LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurtoeslag formulier

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
superklaver

Re: Huurtoeslag formulier

Ongelezen bericht door superklaver »

Sprietje, maak je maar geen zorgen over de huurstoeslag. Dat komt goed. maar ik lees dat je van een uitkering leeft. En daar alles van moet betalen, inclusief de gemeentelijke belastingen. Misschien maak ik het nu extra lastig voor je. Maar het kan zijn dat je recht hebt op kwijtschelding van de gemeentelijke belastingen. Vraag het eens na. Dit scheelt toch ook weer een hoop geld.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Huurtoeslag formulier

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Kleine duit in het zakje: Sprietje, ik vind het bewonderenswaardig van je dat je zoveel moeite doet om uit te komen. Soms lijkt het wel of half Nederland gezellig schulden maakt. Jij probeert dat niet te doen. Ik vind het heel knap van je en hoop dat je snel weer (iets) beter wordt zodat je misschien kan gaan werken.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Huurtoeslag formulier

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik heb die brief ook gehad en zit bij wbv de key. hun gemaild hierover kreeg te horen nieuwe regel bij de belastingdienst. ik gekeken niks kunnen vinden bij hun. volgens mij probeert de wbv de key er onderuit te komen. vorig jaar na de verketeling de huur verhoogd en met de beschikking van 2010 is ook alles mis. dus dat wordt weer bezwaar indienen tegen de beschikking. en kijken wat er uit komt.

Gesloten