LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cholesterol medicijn

Alle onderwerpen rondom de cholesterol verlagende medicijnen
atbekkers
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2014 16:38

cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door atbekkers »

Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door eleven »

atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
En geen recept gekregen, welke je in de apotheek kunt halen?
Online apotheken zijn er wel, maar ook daar moet je een recept hebben, om te kunnen bestellen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door tenormin »

atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Ja hoor, als je een recept hebt, kun je ze online bestellen. Niet "my cup of tea" maar het kan wel.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door gilas »

Zo hoog zal dat dan niet geweest zijn want dan krijg je een recept voor medicijnen en soms voedingsadviezen of een verwijskaart voor een voedingsdeskundige.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door sjohie »

atbekkers schreef:Mijn dokter heeft geconstateerd dat mijn cholesterol te hoog, zijn hiervoor online medicijnen te verkrijgen?
Je krijgt vast ook wel eens van die handige mailtjes waarin je diverse pillen worden aangeboden? Probeer die eens zou ik zeggen. :wink:

alyssa.h
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2014 11:53

Re: cholesterol medicijn

Ongelezen bericht door alyssa.h »

sjohie schreef:Je krijgt vast ook wel eens van die handige mailtjes waarin je diverse pillen worden aangeboden? Probeer die eens zou ik zeggen. :wink:
Haha, dat lijkt me dan weer net geen goed idee :)

Wat je wel kan proberen is http://www.pharma2go.be/, ze leveren volgens mij ook in nederland en hebben cholesterol medicijnen. Overigens zou ik het zelf gewoon navragen bij mijn dokter, die kan vast wel wat aanraden :D
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2014 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Gesloten