LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Applecare Apple / Apple Support

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
EgbertB
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2017 11:30

Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door EgbertB »

Deze betaalde service Apple Support heeft er voor gezorgd dat ik 16.000 foto's kwijt was. Dus eigenhandig door medewerker Emil kwijt gemaakt, ik wees hem er nog op dat dat programma wat hij gebruikte voor iPhoto was en niet voor het nieuwe product van Apple Photo. Totaal zes personen aan de telefoon gehad ik moest steeds weer opnieuw bellen. Nu alles weer terug, mààr ik moet nu nog wel alle foto's opnieuw van labels voorzien dat moet ik zelf dus doen. Zeer slechte behandeling, ik heb 3 keer mijn klacht ingediend, er is niets mee gedaan. Vandaag werd mij alles duidelijk, ze doen er ook niets mee. Ik moet een briief schrijven naar Ierland
Apple Customer Support Hollyhill Industrial EstateHollyhill, Cork Republic of Ireland
Mag niet per mail, vreemd voor een bedrijf waar alles draait om de digitale wereld!

Hier het bewijs dat er met de klachten melding niets gedaan wordt!
Ik vind dat wanneer je een product in Nederland koopt je daar ook Je klacht in moet kunnen dienen èn dat deze NIET IN DE "PRULLENBAK" VERDWIJND

[Persoonsnaam door Moderator verwijderd]
Inderdaad, zoals aangegeven, wordt er niets gedaan met de klacht die u per chat, of telefonisch, aan ons doorgeeft. Als u wel een reactie op uw klacht wil, wat ik goed kan begrijpen, dient u hier een brief voor te sturen. Deze hoeft niet in het Engels, maar mag gewoon in het Nederlands gestuurd worden.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door olaf79 »

En wat is uw vraag aan dit forum?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door berndv »

ik denk dat dit het punt is:
EgbertB schreef:Hier het bewijs dat er met de klachten melding niets gedaan wordt!
Ik vind dat wanneer je een product in Nederland koopt je daar ook Je klacht in moet kunnen dienen èn dat deze NIET IN DE "PRULLENBAK" VERDWIJND

[Persoonsnaam door Moderator verwijderd]
Inderdaad, zoals aangegeven, wordt er niets gedaan met de klacht die u per chat, of telefonisch, aan ons doorgeeft. Als u wel een reactie op uw klacht wil, wat ik goed kan begrijpen, dient u hier een brief voor te sturen. Deze hoeft niet in het Engels, maar mag gewoon in het Nederlands gestuurd worden.
het feit dat apple voor een officiele klacht voorwaarden stelt en dat als je de klacht niet indient op de manier die apple wil, wordt je klacht niet in behandeling genomen. Wat op zich niet geheel vreemd is.

12Click
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jun 2017 13:56

Re: Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door 12Click »

EgbertB ,

Heeft het Apple product in Nederland gekocht en afgerekend!!Hij werd geholpen door een Nederlandse Apple helpdesk.Maar als het fout gaat kan hij niet in Nederland zijn klacht laten onderzoeken/beoordelen.
Nee dan moet hij een geschreven brief naar Apple HQ in Ierland sturen.

Hoeveel bewijs wil je nog hebben dat Apple belasting ontwijkt ... ?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door Moneyman »

12Click schreef:EgbertB ,

Heeft het Apple product in Nederland gekocht en afgerekend!!Hij werd geholpen door een Nederlandse Apple helpdesk.Maar als het fout gaat kan hij niet in Nederland zijn klacht laten onderzoeken/beoordelen.
Nee dan moet hij een geschreven brief naar Apple HQ in Ierland sturen.

Hoeveel bewijs wil je nog hebben dat Apple belasting ontwijkt ... ?
Huh? Wat heeft het een met het ander te maken?

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Applecare Apple / Apple Support

Ongelezen bericht door Wim2007 »

EgbertB schreef:Deze betaalde service Apple Support heeft er voor gezorgd dat ik 16.000 foto's kwijt was. Dus eigenhandig door medewerker Emil kwijt gemaakt, ik wees hem er nog op dat dat programma wat hij gebruikte voor iPhoto was en niet voor het nieuwe product van Apple Photo. Totaal zes personen aan de telefoon gehad ik moest steeds weer opnieuw bellen. Nu alles weer terug, mààr ik moet nu nog wel alle foto's opnieuw van labels voorzien dat moet ik zelf dus doen. Zeer slechte behandeling, ik heb 3 keer mijn klacht ingediend, er is niets mee gedaan.
Verlies van data kan een helpdesk niet worden aangerekend. U bent zelf volledig verantwoordelijk voor het maken van een backup.

Gesloten