LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen mail

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

geen mail

Ongelezen bericht door glith »

Heb gister de aangifte verstuurd na vele strubbelingen het eindelijk voor elkaar gekregen :lol: maar nog geen mail van de belasting ontvangen terwijl ik dat normaal krijg na een paar uur.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: geen mail

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik krijg nooit mail van de belastingen, terwijl ik mijn aangifte al jaren electronisch doe. Volgens mij hebben ze niet eens mijn mailadres. Dus ik zou me daar geen zorgen over maken.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: geen mail

Ongelezen bericht door glith »

:shock: :shock: Ik krijg al jaren een bevestigingsmail dat ik de aangifte heb gedaan :?:

Wil gewoon geen boete ontvangen want 1 april is kort bij

Mk
Berichten: 986
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: geen mail

Ongelezen bericht door Mk »

Ook nog nooit een mail gezien. Wel een bevestigingscode/scherm dat de verzending geslaagd was met het advies om de betreffende pagina te printen.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: geen mail

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wel een bevestigingscode/scherm dat de verzending geslaagd was met het advies om de betreffende pagina te printen.
En dat is de enige bevestiging die ik krijg. Nog nooit een mail gehad (of gestuurd) naar de belasting dienst.

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: geen mail

Ongelezen bericht door Byob »

:shock: :shock: :?: mail :?: :?: :shock:

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: geen mail

Ongelezen bericht door glith »

:shock: :shock: :?: mail ja echt waar na de aangifte een paar uur naderhand een mail dat het is ontvangen bij de belastingdienst

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: geen mail

Ongelezen bericht door SJZ »

Effe gecheckt: 24 maart 21:41 uur aangifte ingediend en 25 maart 20:21 uur de mail met bevestiging ontvangen. Dat is dus "pas" bijna 23 uur later.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: geen mail

Ongelezen bericht door sprokkel »

Je stuurt geen emailadres mee, dus dat van die mailtjesgeloof ik niet zo, wel een bevestiging op je scherm als je het verstuurt.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: geen mail

Ongelezen bericht door glith »

Waarom zou je dit niet geloven denk je dat ik deze vraag zomaar stel dan.
Heb trouwens de beldienst gebeld en de aangifte was binnen er was iets met het mailsysteem

Kicoa
Berichten: 100
Lid geworden op: 08 apr 2007 23:26

Re: geen mail

Ongelezen bericht door Kicoa »

Als je als ondernemer aangifte doet krijg je wel degelijk (mits je dit hebt ingesteld) na korte tijd een bevestigingsmail dat de aangifte is ingediend zowel bij IB als OB.
Denk dat dit de verwarring is. Bij particuliere IB aangifte krijg je geen mailtje.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: geen mail

Ongelezen bericht door sprokkel »

Bij particuliere IB aangifte krijg je geen mailtje.
Dat zeg ik.
Dat zal dus ook die fout in het emailsysteem geweest zijn, de fout dat ineens ook particulieren een emailtje kregen.

Gesloten