Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Benny8178
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2021 13:26

Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door Benny8178 »

Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus mocht dit onderwerp al een keer aangesneden zijn, sorry daarvoor.

Ik heb hier rond gekeken omdat ik mij afvroeg of er mensen zijn die ervaringen hebben met een rechtszaak tegen Seats and Sofas. Ik lees een heleboel over de slechte service en en de onmenselijke bejegening richting klanten, maar hoe zit het met de (succes) ervaringen van mensen die het juridische pad zijn gaan bewandelen jegens deze lui. Al dan niet ondersteund via rechtsbijstandverzekering.
Ik zelf ben ook slachtoffer geworden van deze bende. Ja, had ik er maar eerst meer in verdiept, klopt helemaal, mee eens. Een keer en nooit meer.
Maar toch. Ik heb ruim een jaar geleden een bankstel gekocht. Meerder keren met flinke gebreken bezorgt en nu geven ze niet meer thuis, ook niet na een ingebrekestelling die verstuurd is. Ik probeer informatie in te zamelen van mensen die hier ervaringen mee hebben (gehad), dus ervaringen van daadwerkelijk juridische stappen zetten.
En ik vroeg mij af of het mogelijk is om alle krachten van slachtoffers te bundelen en een grote rechtszaak te beginnen, is er iemand die hier meer van af weet of waar informatie hierover te vinden is?

Gr. Benny

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gezamenlijk een zaak starten gaat niet werken, elke zaak staat op zichzelf. Geen idee of u een rechtsbijstandverzekering heeft, deze kunt u dan het beste inschakelen.

Benny8178
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2021 13:26

Re: Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door Benny8178 »

Thnx voor de reactie NeoDutchio.
Ik vroeg me dit namelijk af omdat er zo weinig te vinden is van mensen die daadwerkelijk een rechtszaak zijn begonnen n.a.v. hun verhaal. Dit zou je wel verwachten. Ook op rechtspraak.nl komen ze niet vaak voor. En de rechtsbijstandverzekering kon wel vertellen dat er veel klanten zijn die gebruik maken van de rechtsbijstandverzekering, maar met welk resultaat werd niet bijgehouden en/of kon niet verteld worden. Je zou toch verwachten dat er als je kijkt naar de verhalen van zoveel mensen dat er ook veel verhalen zouden zijn waar op de een of andere wijze recht is gehaald, dit zou helpvol zijn voor "nieuwe" gedupeerden.
Ik hoop via dit forum hier meer informatie over te krijgen, dit zou mij veel helpen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door reggie2 »

Deze groep staat op facebook, misschien heb je er wat aan?

https://www.facebook.com/groups/2358185997788816

Har45
Berichten: 490
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door Har45 »


crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Rechtszaak Seats and Sofas: krachten bundelen? Ervaringen..?

Ongelezen bericht door crazyme »

:evil:
Har45 schreef:
29 okt 2021 15:17
Op rechtspraak.nl

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... +and+sofas
Hier gaan ze wel heel erg nat.

Door de rijdende rechter nog wel :lol:

Gesloten