LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door hebra98 »

kuklos schreef:
21 nov 2020 15:22
hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:03
En wat snap je dan niet?
Als het goed moet, moet je het zelf doen.. Werkelijk?
Nee, dat schrijf ik niet. En hebben ook anderen die je erop wezen niet geschreven. Het punt is dat het zo makkelijk is om op papier te stellen dat alles altijd overal in elke situatie perfect moet zijn, maar de praktijk - helaas - weerbarstiger is.
Doch gezien al jouw posts op dit forum is het schijnbaar wel heel erg makkelijk. Dus weet je wat, laat het zien. Begin een bedrijf dat het wel altijd in elke situatie, overal, op elk moment, perfect en foutloos doet. Begin een bedrijf waar nooit iets misgaat.
>>
En wie zegt dat dit niet al het geval is (of is geweest)?
En nogmaals, je leest wel erg slecht... Als ik alles hier moet neerzetten waar het wel eens fout gaat dan is dat een dag en nacht taak. De postnl, waar het hier specifiek over gaat heeft tot op heden nog maar heel weinig goed gedaan.

Misschien passen zich aan, aan jouw niveau?
Wil niet zeggen dat ik dat moet overnemen.

Er zijn hier ook individuen die gewoon oplichting en wanorde goedpraten. Tja, dan komen we tenminste ergens.
Maar niet op een betere plek, ben ik bang.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
21 nov 2020 14:47
Omdat je een tracking systeem niet hebt om onbetrouwbare en onjuiste informatie te geven.
Een app is er juist om je goed en zo nauwkeurig als mogelijk te informeren.
Het valt mij tegen van je dat dit niet uit jezelf inziet.
En wat heeft het dan te maken met het sjoemelen met inklaringen? Uw wereldprobleem staat mijlenver van dit topic af.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door hebra98 »

Omdat, als ik er een nieuw postnl topic voor had gestart men had gezegd
Er zijn al ZAT POSTNL topics, waarom zet je het niet daar.
En het was geen nieuw topic waard.. Het is zo PostNL...

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben 100 procent tevreden over Post.nl, zowel over de pakjesbezorging als over gewone post.

Heeft ook niets te maken met gesjoemel met zogenaamde inklaringen.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door kuklos »

hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:43
En wie zegt dat dit niet al het geval is (of is geweest)?
Simpel. Als jij daadwerkelijk zo'n bedrijf was gestart waar echt nergens nooit iets fout gaat, dan had je inmiddels heel NL als klant gehad en had iedereen het erover gehad en zou jouw bedrijf in elk managementboek als voorbeeld worden aangehaald.
hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:43
En nogmaals, je leest wel erg slecht... Als ik alles hier moet neerzetten waar het wel eens fout gaat dan is dat een dag en nacht taak.
Nee, jij leest nu slecht. Ik zeg juist dat jij overal, altijd, op elk moment, in elke situatie, perfectie verwacht. Gezien jouw reacties in alle topics hier.
hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:43
De postnl, waar het hier specifiek over gaat heeft tot op heden nog maar heel weinig goed gedaan.
Integendeel. Ze hebben zo ongelooflijk veel goed gedaan dat ze na al die jaren nog steeds bestaan. Helaas echter gaan er dingen mis. Teveel dingen, te vaak. Maar let wel, als je miljoenen klanten hebt, en in 99% van de gevallen gaat het goed dan gaat het dus in 1% van de gevallen fout. Bij 1 miljoen klanten is dat dan al bij 10.000 klanten. Dan doen ze dus ongelooflijk veel (bij 990.000 klanten) goed.
hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:43
Misschien passen zich aan, aan jouw niveau?
Wil niet zeggen dat ik dat moet overnemen.
Mijn niveau is dat ik verwacht dat het goed gaat, weet dat het soms mis gaat, en verwacht dat een bedrijf dan moeite doet het te herstellen. En tevens dat perfectie niet altijd mogelijk is, bijvoorbeeld een app die tot op de seconde vooraf voorspelt hoe laat de bezorger langskomt en het dan ook nog eens altijd goed heeft.
hebra98 schreef:
21 nov 2020 15:43
Er zijn hier ook individuen die gewoon oplichting en wanorde goedpraten. Tja, dan komen we tenminste ergens.
Maar niet op een betere plek, ben ik bang.
We zien inderdaad af en toe newbies hier die ontzettend positief zijn over een bedrijf, volledig spontaan dit forum hebben gevonden en besluiten een account aan te maken om die positieve review te plaatsen, wat ook gelijk hun enige reactie ooit is.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door Erthanax »

hebra98 schreef:
21 nov 2020 14:47
Erthanax schreef:
21 nov 2020 14:39
Een tikfoutje, dat kan natuurlijk.

Overigens begrijp ik de rest van uw bericht heel goed, dat weet u natuurlijk ook wel. Ik begrijp alleen niet waarom u zich zo druk maakt om de berichtgeving door PostNL rond een goedkoop klungelkabeltje dat u in "Verweggistan" hebt gekocht.
>>
Omdat je een tracking systeem niet hebt om onbetrouwbare en onjuiste informatie te geven.
Een app is er juist om je goed en zo nauwkeurig als mogelijk te informeren.
Het valt mij tegen van je dat dit niet uit jezelf inziet.

En "klungelkabeltje" verzin je zelf ter plekke.
Het is namelijk een Ftdi ft232r usb ttl 5 v naar rj11 rj12 6p6c

Voor de echte klungels onder ons..
Maar ik lees daarmee mijn P1 poort van mijn slimme meter uit via een Raspberry Pi zero W over Home Wifi en webinterface.
Maar dat wist jij natuurlijk meteen.. :mrgreen: :mrgreen:
>>
Als u denkt dat ik onder de indruk ben van zo'n kabeltje, dan vergist u zich. En een Raspberry Pi is een leuk hobbycomputertje, waarvoor op internet kant-en-klare beschrijvingen van leuke projectjes te vinden zijn; ook al niet zo bijzonder.

Maar waarom u zich zo druk blijft maken om de, in uw geval, wat gebrekkige informatievoorziening rond de levering van een simpel kabeltje, ontgaat mij nog steeds.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door hebra98 »

Dat jou dingen ontgaat kan ik natuurlijk niets aan doen.
Het gaat over het pakket en niet de inhoud, dat is je blijkbaar sowieso al een tijdje ontgaan.

PostNL blundert met grote regelmaat, maar jij wil het hebben over een kabeltje? Waarom ben je zo de weg kwijt?
Want jij was het die over een klungelkabeltje begon, niet ik. Ik had het over een simpel kabeltje, lees maar terug.
En, heel eenvoudig, dat simpele kabeltje weet 90 % op dit forum niets mee te doen.. Zo simpel is het dus.
Maar, nogmaals... Het gaat over het pakket en de bezorging.. Wat snap je nu niet?

Maar jij bent blijkbaar helemaal tevreden met postnl. Prima voor jou maar dat zegt niet dat iedereen dan ook maar tevreden moet zijn. Ik niet en daar ga jij niets aan veranderen. of het je wel of niet ontgaat of wil / kan snappen.. Het is niet normaal als van de 5 poststukken 4 in een app staan met dubbele (verschillende) foto en één poststuk ook nog eens als pakket in mijn app staat. Deze vervolgens is afgeleverd maar volgens postNL niet kon worden afgeleverd en nu nog steeds op "onderweg" staat. Hoe gaan ze die maandag dan afleveren, als ik hem al heb?

Als je dat allemaal wel prima vindt, dan snap ik dat de rest je ook ontgaat. Maar dat is dan niet omdat postnl zo verschrikkelijk goed werk levert. Ik geef je immers FEITEN en jij geeft helemaal NIETS behalve iets over de inhoud van mijn pakket.

Ik ben dus wel klaar met deze discussie met jou...

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mij ontgaat niets. U maakt zich enorm druk om de gebrekkige informatievoorziening door PostNL. In mijn ogen een bagatel, meer niet, te meer daar het kabeltje gewoon afgeleverd is. Dat u zich daar zich druk over maakt begrijp ik echt niet. Als u met de nodige hulp van uw zoon een leuk en werkend hobbyprojectje in elkaar knutselt, dan laat u de vreugde daarover toch niet overschaduwen door zoiets onbenulligs? Haal uw schouders op en begin aan het volgende leuke projectje.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door hebra98 »

Waar ik mijn tijd aan wil besteden, ik snap niet waarom jij denkt daar zeggenschap over te hebben.
Ik vertel alleen een ervaring met PostNL en verder niets.
Waarom ik dat doe is aan mij. En nogmaals.. Dat kabeltje is, volgens PostNL, NOG NIET afgeleverd.
En dat leuke projectje is een van vele en ook die hebben niets met het blunderen van PostNL te maken.
Natuurlijk is niet elk projectje patent waardig, zeker niet met de kosten van een patent.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Post NL sjoemelt met zogenaamde inklaringen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
21 nov 2020 22:46
PostNL blundert met grote regelmaat
Dan houden we het daarbij. Het is een enorme blunder dat het pakje meerdere keren door de scanner is gegaan. Wellicht een formaliteit, een foutje of het kan dat het zowel in Luik of Amsterdam (waar het binnenkomt) gescand wordt als ook ergens onderweg. U vindt dat een blunder.
Wellicht vergeten uit te scannen door de bezorger, wat een schande dan. Aan de schandpaal met die bezorger, ontslaan en kruipend vergiffenis laten vragen in China. Of een ander probleempje.

PostNL zal er niet van wakker liggen.

Zo, dat is nu ook weer uit de wereld. Hoeft dus geen topic voor gekaapt te worden.

Gesloten