LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie nog meer geen zorgtoeslag?

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
juliaxx
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:44

wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door juliaxx »

IK heb al vanf januari geen zorgtoeslag meer ontvangen.Uiteraard al een formulier ingevuld weken/maanden geleden en NOG geen beschikking ontvangen.Na een paar keer bellen hoorde ik dat het de 20e april op mijn rekening zou staan ondanks dat het nog niet beschikt was.Notg meer mensen of ben ik weer de enige met dit gezeik en wie heeft tips?

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door henduk »

nope je bent niet de enige kijk maar eens naar mijn reacties onder belasting,huur en zorgtoeslag(henduk) ik heb vandaag een afspraak met m,n adcocaat(misschien een tip? )we gaan dat ff uitzoeken ik (wij) eisen dan ook smartegeld en rente van die onmeunige sukkels van de blasting,,,groet,n

juliaxx
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:44

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door juliaxx »

Nou dat van mij is onderweg,ben benieuwd :roll:

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door henduk »

dat ken ik ja,, het is onderweg, ik woon schijnbaar 16 lichtjaren hier vandaan, 16 maanden wachten hahahahaha!!! groet,n

Nikki25
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2007 07:33

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door Nikki25 »

Hoi

ja hoor , dat ken ik, mijn partner ontvangt ook niks meer geen toeslag sinds januari, hij moest vorig jaar terugbetalen hij had te veel ontvangen , hoe kan dat nu met een uikering van 700 euro tja.. ze zijn echt slome lui daar. bah, afgelopen februari gebeld, o nee mevrouw hij heeft er recht op we zullen u papieren toe sturen, ook gezegd dat het in april gestort zou worden. ja daaag. 1,5 maand later nog geen papieren , hij zelf gebeld, zeggen ze dat de papieren onderweg zjin duurt 2 weken. eindelijk binnen toen gestuurd naar hun. nu eind mei nog geen zorgtoeslag.

o ja wie weet wanneer de terug ontvangen belasting geld op je rekening gestort word, in maart aangifte gedaan.

groeten

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door henduk »

ik heb ook begin maart die I,B 2006 opgestuurt en had het vorige week op mijn bank staan,,,,,,,,LET OP,,,nu komt het ,,ik heb maarliefst €3900.- terug gekregen ,maar dat kan nooit das teveel( keb maar een WW uitkering) niet dat ik dat erg vindt nee hoor, ik vindt het een mooi bedrag ik heb daar mijn schulden mee betaald die ik door de belastingdienst heb moeten maken,huur,gas licht enz;enz; ik zal dan eerdaags wel een brief krijgen dat ik dat moet terug betalen,maar dan motten ze het maar bij de stadsbank ophalen daar loop ik nu dankzij de belasting, ik heb 17 maanden gewacht op de huurtoeslag en nu motten hun maar 17 maanden wachten hahahaha,groet,n :lol:

Nikki25
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2007 07:33

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door Nikki25 »

hallo

dan houd ik dat in de gaten, ik hoop idd deze week anders volgende week want ik werk wel en ikkrijg vakantie geld erbij, kan ikook veel rekeningen betalen, aangezien ik samen met partner 8 maanden op zijn uitkering moetst leven incl vaste lasten.. omdat het allemaal maar verkeerd ging toendertijd met mijn uitkering. ik hou het in de gaten

je hebt wel veel terug gehad, maar had je je aangifte via internet gedaan of via papier werk. ik via internet toen ik klaar was zag ik hoeveel ik terug zou krijgen.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door henduk »

hoi via pc heb ik dat ingevuld IB 2006 ,en ik wist dat het geautomatiseerd (of zo iets)gaat die verwerking van die papieren, dus ik denk als ik zolang moet wachten ( 17 maanden) en in de schulden ben geraakt zal ik ze terug pakken,ik heb dan schijnbaar bewust of onbewust iets niet in gevuld( daar zal ik me maar niet over uit laten) hahahaha!!! dus m,a,w, die computers bij de belasting hebben gewoon mijn aangifte verwerkt ,er komt geen mens meer aan te pas gaat allemaal automatisch, ze zullen er wel een keer achter komen maar dat merk ik dan wel,ik heb in ieder geval een aantal schuldeisers kunnen betalen van dat geld (teruggave) van die aardige mensen van de belasting hahahahah!!!!!!!!!!! :lol: en dat zouden meer mensen moeten doen iets vergeten,groet,n

Nikki25
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2007 07:33

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door Nikki25 »

hoi , ja ach gewoon doen inderdaad (dit heb je al gedaan hahaha) zie je dan wel weer, heb je tenminste niet zoveel schuld meer. echt hoor dat hoor je zo veel tegenwoordig. maar goed ik wacht af, en als ik het volgende week niet heb bel ik ze op!! maar wat ik vreemd vind via internet geeft ie dan aan aanvraag ontvangen maar je ontvangt helemaal niets per post van dat ze het gaan verwerken. maar goed ik reken niet dat het snel komt en dat het slome mensen zijn die daar werken. :roll:

gr

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door henduk »

klopt je krijgt geen bericht dat ze het verwerken alleen de pc zegt dat uw aanvraag is verzonden, en het is toch vreemd want als je iets vergeet in te vullen via pc dan krijg je een melding van pc,,vul eerst dit of dat in,, en als je dat niet doet kom je geen pagina verder,, hoe heb ik dat gedaan??????????? :?: :idea: ben het vergeten als het me weer te binnen schiet doe ik het nog een keer,, zo wordt ik rijk in frankrijk hahahahah!!!!!!!!!!! groet,n :wink:

Mallory
Berichten: 43
Lid geworden op: 22 mar 2007 00:41

Re: wie nog meer geen zorgtoeslag?

Ongelezen bericht door Mallory »

Hou er wel rekening mee dat het rentepercentage momenteel rond de 5% ligt en dat definitieve aanslagen bij de belastingdienst tot 3 jaar na het belastingjaar mogen duren. Die rente begint te tellen vanaf 1 juli 2006. Dure lening dus.

Gesloten