Factuur van Your Hosting B.V. zonder contract

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
vincent501
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2013 13:44

Factuur van Your Hosting B.V. zonder contract

Ongelezen bericht door vincent501 »

Goedeavond kreeg deze mail
Geadresseerde: [naam verwijderd door moderatie]
Factuurnummer: 20221002260
Factuurdatum: 20-06-2022
Vervaldatum: 04-07-2022
Factuurbedrag: € 161,98
Ontvangen betalingen: € 0,00
Openstaand: € 161,98
of ik even dit over wilde maken ik heb geen hosting bij hun en ook geen contract getekend ed of me aangemeld heb even op de site gekken en dat he ik probeer me en wat denk ze ken me klantennummer en heb ook gekeken in mijn mailbox geen bevestiging gekregen en of contract.
Na hier te kijken zag ik dat dit bedrijf alleen tijd bezig is met misleiding [harde beschuldiging gewijzigd door moderatie] dus weer eens mijn jurist ook de mail gestuurd en het bedrijf your hosting dat ik geen contract met hun heb . Vriendelijke groeten Vincent

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Factuur van Your Hosting B.V. zonder contract

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt beter een mail sturen naar Your Hosting dat u geen overeenstemming met hun heeft.

Op www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/ ... -rekening/ en https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verko ... en-incasso staat een voorbeeldbrief die u kunt gebruiken.

Eventueel kan u met juridisch loket om advies vragen.

Het bedrijf moet bewijzen dat u een overeenkomst hebt gesloten.

hgoossen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2022 10:26

Re: Factuur van Your Hosting B.V. zonder contract

Ongelezen bericht door hgoossen »

Hallo,
ik heb ook zo'n email ontvangen en heb geen contract met dit bedrijf voor zover ik weet. Geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen. De automatische incasso was al ingepland voor morgen. Die heb ik geweigerd in de bank app en heb een email naar yourhosting gestuurd met een onbekende rekening brief.

Geadresseerde: [naam verwijderd door moderatie]
Factuurnummer: 20221005246
Factuurdatum: 20-06-2022
Vervaldatum: 04-07-2022
Factuurbedrag: € 161,98
Ontvangen betalingen: € 0,00
Openstaand: € 161,98
Wij schrijven het openstaande bedrag van € 161,98 automatisch van uw rekening af.

Plaats reactie