Douchen op school

Bespreek hier ervaringen over basis- en middelbare scholen
Lady1234
Berichten: 27115
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
12 dec 2021 08:30
Het is daarom niet voor niets dat baby's met een broekje aan geboren worden. En verschonen moeten ze zelf maar doen.
Vergeet het bovenstukje niet.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door kuklos »

rolfwal schreef:
11 dec 2021 22:20
Mensen wen er gewoon aan. De wereld en onze omgangsvormen veranderen waar je bij staat. Net als dat de meesten van ons het er ondertussen overeens zullen zijn dat de wereld niet plat is.
Ah, de weg-met-ons post. Weg met Nederland. Met met onze normen en waarden. Laat me raden, alles wat Nederlands is moet kapot en weg, behalve de portemonnee die we mogen trekken voor alles en iedereen?

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door de auditu »

witte angora schreef:
02 aug 2021 12:27
Alleen vraag ik me wel af hoe ze dat ondergoed en alles daaronder willen afdrogen.
Gewoon een goede regenjas aantrekken. :D

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door de auditu »

Ik ben nog van de generatie die de dienstplicht heeft ervaren. Voor de daadwerkelijke keuring moesten we allemaal douchen in een gemeenschappelijke ruimte. Voordat je die ruimte verliet werd je grondig gecontroleerd of je de edele delen wel goed gereinigd had. Indien niet goed, werd je teruggestuurd. Als je nog enige last van preutsheid had, was je er wel meteen van af.
Waar praten we eigenlijk nog over?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door mahadma »

In een MKD (medisch Kinder Dagverblijf) staat een bad in de klas (gezien),dus tja hangt van de situatie qua school enz af.

peter17111962
Berichten: 578
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door peter17111962 »

de auditu schreef:
13 dec 2021 18:00
Ik ben nog van de generatie die de dienstplicht heeft ervaren. Voor de daadwerkelijke keuring moesten we allemaal douchen in een gemeenschappelijke ruimte. Voordat je die ruimte verliet werd je grondig gecontroleerd of je de edele delen wel goed gereinigd had. Indien niet goed, werd je teruggestuurd. Als je nog enige last van preutsheid had, was je er wel meteen van af.
Waar praten we eigenlijk nog over?
"waar praten we eigenlijk over" Wat een verzinsel staat hier zeg.. Ook ik ben van de generatie die moest worden gekeurd
voor de dienstplicht. Voor mij was dat in Breda. Voor de keuring moesten we ons uitkleden, maar onze onderbroek moesten
we beslist aanhouden tijdens de gehele keuring. Alleen even bij een arts moest die heel even naar beneden, onzichtbaar
voor de rest. Heb daar van niemand zijn edele delen of zelfs blote billen gezien. Douchen daar?? nog nooit van gehoord.
Douchen op school?? Heb tot mijn 18e op school gezeten, waarvan de laatste 5 jaar op een school met alleen maar jongens.
Nooit van iemand zelfs maar gehoord dat die op school moest of ging douchen. Was al jaren van school af toen ik voor het
eerst iemand zijn edele delen voor me zag op een strand van iemand die zich daar ter plekke om ging kleden.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door de auditu »

Heeft u op enigerlei wijze mijn ervaring op waarheid kunnen toetsen? Specifieker: ik ben gekeurd voor dienstplicht bij de Marine. Toen was dat een meerdaagse keuring na de (algemene) keuring, waar je je voorkeur voor de Marine kon opgeven.
Mocht u van mening zijn dat dit ook verzonnen is: Dat is uw mening.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Douchen op school

Ongelezen bericht door Moneyman »

peter17111962 schreef:
13 dec 2021 18:49
"waar praten we eigenlijk over" Wat een verzinsel staat hier zeg.. Ook ik ben van de generatie die moest worden gekeurd voor de dienstplicht.
Dus... omdat jij toevallig een andere ervaring hebt, is alles wat afwijkt van jouw beeld gelijk een verzinsel?

Gesloten