LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] studieboekencentrale

Bespreek hier ervaringen over basis- en middelbare scholen
melo/22
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2013 20:56

studieboekencentrale

Ongelezen bericht door melo/22 »

mijn dochter had boeken bestelt bij de studieboekencentrale. Daar zij toch de opleiding niet ging doen heeft zij de boeken binnen de termijn retour gedaan. Een brief van de studieboekencentrale ontvangen: mededeling; boeken in goede orde ontvangen, de vouchers kunnen wij niet terug nemen daar deze persoonsgevoelig zijn. (digitaal leren)
Dus klaar. Maar nee , zij ontving een brief of zij maar even 161 euro wil betalen betreffende de maand september. Mijn dochter heeft hierop gereageerd met het bovenstaande. Retour , dan is het klaar.
Nu ontvangt zij net een mail: dat ze oktober moet betalen, het ging dus niet over september.
De studieboekencentrale maakt er zo wel een potje van. Dan is het september, dan weer oktober.
Het feit is gewoon: boeken zijn retour gedaan, in goede orde ontvangen, einde verhaal.
Hiermee zet de studieboekencentrale wel een jongere erg onder druk. Ik vind dit echt schandalig.
Volgens mij wordt hier toch wel e.e.a. overschreden.

Studieboekencentrale
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2013 12:54

Re: studieboekencentrale

Ongelezen bericht door Studieboekencentrale »

Wij vinden het vervelend om te horen dat het op deze manier is misgelopen, natuurlijk willen wij graag het een en ander voor u nakijken en uitzoeken.
Graag ontvangen wij uw naam en adres gegevens of een klantnummer.
Dat hoeft u niet openbaar op het forum te plaatsen, maar mag u mailen naar [email protected].

Wij hopen op een reactie van u.

Gesloten