LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

door traagheid pc dubbel geplaatst

Janneke123
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2010 21:30

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Janneke123 »

Fiscaal Jurist bedankt voor jouw inbreng en jouw idee van Minsk is een zeer goed idee, dan weten zij ook wat in de kou staan betekent.

Het product VSM is een goed product, echter het bestuur bestaande uit [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] welke zich in het verleden allemaal met de malversaties binnen VSM hebben beziggehouden zijn de hoofdschuldigen en dienen te worden aangepakt op alle fronten. Inmiddels heb ik aangifte gedaan

Wordt vervolgd!

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Chima »

Janneke123 schreef:Inmiddels heb ik aangifte gedaan
Wordt vervolgd!
Hoe / waar heb je dat gedaan?

En Fiscaaljurist ik hoop dat je toch nog een bijdrage wil leveren aan dit topic, ik waardeer het in ieder geval ten zeerste!

gedupeerde VSM
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 12:31

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door gedupeerde VSM »

[
Laatst gewijzigd door gedupeerde VSM op 04 dec 2010 20:22, 7 keer totaal gewijzigd.

gedupeerde VSM
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2010 12:31

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door gedupeerde VSM »

FiscaalJurist schreef:
buckleup schreef:
buckleup schreef:Wow, ik lees deze discussie met stijgende verbazing. Hier is een groep mensen die door hun incompetente of corrupte tussenpersonen een rampzalig slecht product is aangesmeerd. En nu hollen ze goedgelovig achter een gehaaid advocatenkantoor aan, klaar om nog meer geld in deze bodemloze put te gooien.

Nou ja, misschien komt er nog wat van die claim. Laat ik niet te cynisch zijn.

Grappige is, FiscaalJurist is de enige hier op dit forum die echt weet waar hij over spreekt. Geheel terecht wijst hij op de verantwoordelijkheid van de tussenpersoon. Die lijken namelijk vaak bekwaam en betrouwbaar, maar in de praktijk blijken het nogal eens luie, slecht communicerende beunhazen die in het beste geval maar wat aanmodderen, en in het slechtste geval hun advies baseren op de provisie die ze van obscure vastgoed fondsjes krijgen.

Gelukkig heeft de wetgever een paar voorzorgsmaatregelen ingesteld, zodat dit soort adviseurs u niet al te gemakkelijk een super-riskant product aan weer te smeren. Bijvoorbeeld het verplicht met u invullen en bespreken van een doel-risicoprofiel. Heeft hij dat niet gedaan, dan is hij in gebreke gebleven en wellicht (deels) verantwoordelijk te houden voor uw te verwachten verlies.

FiscaalJurist maakt u er daarom op attent dat dit een tweede route kan zijn om te proberen uw geld terug te krijgen. En dan zijn er mensen die hem gaan wantrouwen. HALLO? U HEEFT UW GELD VIA EEN BEUNHAAS IN EEN SUPER SLECHTE OBLIGATIE GESTOKEN. Ik denk dat uw onvermogen om betrouwbare van onbetrouwbare mensen te scheiden inmiddels wel volcdoende bewezen is.

Jullie zouden FiscaalJurist op je blote knietjes moeten bedanken. De insinuaties die ik hierboven allemaal lees, zijn te gek voor woorden. Wie dat soort dingen schrijft heeft echt een enorm bord voor z'n kop.

FiscaalJurist, laat die paar mafkezen niet uw humeur verknallen.
Dank je voor je woorden, maar ik was er al klaar mee. Iedereen trekt zijn eigen plan maar in deze. Als ik inderdaad bij al die bedrijven zou werken, waarvan forumgebruikers mij al beticht hebben daar te werken was ik al mult multi miljonair :lol:

Dit VSM verhaal blijft echter zeer sneu voor de mensen die hun spaargeldje of het studiegeld voor de kinderen er in gestopt hebben. De verantwoordelijken mogen van mij tenminste 4 jar cel krijgen, die ze dan van mij mogen uitzetten in een gevangenis in Minsk of zo (leuk uitruilprogramma opzetten?)
Laatst gewijzigd door gedupeerde VSM op 04 dec 2010 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

rimpie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2010 13:20

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door rimpie »

Heb zojuist naar het TNB en AFM gebeld om te vragen wat ik nu moet doen.
Ik heb het een en ander gelezen op het internet. Zo ook dat het bestuur van VSM is overgedragen aan Stichting Belangen Obligatiehouders VSMZe weten me alleen te vertellen dat er een curator mee bezig is en dat we daar vanzelf een bericht over krijgen. Over de uitslag hiervan en of we onze centen ooit nog terugzien is koffiedik kijken aldus de medewerksters.
Op mijn vraag of het verstandig is om ons aan te sluiten bij Keijzer moest ze me het antwoord ook schuldig blijven ( heb trouwens ook niet zomaar 250 euro liggen).
Kan ik dan alleen maar duimen draaien voor een goede afloop????

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

@Chima
De tijd zal het leren of Keijzer je geld gaat terugkrijgen.
Wat ik niet begrijp is "de tussenpersoon heeft overal maling aan" aldus jouw woorden. Dus die laat je er zo mee wegkomen? Heb je geen rechtsbijstand? Zo ja laat die dan de tussenpersoon aanklagen wegens schending van de zorgplicht. Dan heb je in ieder geval TWEE kansen om je geld terug te krijgen. De wet geldt ook voor tussenpersonen, ook al denken die vaak anders :!:

Ik ben trouwens ook benieuwd of de banken accoord gaan met een voorstel om de schulden te saneren. Als ik je bericht lees dan kunnen zij er bij een executie verkoop uitspringen. Waarom dan de boedel laten bestaan?

welke honorering gaan de nieuwe bestuursleden krijgen? Zijn deze geparenteerd aan Keijzer?

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

U biedt ons een interessante kijk in de keuken. Dank daarvoor.

Een gratis tip:
- een "hetze" is een campagne om haat op te wekken.
- een "hekse" is een ....... vrouwelijke heks?

xwerknemer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010 19:29

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door xwerknemer »

Dank voor de tip en veel succes in de keuken!

Overige lezers neem het advies van Fiscaaljurist serieus, deze man weet als één van de weinige waar hij het over heeft.

speelbal
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2010 21:56

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door speelbal »

Ik vind dat Simon1 gelijk heeft, er wordt veel teveel de nadruk gelegd op de TP's. Denk ook dat het terrecht is als de vinger richting directie VSM gaat. Zei hebben tenslotte riant geleefd van het geld van de obligatiehouders en niet de TP's. Dus het moet volgens mij ook zijn PT in plaats van TP's. Verder zou ik graag willen weten wie er te pas en te onpas berichten van dit forum verwijderd????

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

speelbal schreef:Ik vind dat Simon1 gelijk heeft, er wordt veel teveel de nadruk gelegd op de TP's. Denk ook dat het terrecht is als de vinger richting directie VSM gaat. Zei hebben tenslotte riant geleefd van het geld van de obligatiehouders en niet de TP's. Dus het moet volgens mij ook zijn PT in plaats van TP's. Verder zou ik graag willen weten wie er te pas en te onpas berichten van dit forum verwijderd????

Als je je geinvesteerde geld dreigt kwijt te raken, en er zijn 2 mogelijke routes om het terug te krijgen, dan probeert een verstandig mens beide mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten.

Er kan dus geen sprake zijn van teveel nadruk op het ene, of te weinig op het andere.

speelbal
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2010 21:56

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door speelbal »

buckleup schreef:
speelbal schreef:Ik vind dat Simon1 gelijk heeft, er wordt veel teveel de nadruk gelegd op de TP's. Denk ook dat het terrecht is als de vinger richting directie VSM gaat. Zei hebben tenslotte riant geleefd van het geld van de obligatiehouders en niet de TP's. Dus het moet volgens mij ook zijn PT in plaats van TP's. Verder zou ik graag willen weten wie er te pas en te onpas berichten van dit forum verwijderd????

Als je je geinvesteerde geld dreigt kwijt te raken, en er zijn 2 mogelijke routes om het terug te krijgen, dan probeert een verstandig mens beide mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten.

Er kan dus geen sprake zijn van teveel nadruk op het ene, of te weinig op het andere.
Is ook zo je moet alle mogelijke manieren aangrijpen. Alleen weet ik (als ex werknemer) waar het geld is gebleven en dat is niet bij de TP's

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

speelbal schreef:Is ook zo je moet alle mogelijke manieren aangrijpen. Alleen weet ik (als ex werknemer) waar het geld is gebleven en dat is niet bij de TP's
I am the great Cornholio!
I need TP for my bungholio!

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

speelbal schreef:
buckleup schreef:
speelbal schreef:Ik vind dat Simon1 gelijk heeft, er wordt veel teveel de nadruk gelegd op de TP's. Denk ook dat het terrecht is als de vinger richting directie VSM gaat. Zei hebben tenslotte riant geleefd van het geld van de obligatiehouders en niet de TP's. Dus het moet volgens mij ook zijn PT in plaats van TP's. Verder zou ik graag willen weten wie er te pas en te onpas berichten van dit forum verwijderd????

Als je je geinvesteerde geld dreigt kwijt te raken, en er zijn 2 mogelijke routes om het terug te krijgen, dan probeert een verstandig mens beide mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten.

Er kan dus geen sprake zijn van teveel nadruk op het ene, of te weinig op het andere.
Is ook zo je moet alle mogelijke manieren aangrijpen. Alleen weet ik (als ex werknemer) waar het geld is gebleven en dat is niet bij de TP's
Zonder TP's had de directie niks kunnen uitrichten. Zij hebben mensen deze belegging aangesmeerd. Zij zijn dus zeker net zo schuldig als de directie. Tweesporen is dus altijd slim in een rechtsvordering. Maar we vallen in herhaling :?

speelbal
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2010 21:56

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door speelbal »

FiscaalJurist, ik dacht dat dat u op 15 oktober jl. al wou stoppen met de bijdrage aan dit forum!!!!!
Voor iemand die neutraal hoort te zijn richt u zich wel erg op de TP's ik begin me af te vragen of u geen connecties heeft met de directie????

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

speelbal schreef:FiscaalJurist, ik dacht dat dat u op 15 oktober jl. al wou stoppen met de bijdrage aan dit forum!!!!!
Voor iemand die neutraal hoort te zijn richt u zich wel erg op de TP's ik begin me af te vragen of u geen connecties heeft met de directie????
Speelbal, begin nou weer niet opnieuw met die flauwekul.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

speelbal schreef:FiscaalJurist, ik dacht dat dat u op 15 oktober jl. al wou stoppen met de bijdrage aan dit forum!!!!!
Voor iemand die neutraal hoort te zijn richt u zich wel erg op de TP's ik begin me af te vragen of u geen connecties heeft met de directie????
Dat was ook zeker mijn plan, maar diverse mensen in het topic hebben gevraagd om weer te reageren.
Op uw aantijging ga ik maar niet in :mrgreen:

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

speelbal schreef:
buckleup schreef:
speelbal schreef:FiscaalJurist, ik dacht dat dat u op 15 oktober jl. al wou stoppen met de bijdrage aan dit forum!!!!!
Voor iemand die neutraal hoort te zijn richt u zich wel erg op de TP's ik begin me af te vragen of u geen connecties heeft met de directie????
Speelbal, begin nou weer niet opnieuw met die flauwekul.
Hoezo begin niet weer????
Ik begin net warm te lopen.
Ik hou van gerechtigheid, en ik kan er niet tegen als hier op het forum HK en EM worden beschuldigd (die daar in mijn tijd werkzaam waren)en de heren PT en GM de handen zodoende schoon houden.

Ik heb al eerder uitgelegd dat FiscaalJurist simpelweg aan heeft willen geven dat er twee routes bewandeld kunnen worden om geld terug te krijgen: geld van het fonds zelf, en geld als schadevergoeding indien een tussenpersoon slecht werk heeft geleverd.

Vervolgens komen er allerlei paranoide idioten langs die FiscaalJurist in een verdacht hoekje proberen te plaatsen. Ik schatte u hoger in.

Jeroen Kramer
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:37

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door Jeroen Kramer »

iedere keer als er iets a de discussie wordt toegevoegd krijg ik een mailtje. En als het telkens dan weer dat geneuzel over meneer Fiscaaljurist blijkt te zijn vind ik dat zonde van mijn tijd. Graag alleen inhoudelijke toevoeginen en geen persoonlijk gekissebis!
dank.

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: Problemen Vastgoed Solide Maatschappij

Ongelezen bericht door buckleup »

Ok Jeroen.

Gesloten