beste forummers,

Twee weken geleden heb ik bij een pinautomaat van de Fortis geld gepind, tenminste, dat was de bedoeling. Op het moment van gelduitgave wel het bekende geluid uit de machine, maar geen briefjes!
Ik heb meteen het calamiteiten-nummer van de bank gebeld, die mij gerust stelden, aan het eind van de 'kassarol' zou alles worden geteld, blijken dat het geld was achtergebleven en vervolgens worden teruggestort op mijn rekening. Thuisgekomen mijn rekening nagekeken op internet, het bedrag was wél afgeschreven.

Nu heb ik van mijn eigen bank, de ABN-AMRO vandaag een brief ontvangen dat er geen onregelmatigheden zijn ontdekt in de transactie, met andere woorden: er was geen kasteveel, dus ik krijg mijn geld niet terug.

Ik voel me bestolen. Bewijzen dat ik geen geld heb gekregen, kan ik zelf niet. Bewijzen dat er geen kastekort was, doet de Fortis naar mij toe ook niet. Maar er worden toch beeldregistraties gemaakt tijdens het geld opnemen?
Ik heb de neiging om aangifte te doen van diefstal.

Aan de andere kant: het gaat hier om een bedrag van € 20,-- dat is niet veel. Het gaat mij echter om het principe. Bovendien heb ik op straat bij het apparaat ook mijn telefoon leeggebeld, en later nog telefoonkosten gemaakt thuis naar de ABN-AMRO, want al deze nummers zijn 0900 nummers, 0,20 o 0,30 cent per minuut.

Ik vind het schandalig.
Wie heeft hier ervaring mee?

Graag uw reakties,

Timista

marieke2407

Re: Pinnen, en fluiten naar mijn geld!

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hoi temista

dit is wel heeeeeeeeeeeeeel lang geleden hoor nog voor het internet bankkieren.
ik ging voor dat ik naar mijn werk ging nog even pinnen 500 gulden...zlefde bon en geen geld...
ik???ik nou ja bank was nog niet open en ik zat op mijn werk en ik zat toch op hete kolen...
ik het gezegd tegen mijn chef,hij zegt ,jas aan en naar de bank...
ik ernaar toe,bon laten zien uitgelegd en ik moest een half uur wachten...
idd het kwam eruit .....ik kreeg het gelijk...
godzeidank dat ik gewoon maar 2 uurtjes later ben gegaan,bank was net een uur open...maar ja de pin wordt veel gebruikt...
evne het was bij de rabobank..die ik nu niet meer heb...
niet om slechte redenen hoor!!!!!!!!!!!absoluut niet..kwam zo uit.

ja,ik zou toch mijn poot stijf blijven houden idd naar de bank gaan.
en zeggen dat je nu aangifte gaat doen en dat je de camera beelden wilt hebben..het is toch voor jou veiligheid??
kijken wat ze dan doen...20 euro of niet,misschien is dat voor jou een hoop geld!!!

laat je even weten hoe het afloopt.
mvg marieke

anna100
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 okt 2004 16:06

Re: Pinnen, en fluiten naar mijn geld!

Ongelezen bericht door anna100 »

Ik probeer dan een tweede keer te pinnen om te kijken of het dan mee komt. Dat is alleen lastig want gastgebruik bij een andere bank kan geloof ik maar 1 x per dag. Dan zou ik even wachten tot iemand anders pint en hem/haar even uitlegt wat je probleem is.

Gesloten