Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Luigi11
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2022 11:40

Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Ongelezen bericht door Luigi11 »

Ik koop cartridges (t.w.v. €84) via HP.nl en krijg na een tijdje een melding dat deze onderweg zijn, met een track-en-trace-link. Na zo een 2 weken merk ik dat ik niets ontvangen heb en neem contact op met HP. Als reactie krijg ik te horen, dat ik 7 dagen de tijd had om hierover beklag te doen en dat ik nu te laat ben. Jammer, geld kwijt en niets ontvangen.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat geeft de track en trace aan?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De enige die pech hebben is Hp zelf.

Neem contact op met je creditcard maatschappij indien je met je creditcard betaald hebt.


Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staan de regels en een voorbeeldbrief om te mailen. Neem anders contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl/ of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies
Laatst gewijzigd door Seinhuis op 19 mei 2022 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@seinhuis: wat levert die ledenwerving voor CB je nou op? Misschien is het voor anderen ook een leuke bijverdienste, vandaar mijn vraag.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Cartridges van HP wel betaald, maar komen nooit aan

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

kijk welk bedrag je nog kunt storneren, kan tot een aantal maanden terug! doe dit vervolgens dan ook en meld HP dat je tot op heden niets hebt ontvangen, dat je dus de betaling betwist en deze gestorneerd hebt.

laat ze maar incasso sturen, zij eisen dus zij moeten bewijzen.

als jij niets ontvangen hebt kan HP geen afleverbewijs hebben met jouw handtekening daarop!

Plaats reactie