LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

Alle onderwerpen rondom de cholesterol verlagende medicijnen
plaat53
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2020 10:24

Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

Ongelezen bericht door plaat53 »

Een ervaring met hoog cholersterol en haar medicatie, leerzaam voor iedereen die ermee te maken heeft. Echter ik moet nog nadenken hoe het te publiceren want ik wil niet te veel mensen onnodig beschadigen. Heeft u een advies? Succes&groet Erik

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36
Beste antwoord
Gekozen door plaat53

Re: Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

door Moneyman » 24 nov 2020 16:47

plaat53 schreef:
24 nov 2020 11:44
Een ervaring met hoog cholersterol en haar medicatie, leerzaam voor iedereen die ermee te maken heeft.
Alleen al dankzij deze zin zeg ik: 'doe maar gewoon niet". Een ervaring van de één kan gigantische problemen veroorzaken voor de ander. Ga gewoon naar je arts.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

Ongelezen bericht door kuklos »

plaat53 schreef:
24 nov 2020 11:44
Heeft u een advies?
Ja. Zorg ervoor dat alle claims die je doet hetzij juridisch hetzij wetenschappelijk te onderbouwen zijn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

Ongelezen bericht door sjohie »

Medici en onderzoekers kennen de methoden om resultaten te publiceren, die vragen het niet op een boerenkoolforum als dit. Dus gewoon lekker niet doen zou ik zeggen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Medicatie cholesterol: ervaring publiceren

Ongelezen bericht door Moneyman »

plaat53 schreef:
24 nov 2020 11:44
Een ervaring met hoog cholersterol en haar medicatie, leerzaam voor iedereen die ermee te maken heeft.
Alleen al dankzij deze zin zeg ik: 'doe maar gewoon niet". Een ervaring van de één kan gigantische problemen veroorzaken voor de ander. Ga gewoon naar je arts.

Gesloten