LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling studentenmacbook.nl nooit ontvangen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gerda01
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2018 11:56

Bestelling studentenmacbook.nl nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Gerda01 »

Kan iemand mij aub helpen hier mee:
Ik heb een MacBook besteld bij studentenmacbook.nl.
Dit bedrijf levers niets en sturen iedere week mails met vertraging op de bestelling. Nu ben ik al bezig vanaf begin oktober met dit bedrijf. Na diverse beloftes en mails heb ik mijn geld terug gevraagd. Ook dit word niet gedaan. Ik heb dit nodig voor mijn studie en ik heb nu 3 waarschuwingen gehad en Kan nu niet verder met mijn opleiding. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Laatst gewijzigd door Radar op 15 nov 2018 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking van het onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling studentenmacbook.nl nooit ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt gewoon de koop ontbinden. Dat schriftelijk aangeven en dat u binnen de wettelijke termijn van 14 dagen uw geld terug gestort wil hebben. Mocht diet niet gebeuren kunt u aangeven dat u daarna een incassobureau gaat inschakelen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestelling studentenmacbook.nl nooit ontvangen

Ongelezen bericht door berndv »

Gerda01 schreef:
15 nov 2018 12:05
Kan iemand mij aub helpen hier mee:
Ik heb een MacBook besteld bij studentenmacbook.nl.
Dit bedrijf levers niets en sturen iedere week mails met vertraging op de bestelling. Nu ben ik al bezig vanaf begin oktober met dit bedrijf. Na diverse beloftes en mails heb ik mijn geld terug gevraagd. Ook dit word niet gedaan. Ik heb dit nodig voor mijn studie en ik heb nu 3 waarschuwingen gehad en Kan nu niet verder met mijn opleiding. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Wanneer heeft u besteld en wat was op dat moment de levertijd? Natuurlijk kunt u altijd annuleren bij een koop op afstand, zij dienen dan binnen 2 weken uw geld terug te storten. Ik lees dat u aan heeft gegeven uw geld terug te willen, wanneer heeft u dit verzoek gedaan bij hen?

Verder inderdaad zoals hierboven gemeld, zij zijn verplicht om binnen 14 dagen na annulering het geld terug te storten, doen ze dat niet, kunt u er een incassobureau op zetten.

Het is en blijft een lastige markt met refurbished artikelen, aangezien de inkoop niet zo gaat als bij nieuwe artikelen. Ze zijn hierin afhankelijk van ingeruilde modellen, dat maakt het voorraadbeheer wel wat lastiger.

Gesloten