LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste Laptop/notebook?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door Flipipo »

Tjonge.... ik heb van lidl en al bijna 3 jaar geen problemen gehad..... en 36 pick up garantie!! Klasse..

sjeroen
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2006 20:13

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door sjeroen »

KOOP GEEN PACKARD HELLL

Henri_Hoogeveen
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 mar 2006 20:48

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door Henri_Hoogeveen »

acer is opzich een goed merk alleen de service kan beter.
Als de pc kapot is heb je hem wel redelijk snel weer ( ik had hem ongeveer na 8 dagen terug) maar de mensen die bij de reparatie afdeling werken zijn in mijn geval niet echt deskundig.. (zie topic acer geeft blauw scherm.)
Ik heb nu mijn 2e acer pc en had hiervoor een notebook en die beviel prima.. acer is verder een goed merk zolang je er maar niks mee krijgt
<in mijn geval waren ze ondeskundig vooral omdat ze vergeten waren de hd aan te sluiten. dit houd in dat de pc nooit getest is of hij wel goed was na de reparatie>
Maar net wat hier boven staat, op ieder merk valt wel wat aan te merken.

Francisco
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2006 21:42

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door Francisco »

De ACER laptop voldoet prima naar wens. Soms neem ik 'm mee naar m'n werk waar ik ook kan inloggen. Toch zou ik nu eerder een kleinere laptop (14,1 inch) aanschaffen en waarom? Is veel makkelijker om mee te nemen. Zijn wel weer wat duurder.
De accu vind ik wel de zwakste schakel van een laptop. Men werkt hier wel aan om langer zonder snoer aktief te zijn.

KoopEenMac
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 apr 2006 22:24

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door KoopEenMac »

Koop een PowerBook of MacBook Pro.
Je moet geen Windhoos bak nemen, alleen maar last van virussen en spyware.

joostmartijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2009 19:21

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door joostmartijn »

Het hangt compleet af waar u de de laptop voor gaat gebruiken. Zelf ben ik ook op zoek naar een nieuwe laptop en alle tips zijn welkom. Ik kwam een website tegen waar er wel goede uitleg over staat. De specifiacties van de laptops veranderen ook snel.

Zelf ga ik denk ik voor: Notebook -HP Compaq 6730s Core 2 Duo Goede specifiacties en niet al te duur. Hij ziet er tevens ook nog mooi uit.

Oja. Die link is: Laptops Notebooks

stofzuigertje

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Advies;

Kies een merk en type en kijk of U hier bij Radar of bij Vara Kassa op het forum deze onder zoeken kunt terug vinden en lees.

Ook www.kieskeurig.nl is een redelijke site waar je vaak gebruikers ervaringen vind, zowel negatief als positief.

Mijn Toshiba is uit leger dump en was in 1994 met Windows 3.11.
Ik kocht deze ooit met het zeer trage en zware Windows 95 en dankzij Linux Xubuntu kan ik op dit museum U nog antwoorden geven.

Toshiba is meestal duurder, vooral Tecra maar die zijn ook beter gemaakt, en minder bezuinigd.
Dus een Toshiba Tecra als je voldoende geld hebt en niet het snelste en nieuwste wilt maar betrouwbaarheid.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door queenfan »

Zo lekker nog even een topic van bijna 3 jaar kicken???

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 16 Apr 2006 22:34 door KoopEenMac
Koop een PowerBook of MacBook Pro.
Je moet geen Windhoos bak nemen, alleen maar last van virussen en spyware
3 jaar geleden al ongenuanceerd geouweh*er en nu nog antwoorden.Lekker belangrijk weer.

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: Beste Laptop/notebook?

Ongelezen bericht door tarquesh »

Wat KoopeenMac schrijft is waar 8)

Apple is het antwoord!

Kwaliteit, duurzaamheid, gebruikers plezier.

Gesloten