LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurtoeslag probleem !!

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
zalmmetwijn
Berichten: 264
Lid geworden op: 26 mei 2006 14:48

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door zalmmetwijn »

zoekthulp_2015 schreef:U verward de betaaldatums die ik noem met de toeslagmaand.
ik benoem steeds de betaaldatum , niet de toeslagmaand. daarmee is uw verwarring rondom wat u noemt een onbekend bedrag in 2015. voor 2015 heb ik (nog) geen probleem.


maar goed, hoe vind ik het regiokantoor?
Zelfs als dat zo zou zijn, klopt uw stelling.niet.

zoekthulp_2015
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 mar 2015 03:01

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door zoekthulp_2015 »

Met alle respect @zammetwijn, u vraagt vanalles zonder direct concreet op een vraagstelling in te gaan. Ik bood u een overduidelijk verhaal aan met concrete vraag. blijkbaar hecht u meer waarde aan achtergrondinformatie en informatie die verder niet terzake doet.
Mijn stellingen zijn correct , getoetst en bewezen en bevestigd. Dit is geen discussiepunt.

Alphavista
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 dec 2009 19:04

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door Alphavista »

De belastingdienst maakt er een puinhoop van en wij zijn de dupe (zie mijn eigen topic hier) De Ombudsman doet inderdaad ook niets, we staan met de rug tegen de muur.

We zouden ons moeten verenigen en in verzet moeten gaan. Ik zal een oproep plaatsen voor lotgenoten.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Alphavista schreef:De belastingdienst maakt er een puinhoop van en wij zijn de dupe (zie mijn eigen topic hier) De Ombudsman doet inderdaad ook niets, we staan met de rug tegen de muur.

We zouden ons moeten verenigen en in verzet moeten gaan. Ik zal een oproep plaatsen voor lotgenoten.
Nee, jij wil gewoon je te veel ontvangen toeslagen niet terugbetalen en weigert naar iedereens advies te luisteren omdat je niet wil betalen en we allemaal hebben aangegeven dat je dat wel moet doen.. zie je eigen topic hier.

zoekthulp_2015
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 mar 2015 03:01

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door zoekthulp_2015 »

Het regiokantoor biedt ook geen soelaas. Men geeft aan dat er medio aug/sept 2014 diverse storingen zijn geweest , e.e.a. blijkt gewoon erg lastig te herstellen. Aangezien ik geen rechtsmiddel meer heb en ook de dienst zelf het momenteel niet begrijpt. Ik heb wel het idee dat er iets mee gedaan wordt aangezien ik inmiddels in mijn toeslagen reeds 14x ben verhuisd- naar hetzelfde adres. in totaal heb ik ruim 50 meldingen sinds sept/14 erin staan.

Iemand een idee wie of waar ik terecht kan om het eens ondersteboven te keren en correct vast te laten leggen zodat ik deze bureaucratische bak ellende kan vergeten?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door Julie4444 »

zoekthulp_2015 schreef:Het regiokantoor biedt ook geen soelaas. Men geeft aan dat er medio aug/sept 2014 diverse storingen zijn geweest , e.e.a. blijkt gewoon erg lastig te herstellen. Aangezien ik geen rechtsmiddel meer heb en ook de dienst zelf het momenteel niet begrijpt. Ik heb wel het idee dat er iets mee gedaan wordt aangezien ik inmiddels in mijn toeslagen reeds 14x ben verhuisd- naar hetzelfde adres. in totaal heb ik ruim 50 meldingen sinds sept/14 erin staan.

Iemand een idee wie of waar ik terecht kan om het eens ondersteboven te keren en correct vast te laten leggen zodat ik deze bureaucratische bak ellende kan vergeten?
Al bij het kantoor langsgeweest?

zoekthulp_2015
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 mar 2015 03:01

Re: Huurtoeslag probleem !!

Ongelezen bericht door zoekthulp_2015 »

ja. doordat eea in zo'n bizarre hoeveelheid papier is veranderd , inmiddels ruim 300 kantjes, hebben ze daar onvoldoende gegevens. als ik met kantoor Geleen bel, is het voor hen allemaal al afgehandeld, wil het regiokantoor verder hier niet persoonlijk op in gaan . en hier val ik tussen wal en schip . alles is al bezwaard, beroept en beschikt in mijn voordeel, echter waarom een nabetaling blijft hangen is niet duidelijk. en werkelijk niemand kan me vertellen waarom of wanneer.

Gesloten