LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Voor die spelcomputer heb je daar een mailtje of brief van dat je hem gewonnen hebt? De waarde van de auto staat dat ergens in verhouding met de geëiste som? Dat is natuurlijk een moeilijke vraag. Met verkoop kan hij ook voor een minimaal bedrag weggaan . Of het is maar een begin en daarna zoekt hij het volgende als er geen betalingsafspraak komt.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Staat die auto trouwens op zijn eigen naam of op naam van de BV? In het geval van het laatste wordt zo'n beetje alles verklaart denk ik.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

@TS

Niet vervelend bedoeld maar misschien moet u iets harder uw best doen contact te leggen en een regeling te treffen. Er staat een nummer op het dwangbevel (en formulier inbeslagname) en u moet zich niet met kluitje in het riet laten sturen als de persoon die u nodig heeft al 3 dagen niet bereikbaar is.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Blijf proberen die regeling te treffen, dan wordt de verkoop opgeschort gedurende die regeling.

Yvon50
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 apr 2019 10:10

Re: Beslaglegging partner: kunnen ze mijn spullen meenemen?

Ongelezen bericht door Yvon50 »

De auto staat op naam van mijn vriend, niet van de BV.

Op de eerste brief stond alleen een naam en geen telefoonnummer. Op de brief die we gisteren kregen stond wel een nummer en dat nummer heeft mijn vriend meteen gebeld. Die man gaf ook aan dat terugbelverzoeken niet aankomen bij de belastingdienst en dat hij zelf in gebreke is geweest door niet aan te bellen. Mijn vriend gaat vandaag weer bellen om een regeling te kunnen treffen.

Gesloten