LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huur en zorgtoeslag

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door sprokkel »

NOMO,
Maar integriteit wordt in die dienst met hoofdletters geschreven, alleen lijkt het ook hier weer dat als de vos de passie prijkt je pas echt op je kippen moet gaan letten.
En ondanks mijn oplettendheid, flikken ze het telkensweer, een kip van me te stelen.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door henduk »

ik doe niet meer mee want ik zit nu in de wsnp(krijg nou wat dat rijmt)hahahahaha!!,,in iedergeval de komende 3 jaar geen gezeik meer aan de kop van de blasting,verzekeringen,deurwaarders,en al die andere sh,tzooi,,bedenk wel dat het de schuld van die inbrekers van de blasting is,dus voor de allerlaatste keer,het zijn en blijven een stelletje sukkel bij de blasting, en er is er maar 1 die sgreivvouten maakt en dat ben ik, dus niet meer doen anders hebben we een ©recht probleem hahahaha!!,,en sprokkel sterkte er mee met alles.
groet,n
henduk.
ajuparaplu.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door sprokkel »

Hoi Henduk, fijn dat alles nu een beetje nabehoren geregeld is, mijn problemen zijn heden middag opgelost, zelfs kunnen bellen en gebeld worden ging vandaag. Dus we gaan 2008 met vertrouwen te gemoed, eens moeten de problemen ophouden toch?
Prettige feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door henduk »

hoi sprokkel ook voor jou,Prettige feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar,en mooi dat het vandaag is gelukt.
groet,n
henduk

frank_nieuwegein
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2008 09:52

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door frank_nieuwegein »

we moeten stoppen in nederland met de toeslagen, het is toch te gek voor woorden dat als iemand een normale baan heeft, bij de staat moet gaan aankloppen voor een toeslag om zijn huur en of ziekteverzekeringen te kunnen betalen.

we moeten er gewoon voor zorgen dat iedereen in nederland een normaal inkomen krijgt en dus normaal zijn rekeningen kan betalen zonder allerlei toeslagen.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door sprokkel »

frank_nieuwegein,
we moeten er gewoon voor zorgen dat iedereen in nederland een normaal inkomen krijgt en dus normaal zijn rekeningen kan betalen zonder allerlei toeslagen.
Helemaal met je eens, nu nog die stumpers in den Haag overtuigen.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door henduk »

ow ow denhaag mooie stad achter de duinen,,tja dat is het ook( kom er wel eens) keb het al vaker gezegt dat die wetjes en regeltjes in ned:aan alle kanten rammelen en degeen die ze moet uitvoeren zijn niet in staat dat te doen of half gebakken, en dan krijg je deze toestanden het is niet alleen met die huur en zorg toeslag maar ook met heel veel andere dingen,ov jaarkaart,jeugdzorg,uwv,politie,stadsbank,thuiszorg,verzekeringen,andere banken, enz:enz: ze doen maar net wat ze willen . als ik of een andere nederlander een geld lening aangaat moet ik in staat zijn dat terug te betalen daar moet ik dus zelf zorg voor dragen dat ik dat kan maar als door een systeem wat niet werkt ik in de **** kom krijg ik deurwaarders aan de deur en incassoburo,s enz: door dat gedonder zit ik nu in de WSNP en nu kunnen ze me de komende 3 jaar niet lastig vallen(en dat bevalt prima) keb natuurlijk een low buget per week maar dat mag de pret niet drukken ik red me wel,ik bedoel dus nu kan het wel met zo,n instantie als de WSNP,over 3 jaar kijken we hoeveel ik heb gespaard en dan word dat gespaarde geld verdeeld onder de schuldeisers,en dat kan nooit veel zijn hahaha (lol) maar ja mij een zorg keb er ellende zat mee gehad met die pruttel ik zou eingelijk geld toe moeten krijgen,(lol),,ik lig er niet meer wakker van dat gedonder en kleuterschool gedoe in nederland
groet,n
henduk.

frank_nieuwegein
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2008 09:52

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door frank_nieuwegein »

het is eigenlijk raar !!!!

als ik werk bij een woningbouwvereniging en ik huur van diezelfde een woning moet ik bij de staat geld gaan vragen (toeslag) om de huur aan mijn eigen werkgever te kunnen betalen ??????. rare wereld waar we in leven zeg.

dus uiteindelijk steekt de werkgever de toeslagen in zijn eigen zak, hij hoeft je toch geen normaal inkomen te geven want je krijgt toch huurtoeslag.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: Huur en zorgtoeslag

Ongelezen bericht door henduk »

ff een voorbeeld van domme instanties in dit geval de UWV,,ik ben al meer dan 2 maanden in de ziektewet vorig jaar november een telefoontje gehad van hun met de mededeling dat ik binnenkort een afspraak met hun zou krijgen met die dokter die daar dan werkt( vraag me af of die wel kundig is) in iedergeval nog niks gehoort van de UWV tot op de dag van vandaag njente noppes niks,keb vorige week zelf maar een keer gebelt en wat blijkt???? ze waren me gewoon vergeten hahaha en nu komen ze met argumenten dat er nog het 1 en ander moet worden opgepakt tja dat zal best ja hahahahahahahahahahaha.
groet,n henduk

Gesloten