LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Alle onderwerpen rondom de cholesterol verlagende medicijnen
MARJAN333
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2018 16:00

Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door MARJAN333 »

Kan iemand mij vertellen of Cholesterolpleisters wel helpen
Via Dokter.nl kreeg ik een lange tekst van wonderpleisters van Professor Daniel Costa.
Ter bevordering van een beter cholesterolgehalte. Bovendien zouden deze ervoor kunnen zorgen dat je snel afviel.
Ik las de teksten van mensen die deze gingen gebruiken of al gebruikten.
Wat mij opviel was dat de teksten - ondanks Nederlandse namen van inzenders - nogal verengelst overkwamen.
Zelfs had iemand het over in te nemen pillen in plaats van pleisters! Die hadden geholpen in het afvalproces.
Dus ik dacht: 'Ja, wat is het nu? Pillen of pleisters' Toen de beste man maar eens gegoogeld.
Ik vond heel veel foto's van verschillende mensen. Ik vond ook heel wat beschrijvingen van zijn capaciteiten als arts: Radiologie, Hematology, Borstkankerexpert, gestudeerd op verschillende (Braziliaanse) instituten en Harvard? . Ik kan hier niet veel wijzer van worden: het is teveel wat de beste man kan en kent.
Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met die pleisters? Hoezo is dit een wondermiddel? Er wordt een korting van maar liefst 50% gegeven! Klopt dit? Want ik zag ook een mail met iemand die GEEN korting had gekregen, maar wel effect van het preparaat had gehad. Dat vind ik ook nogal een wonderlijke term: preparaat ( pillen of pleisters?) Die pleisters kosten met korting 52 euro. Hebben mensen dat ervoor betaald en werkt die pleisters daadwerkelijk?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Gelooft u in sprookjes?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door reggie2 »

Zou zonodig maar die pillen via je arts gaan gebruiken. Net als hierboven......het is een sprookje :-)

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als het zo'n goed "preparaat" was kon je het wel in de apotheek kopen. Facebook staat vol met dit soort kwakzalvers met hun kwakmiddelen. Nee natuurlijk werkt dit niet.
De ervaringsdeskundigen bestaan zeer waarschijnlijk gewoon niet en de gebruikte foto's gekochte Stockfoto's. De man
Op de foto zal in Nl Jan Jansen heten en in Duitsland is dezelfde kerel Dieter Schmidtî
Laatst gewijzigd door juliomariner op 30 mar 2018 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door moederslink »

MARJAN333 schreef:Kan iemand mij vertellen of Cholesterolpleisters wel helpen
Via Dokter.nl kreeg ik een lange tekst van wonderpleisters van Professor Daniel Costa.
Ter bevordering van een beter cholesterolgehalte. Bovendien zouden deze ervoor kunnen zorgen dat je snel afviel.
Ik las de teksten van mensen die deze gingen gebruiken of al gebruikten.
Wat mij opviel was dat de teksten - ondanks Nederlandse namen van inzenders - nogal verengelst overkwamen.
Zelfs had iemand het over in te nemen pillen in plaats van pleisters! Die hadden geholpen in het afvalproces.
Dus ik dacht: 'Ja, wat is het nu? Pillen of pleisters' Toen de beste man maar eens gegoogeld.
Ik vond heel veel foto's van verschillende mensen. Ik vond ook heel wat beschrijvingen van zijn capaciteiten als arts: Radiologie, Hematology, Borstkankerexpert, gestudeerd op verschillende (Braziliaanse) instituten en Harvard? . Ik kan hier niet veel wijzer van worden: het is teveel wat de beste man kan en kent.
Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met die pleisters? Hoezo is dit een wondermiddel? Er wordt een korting van maar liefst 50% gegeven! Klopt dit? Want ik zag ook een mail met iemand die GEEN korting had gekregen, maar wel effect van het preparaat had gehad. Dat vind ik ook nogal een wonderlijke term: preparaat ( pillen of pleisters?) Die pleisters kosten met korting 52 euro. Hebben mensen dat ervoor betaald en werkt die pleisters daadwerkelijk?
Laat dit maar lopen, zou ik zeggen.. :D
Nee natuurlijk werkt zoiets niet, dat kunt u zelf ook wel nagaan, toch? :wink:
Wat zegt uw huisarts? Is uw cholesterol wel te hoog ?
En ga anders ook eens met een diëtiste aan de slag.
Met een uitgebalanceerd dieet i.c.m lekker bewegen gaat uw gewicht ook omlaag en mogelijk dan ook ook het cholesterolgehalte .
Iedere dag een eindje wandelen is al prima!

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Eigenlijk ongelooflijk dat er mensen zijn die die onzin nog geloven.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het zal toch wel lucratief zijn gezien het aantal advertenries voor dit soort onzin, het aantal alternatieve "genezers" en de verkoop van homeopatische preparaten is de mens nog steeds erg goedgelovig

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door kuklos »

MARJAN333 schreef:Hebben mensen dat ervoor betaald en werkt die pleisters daadwerkelijk?
Ongetwijfeld zijn er mensen die dat bedrag betaald hebben voor die pillen. Maar de tweede vraag, wat denk je zelf?
Waarom vraag je hun niet om bewijs te leveren? Wat zegt je arts ervan? Wat zegt je gezonde verstand?

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door 16again »

Die dingen werken goed. Je bent direct 52 euro lichter

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door gosewijn »

Van cholesterol afvallen :mrgreen: je kan er dik van worden .

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Lowieze »

gosewijn schreef:Van cholesterol afvallen :mrgreen: je kan er dik van worden .
Van cholesterol op zich word je natuurlijk niet dik. TS heeft het over cholesterolverlagende pleisters of pillen die als bijwerking afvallen zouden hebben. Dat leek TS wel ideaal.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Costnix »

U valt niet af, maar uw portemonnee zal er flink door afvallen.

Nevyn
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Met cholesterol moet je niet gaan shoppen, dit regel je via je huisarts. En afvallen gewoon wat minder in je mond stoppen.

sylviaresa
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 mei 2017 14:00

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door sylviaresa »

nou ik geloof niet in dit verhaal van die pleisters dan zou de huisarts je het wel hebben verteld, ik gebruik nog steed pillen hiervoor
en afvallen als bijwerkening nou was dat maar waar.
gewoon een koolydratenarm dieet minder suiker in je produkten kopen. dan gaat je gewicht wel omlaag.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door gosewijn »

Lowieze schreef:
gosewijn schreef:Van cholesterol afvallen :mrgreen: je kan er dik van worden .
Van cholesterol op zich word je natuurlijk niet dik. TS heeft het over cholesterolverlagende pleisters of pillen die als bijwerking afvallen zouden hebben. Dat leek TS wel ideaal.

Van cholesterol pillen wordt je dik.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Cholesterol verlagende pleisters/afvallen

Ongelezen bericht door Lowieze »

gosewijn schreef:
Lowieze schreef:
gosewijn schreef:Van cholesterol afvallen :mrgreen: je kan er dik van worden .
Van cholesterol op zich word je natuurlijk niet dik. TS heeft het over cholesterolverlagende pleisters of pillen die als bijwerking afvallen zouden hebben. Dat leek TS wel ideaal.

Van cholesterol pillen wordt je dik.
U bedoelt cholesterolverlagers waarschijnlijk. Ik ken best veel mensen die ze slikken en geen van allen komt hier van aan. Dat zal dan meer te maken hebben met teveel calorieën binnen krijgen en te weinig calorieën verbranden.

Gesloten