LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
-
- Berichten: 438
- Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
hoe gaan Rabobank en Interpolis te werk denk je?
-
- Berichten: 438
- Lid geworden op: 09 jun 2005 22:24
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
Vertel?
Een tijdje terug kwam Meeus in het nieuws: Deze claimde onafhankelijk te zijn, echter grootaandeelhouder Aegon had opgelegd dat minstens 40 % van de verkochte produkten van Aegon moesten zijn.
Een tijdje terug kwam Meeus in het nieuws: Deze claimde onafhankelijk te zijn, echter grootaandeelhouder Aegon had opgelegd dat minstens 40 % van de verkochte produkten van Aegon moesten zijn.
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
't Is overal hetzelfde, alleen komt ING/NN nu in het nieuws en andere partijen niet.
Schijn wordt hoog gehouden tot iemand uit de school klapt of 'klokkenluider' wordt.
Schijn wordt hoog gehouden tot iemand uit de school klapt of 'klokkenluider' wordt.
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
Wie hier problemen mee heeft gaat toch gewoon naar een direct writer.
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
ING Bank::
Deze bank is bijna een internet bank, persoonlijke contacten zijn ongewenst, probeer maar eens je eigen contactpersoon of lokale bank te bellen, je meot via het centrale call center je weg zoeken.
Ik ben weer terug bij de Rabo bank.
Deze bank is bijna een internet bank, persoonlijke contacten zijn ongewenst, probeer maar eens je eigen contactpersoon of lokale bank te bellen, je meot via het centrale call center je weg zoeken.
Ik ben weer terug bij de Rabo bank.
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
Sprak vorige week iemand van een bank, niet de ING Bank/Nationale Nederlanden.
De persoon was gebeld door het hoofdkantoor met de vraag waarom hij bepaalde levensverzekeringen bij een andere maatschappij onderbracht. Met het welbekende argument dat dit beter was voor de klant nam het hoofdkantoor echter geen genoegen !
In diezelfde week werd hij gebeld door iemand anders van het hoofdkantoor met de mededeling dat hij een dinerbon zou krijgen als hij nog een schadepolis van de 'gekoppelde maatschappij' zou verkopen !!!
Kortom, inderdaad overal hetzelfde.
De persoon was gebeld door het hoofdkantoor met de vraag waarom hij bepaalde levensverzekeringen bij een andere maatschappij onderbracht. Met het welbekende argument dat dit beter was voor de klant nam het hoofdkantoor echter geen genoegen !
In diezelfde week werd hij gebeld door iemand anders van het hoofdkantoor met de mededeling dat hij een dinerbon zou krijgen als hij nog een schadepolis van de 'gekoppelde maatschappij' zou verkopen !!!
Kortom, inderdaad overal hetzelfde.
Re: Praktijken van ING/Nationale Nederlanden
Wat dacht je van al die "ongebonden" tussenpersonen ?
Men wordt van alle kanten gestimuleerd om zo veel mogelijk bij 1 verzekeraar onder te brengen. Als een bepaald "doel" is gehaald volgt nl. een leuke bonusprovisie/winstdeling of hoe je het ook wilt noemen.
In de praktijk doet een tussenpersoon zaken met 3 a 4 "primaire" leveranciers. Laat je niet wijsmaken dat ze kiezen uit vele tientallen aanbieders.
Alhoewel ze misschien tegenwoordig wat beter hun best moeten doen omdat de hedendaagse consument natuurlijk vrij simpel (voor de eenvoudigere producten) zelf een vergelijk op internet kunnen maken.
Men wordt van alle kanten gestimuleerd om zo veel mogelijk bij 1 verzekeraar onder te brengen. Als een bepaald "doel" is gehaald volgt nl. een leuke bonusprovisie/winstdeling of hoe je het ook wilt noemen.
In de praktijk doet een tussenpersoon zaken met 3 a 4 "primaire" leveranciers. Laat je niet wijsmaken dat ze kiezen uit vele tientallen aanbieders.
Alhoewel ze misschien tegenwoordig wat beter hun best moeten doen omdat de hedendaagse consument natuurlijk vrij simpel (voor de eenvoudigere producten) zelf een vergelijk op internet kunnen maken.