Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Remhar

Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Remhar »

Mijn vraag is of er al mensen zijn die van hun bank te horen hebben gekregen of ze in aanmerking komen voor rente compensatie en of deze berekend of al uitgekeerd is?
Laatst gewijzigd door Radar op 13 apr 2022 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor vraagstelling

Salsbachj

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Salsbachj »

Ik heb een brief gehad

Ingrid Flohr

Re: Wie heeft al bericht gehad van zijn bank over rentecompensatie voor kredieten?

Ongelezen bericht door Ingrid Flohr »

Ik heb bericht van ABN AMRO gekregen dat de rente is verlaagd van 7,5% naar 7,4 %. Maar over het compensatiebedrag is niets verlaagd. Verder heb ik geen bericht gekregen hoe de berekening is gegaan van compensatieregeling. Mijn vraag is wat Radar verder met dit soort berichten doet.

Webbie

Ongelezen bericht door Webbie »

Er is totaal geen enkele reactie gekomen van mijn voorheen huis bank abn
Zelfs met de woekerpolis affaire heeft men in alle talen gezwegen, dus niets compensatie of dergelijke zoals ik eigenlijk meteen al dacht.
Men zwijgt in alle talen die men compensatie zou moeten geven.
Dat is typisch voor de nederlandse banken je zwijgt en bent er vanaf.
Omdat je alleen als je rijk bent een zaak kan beginnen, tegen deze fijne instanties,
Want tsja geen enkele advocaat gaat jou zonder een hoop poen helpen.
Aangezien de rechtshulp in dit land ook al uitgekleed is kan je letterlijk niets beginnen deze machtige instanties

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@webbie

Maar hebt u dan een verzoek tot compensatie ingediend?

Webbie

Ongelezen bericht door Webbie »

Ja geen enkele reactie gehad helemaal niets

Deesje74

Ongelezen bericht door Deesje74 »

Nee geen bericht gehad. Van 1990 tm 2008 een lening gehad. Omdat het nu van 2001 tm 2008 geldt, bank gebeld omdat ik geen brief heb gehad. Jan niets meer terugvinden omdat ik in 2018 alles heb weggegooid. Ik drnk de bank ook, want ze kunnen over mij niets meer terugvinden. Komen zecer goedkoop van af bij veel klanten zoals ik

Plaats reactie