LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is bekend met de Spaanse Openbank?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Rinustp
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:46

Re: Wie is bekend met de Spaanse Openbank?

Ongelezen bericht door Rinustp »

Ik ben door Openbank gebeld omdat mijn account nog niet volledig was. Ik heb toen aangegeven dat ik geen rekening wilde bij Openbank. Daarom was ik met de registratie gestopt.

De zeer vriendelijke en hulpvaardige dame aan de lijn hielp mij zonder lastige vragen te stellen door het proces wat nodig was om mijn registratie te stoppen.
Dus alles is nestjes en zeker naar mijn tevredenheid opgelost.

Aan de manier waarop de medewerker van Openbank mij geholpen heeft kunnen diverse bankmedewerkers nog een voorbeeld nemen.
En ja, ik was wat voorbarig in mijn conclusies en aanname. Daarvoor biedt ik langs deze weg mijn excuses aan aan Openbank.

Intussen maak ik nog steeds gebruik van N26. Daar heb ik mijn "zakgeldrekening", op de manier die EdwinJ1966 hierboven aangeeft. Bij mij is het N26 met de vaste lastenrekening bij ASN.

De Gelaarsde Kat
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 apr 2020 16:19

Re: Wie is bekend met de Spaanse Openbank?

Ongelezen bericht door De Gelaarsde Kat »

Rinustp schreef:
14 jun 2020 11:47
Aan de manier waarop de medewerker van Openbank mij geholpen heeft kunnen diverse bankmedewerkers nog een voorbeeld nemen.
En ja, ik was wat voorbarig in mijn conclusies en aanname. Daarvoor biedt ik langs deze weg mijn excuses aan aan Openbank.
Kijk, dit is nou een voorbeeld van een prima terugkoppeling. :D
Top!

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Wie is bekend met de Spaanse Openbank?

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Heb daar ook een rekening lopen. Werkt prima.

Maestro en heb ook rekening bij ASN bank dat werkt met v card.

pietjeprecies1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2020 20:18

Re: Wie is bekend met de Spaanse Openbank?

Ongelezen bericht door pietjeprecies1964 »

Ik heb zowel een rekening bij Openbank en N26. Bij beide tevreden maar het voordeel bij Openbank is dat is daar wel met mijn Apple Watch en Maestro kaart kan betalen; bij N26 niet. Voor de rest kan ik naar Openbank bellen met een Nederlandse klantenservice. Bij N26 moet ik in het Engels of Duits chatten over mijn rekening. Beide rekeningen zijn gratis, maar als ik moet kiezen gaat mij voorkeur gaat uit naar Openbank.

Gesloten