LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] langdurig ziek door statines

Alle onderwerpen rondom de cholesterol verlagende medicijnen
Sjef Smeets
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2010 16:06

Re: langdurig ziek door statines

Ongelezen bericht door Sjef Smeets »

Floris.

Een normale vitamine D 3 is te krijgen bij o.a. het kruidvat en wel als vitmaine D, kind, 300 tabletten kosten iets van twee euro. Ons helpt het goed, maar let wel op dat je de juiste vitamine K2 pakt in de natuurlijke versie van MK 7. De MK 4 is een synthetische en dus niet goed. En wel de 90 microgram dosering.

Veel succes. Ik heb thans ook op eigen onderzoek mijn metropolol gehalveerd omdat mijn hartslag te laag werd en uitkwam op een 45 tikken per minuut. Werd depressief en lusteloos en alles was teveel. Vermoeid binnen een tiental minuten etc. Mijn statines heb ik afgezworen, omdat mijn cholesterol onder de waarde van 3.5, zakte en dan is het middel erger dan de kwaal. Bij een te laag cholesterol gehalte is je kans op kanker en chronisch hartfalen veel groter. Helaas kijken artsen nog te weinig naar de individuele persoon en gaat men generalistisch te werk en schrijft bijna iedereen hetzelfde voor.

Ik leef liever nog tien jaar in vreugde met een iets minder mooi cholesterol etc, dan dertig jaar in depressieve toestand dankzij de onzinnige medicijnen. Toen ik aan een cardioloog vroeg kunt u mij garanderen dat als ik alles slik ik 85 wordt, was het antwoord, die garantie kan ik niet geven. Nou dat snap ik ook nog wel. Maar als kasplantje te leven is me toch niet leuk genoeg.

Sterkte

Gesloten