LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING-app toont geen balansgeschiedenis
ING-app toont geen balansgeschiedenis
Recent ontving ik bericht van ING dat mijn lopende kwartaalkrediet is ingetrokken, omdat ik in de afgelopen periode niet tijdig het tekort had aangevuld. Op de papieren afschriften werd altijd keurig aangeven wanneer de rood stand was ingegaan en wanneer dus uiterlijk er weer een positief saldo moest zijn. Nu bij- en afschrijvingen real time plaatsvinden is niet te zien of gedurende een dag het saldo positief is geweest, dan hangt maar net af van de volgorde van af en bijschrijvingen. Na telefonische reclamatie geeft ING toe dat deze info niet gegeven word in de ING app. Nergens heeft ING aangegeven dat bij het stopzetten van de papieren afschriften deze informatie dus niet meer toegankelijk is. Het advies van de service desk is om dagelijks te bellen om te vragen naar de stand van zaken. Tot zover de digitale wereld van ING. Ben benieuwd over meer mensen vergelijkbare ervaringen hebben met ontbrekende informatie in de ING app?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: ING-app toont geen balansgeschiedenis
Met de ING heb ik hierin geen ervaring.
De Rabo geeft wel netjes , middels een berichtje , ieder kwartaal aan wanneer het saldo weer voor even 24 uur met een positief saldo aangevuld moet staan.
Ook kunt u dit zelf in een agenda zetten. Dan bent u nooit te laat.
Dagelijks bellen is natuurlijk onzinnig.
U moet nu het krediet per direct aanvullen?
Maak een afspraak bij het ING kantoor en probeer tot een acceptabele oplossing te komen middels een betaalafspraak en of het krediet mag voortduren.
De Rabo geeft wel netjes , middels een berichtje , ieder kwartaal aan wanneer het saldo weer voor even 24 uur met een positief saldo aangevuld moet staan.
Ook kunt u dit zelf in een agenda zetten. Dan bent u nooit te laat.
Dagelijks bellen is natuurlijk onzinnig.
U moet nu het krediet per direct aanvullen?
Maak een afspraak bij het ING kantoor en probeer tot een acceptabele oplossing te komen middels een betaalafspraak en of het krediet mag voortduren.
Re: ING-app toont geen balansgeschiedenis
Dus u vult elk kwartaal uw rekening op het scherpst van de snede aan om niet rood te staan? Water een zondegeld voor 12,9 procent.
U diende trouwens 24 uur “zwart” te staan. Niet een uurtje.
U diende trouwens 24 uur “zwart” te staan. Niet een uurtje.
-
- Berichten: 541
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: ING-app toont geen balansgeschiedenis
Hoe kun je deze vraag stellen. De enige juiste vraag is "hoe krijg ik het voor elkaar om geen 3 maanden rood te staan?"
Re: ING-app toont geen balansgeschiedenis
Het lijkt mij dat het toch eerder je eigen verantwoordelijkheid is dat je in de gaten houdt of je wel regelmatig positief staat, dan dat de bank je zou moeten waarschuwen dat je te lang rood staat.
En los van dezer vraag, op het moment dat je lange tijd niet of nauwelijks positief staat op je betaalrekening, kun je veel beter een krediet afsluiten tegen lagere rente. Eigenlijk zou je dus bij moeten zijn dat ING je op deze manier 'dwingt' om over een krediet na te denken.
En los van dezer vraag, op het moment dat je lange tijd niet of nauwelijks positief staat op je betaalrekening, kun je veel beter een krediet afsluiten tegen lagere rente. Eigenlijk zou je dus bij moeten zijn dat ING je op deze manier 'dwingt' om over een krediet na te denken.
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: ING-app toont geen balansgeschiedenis
Nu spaar je gedwongen een bende rente! Prima. Even de adem inhouden en dan geld over.