LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank en ouderendiscriminatie
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Dat is helemaal mooi.
(Blijft wel de vraag over waarom alle reacties die over het topic gaan ("Rabobank en ouderendiscriminatie") worden verwijderd. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat er wordt gereageerd op het onderwerp Rabobank en ouderendiscriminatie.)
(Blijft wel de vraag over waarom alle reacties die over het topic gaan ("Rabobank en ouderendiscriminatie") worden verwijderd. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat er wordt gereageerd op het onderwerp Rabobank en ouderendiscriminatie.)
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Huh? Al mijn berichten staan er nog. Terecht natuurlijkkweenie schreef:Dat is helemaal mooi.
(Blijft wel de vraag over waarom alle reacties die over het topic gaan ("Rabobank en ouderendiscriminatie") worden verwijderd. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat er wordt gereageerd op het onderwerp Rabobank en ouderendiscriminatie.)
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Beste leden van het forum. Het lijkt me nuttig om als Rabobank hier ook even op de discussie te reageren.
Het klopt inderdaad dat er steeds meer bankzaken online geregeld kunnen worden. We merken ook dat de behoefte steeds meer verschuift naar online bankieren. Dit heeft tot gevolg dat er kantoren sluiten en acceptgiro's en papieren betaalopdrachten niet meer in een brievenbus van het bankkantoor gestopt kunnen worden.
Voor ouderen kan dit uiteraard problemen veroorzaken, daar zijn wij ons wel degelijk van bewust. Daarom bieden wij een aantal alternatieven, want bankieren moet natuurlijk voor iedereen mogelijk blijven. Zo kunnen klanten bij ons kosteloos portvrije enveloppen aanvragen om acceptgiro's en papieren betaalopdrachten naar ons te versturen middels een antwoordnummer. Mochten klanten wel graag online de bankzaken gaan doen en daar moeite mee hebben, dan kunnen ze gebruik maken van een cursus Internetbankieren. Deze worden door vrijwel heel Nederland kosteloos aangeboden.
Hopelijk is er zo wat duidelijkheid geschapen over dit onderwerp.
Tom
Rabobank webcare
Het klopt inderdaad dat er steeds meer bankzaken online geregeld kunnen worden. We merken ook dat de behoefte steeds meer verschuift naar online bankieren. Dit heeft tot gevolg dat er kantoren sluiten en acceptgiro's en papieren betaalopdrachten niet meer in een brievenbus van het bankkantoor gestopt kunnen worden.
Voor ouderen kan dit uiteraard problemen veroorzaken, daar zijn wij ons wel degelijk van bewust. Daarom bieden wij een aantal alternatieven, want bankieren moet natuurlijk voor iedereen mogelijk blijven. Zo kunnen klanten bij ons kosteloos portvrije enveloppen aanvragen om acceptgiro's en papieren betaalopdrachten naar ons te versturen middels een antwoordnummer. Mochten klanten wel graag online de bankzaken gaan doen en daar moeite mee hebben, dan kunnen ze gebruik maken van een cursus Internetbankieren. Deze worden door vrijwel heel Nederland kosteloos aangeboden.
Hopelijk is er zo wat duidelijkheid geschapen over dit onderwerp.
Tom
Rabobank webcare
Laatst gewijzigd door Rabobank op 13 mar 2017 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 30559
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Geschept weet ik niet. Gebracht of geschapen wel. Maar eigenlijk vertel je alleen maar wat meerdere gebruikers al aangaven. Jammer dat jullie een week nodig hadden om eens te reageren, het is zelfs maar de vraag of de topicstarter dit nog gaat lezen. Ik vind dat geen goede beurt voor de Rabobank.Rabobank schreef:Hopelijk is er zo wat duidelijkheid geschept over dit onderwerp.
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Klopt , heb ook al Jaren geen "zak kleingeld" meer, het enige kleingeld wat in huis is , is voor de collectanten of Pizza boer.Dat voelt nu als iets uit een heel ver verleden.
-
- Berichten: 30559
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat ik in die tijd een week aan de balie moest wachten tot er eens iemand wakker werd.Mucha schreef:En dan te bedenken dat er een tijd was dat je voor bankzaken gewoon naar binnen kon lopen. En je geholpen werd door eens mens van vlees en bloed. Dat je nog gewoon met een zak kleingeld aan de balie af kon geven en dat men dat geld daar voor je telde en op je spaarrekening zette.witte angora schreef:Geschept weet ik niet. Gebracht of geschapen wel. Maar eigenlijk vertel je alleen maar wat meerdere gebruikers al aangaven. Jammer dat jullie een week nodig hadden om eens te reageren, het is zelfs maar de vraag of de topicstarter dit nog gaat lezen. Ik vind dat geen goede beurt voor de Rabobank.Rabobank schreef:Hopelijk is er zo wat duidelijkheid geschept over dit onderwerp.
Dat voelt nu als iets uit een heel ver verleden.
Maar ja, in die tijd zat ik ook nog bij de Gemeentegiro, later Postbank. Geen idee hoe het in die tijd bij de Rabobank was. Althans, toen was het nog Raiffeisenbank en Boerenleenbank.
Re: Rabobank en ouderendiscriminatie
Ach topicstarter vond het alleen de moeite waard om zijn bericht te posten. Gezien de tijd, dat hij/zij hier voor het laatst was,witte angora schreef:Geschept weet ik niet. Gebracht of geschapen wel. Maar eigenlijk vertel je alleen maar wat meerdere gebruikers al aangaven. Jammer dat jullie een week nodig hadden om eens te reageren, het is zelfs maar de vraag of de topicstarter dit nog gaat lezen. Ik vind dat geen goede beurt voor de Rabobank.Rabobank schreef:Hopelijk is er zo wat duidelijkheid geschept over dit onderwerp.
Geregistreerd:06 maart 2017 13:13
Laatst bezocht:06 maart 2017 13:41
heeft hij/zij dus 0 postings gelezen.