LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toevoegen rekening ING

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
dvs-weg_159
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 okt 2008 11:42

toevoegen rekening ING

Ongelezen bericht door dvs-weg_159 »

Wij wilden de rekeningen van de zoons overbrengen naar de ING, daar wij daar ook een hypotheek hebben. Nu ging het aanvragen goed, maar het toevoegen van hun rekeningen aan onze mijn ING geeft bij de oudste zoon een probleem. Handtekening die niet overeenkwam en toen dit laten controleren op het postkantoor bleef de toevoeging uit. Toen maar gebeld en het formulier was er helemaal niet meer... Nu 1 week verder weer geinformeerd en nu beweren ze dat door de kerstdrukte bij de post zij het formulier niet hebben ontvangen!!

Nu maar een boze reactie en klacht ingediend.

Wie heeft er ervaring met toevoegen rekening bij ING?

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: toevoegen rekening ING

Ongelezen bericht door Consumentt »

dvs-weg_159 schreef:Wie heeft er ervaring met toevoegen rekening bij ING?
Ik heb er ervaring mee, maar wel een goede: formulier invullen, opsturen, klaar.

dvs-weg_159
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 okt 2008 11:42

Re: toevoegen rekening ING

Ongelezen bericht door dvs-weg_159 »

Ja, dat hebben we gedaan, maar de 8 werkdagen wordt overschreden en de handtekening die niet overeenkomt,.... Wie zet er nu voor 100% een dezelfde handtekening?

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: toevoegen rekening ING

Ongelezen bericht door CB »

Wie zet er nu voor 100% een dezelfde handtekening?
Niemand, maar het gros heeft ook het probleem niet dat het niet wordt geaccepteerd.

dvs-weg_159
Berichten: 153
Lid geworden op: 05 okt 2008 11:42

Re: toevoegen rekening ING

Ongelezen bericht door dvs-weg_159 »

REKENING is toegevoegd naar 7 weken, maar toch nog voor de gewenste 31-12, zodat we in 2010 kunnen zien wat we willen zien!


:D

Daarmee is voor mij het onderwerp afgesloten, maar als iemand anders zulke ervaringen heeft kan die het hier natuurlijk altijd kwijt!

Gesloten