LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bevesting van ontvangst bezwaarschrift door belastingdienst

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
dvsweg159
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 jan 2007 16:27

bevesting van ontvangst bezwaarschrift door belastingdienst

Ongelezen bericht door dvsweg159 »

Weet iemand of de belastingdienst een briefje terugstuurt of zij het bezwaarschrift heeft ontvangen als je een bezwaarschrift opstuurt?
Anders weet je namelijk niet of zij het wel hebben ontvangen en de belastingdienst is in het algemeen niet zo vlug en dan ben je weer weken verder voor dat alles wel geregeld is.

Dus wie weet dat? :?

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: bevesting van ontvangst bezwaarschrift door belastingdienst

Ongelezen bericht door roro25 »

je krijgt bij de belastingdienst een ontvangstbevestiging. Maar die bevestiging kan lang op zich laten wachten. Ik heb 9 december 2006 meerdere bezwaarschriften ingediend. 21 januari 2007 kreeg ik de ontvangstbevestigingen in dat zij ze per 11 december ontvangen hebben. Uiteindelijk heb ik eind april eerste antwoord op mijn bezwaarschrift gehad en vorige week de laatste van 3 in totaal.
Dus je bent ongeveer een half jaar verder voordat er een antwoord komt.

Kicoa
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 apr 2007 23:26

Re: bevesting van ontvangst bezwaarschrift door belastingdienst

Ongelezen bericht door Kicoa »

Als je zeker wilt zijn dat ze het ontvangen verstuur je het bezwaarschrift met handtekening retour of aangetekend.

dvsweg159
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 jan 2007 16:27

Re: bevesting van ontvangst bezwaarschrift door belastingdienst

Ongelezen bericht door dvsweg159 »

Ja, maar als je je bezwaarschriften al verstuurd heb gaat dit moeilijk!

Gesloten