LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank wil wéér identificatie

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
motor
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2007 01:19

Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door motor »

Vorig jaar ben ik vrijwel direct na verzoek tot identificatie bij de Postbank langs geweest met de brief, mijn giropas en geldige niet-verlopen identiteitsbewijs. Ik weet nog welk postkantoor het was en door wie ik geholpen ben.
Nu na 10 maanden krijg ik van de Postbank een "herhaald verzoek" waarin staat dat ik nog niet voor identificatie langs ben geweest.
Als ik wéér geen bewijs krijg dan kunnen we aan de gang blijven!

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door roerganger »

Ach, de Postbank wordt binnenkort opgeheven, dus straks kan het hele circus naar de ING om zich opnieuw te identificeren.

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door Ninja »

Ik zit bij zowel de postbank als de ING bank. Toen ik me moest identificeren heb ik aan de Postbank gevraagd of ik dit ook in één keer bij de ING kon doen (immers zelfde bank). Dat was absoluut geen probleem en dit heb ik dan ook gedaan.
Maar ik kreeg van de week ook een brief van de Postbank dat ik me nog niet geidentificeerd had. Heb geprobeerd ze te bellen a 5 cnt p min maar blijkbaar hebben ze t te druk met andere mensen die hier ook last van hebben...

motor
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2007 01:19

Re: Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door motor »

Heel veel mensen bellen de Postbank hierover is mij verteld. Dus weer identificeren en pas over 2 weken kunnen ze in het systeem zien of dat goed gegaan is. Ik herinner me nog dat de Rabobank het erg jammer vond toen ik bij ze wegging. Misschien moet ik maar terug naar ze.

knuffel26
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 mar 2007 21:44

Re: Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door knuffel26 »

Hier ook ja, ben zelfs al 2 keer geweest.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Postbank wil wéér identificatie

Ongelezen bericht door kiz »

Postbank maakt er een zooitje van. Hoewel ik als 1e rekeninghouder vermeld sta, heeft Postbank mij tot op heden niet om identificatie verzocht. Wel heeft mijn echtgenoot (als 2e rekeninghouder vermeld) een verzoek ontvangen op een adres waar hij al 21 jaar niet meer woont, en waar zijn ouders ook al 10 jaar niet meer wonen. Mag op zich al een wonder heten dat het verzoek uiteindelijk op het juiste adres is aangekomen.

Gesloten