LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cash-Back van HP is eerder Cash?> te gek van HP

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Robbon
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2019 14:06

Cash-Back van HP is eerder Cash?> te gek van HP

Ongelezen bericht door Robbon »

Digibeet als ik ben gebruik ik altijd originele cartridges voor mijn printer. Daarmee krijg ik nooit problemen. Dus toen de HP Officejet Pro 6830 aangaf dat hij door de inkt heen was toog ik naar de HP-store. De vrienden van HP hadden het beste met mij voor want ik kon zelfs geld terug krijgen omdat ik originele HP-cartridges kocht. IK dus aan het bestellen geslagen maar kwam niet verder. telkens als ik wilde afrekenen stagneerde de website.

Omdat ik echt moest printen snel de telefoon gepakt waar ik door de dame van klantenservice goed (dacht ik) werd geholpen. Een 4-pack met kleuren en zwarte inkt kostte me €80,01 maar daarvan zou ik €35,00 terug krijgen. Daarvoor moest ik wel de gegevens welke op de factuur zouden staan tezamen met mijn persoonlijke gegevens op de website insturen. (O,o, als dàt maar goed gaat)

Nu bestelde ik de cartridges vrijdags maar de dame aan de telefoon zei me dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Zaterdag, geen cartridges. Zou het dan de eerste volgende werkdag zijn? Maandag.... geen pakketje voor mij. Dinsdag kwam het pakketje eindelijk binnen. nog geen reden voor Radar, zou je denken. Nee, Dàt kwam pas met de cash-back. Ik vulde namelijk al mijn gegevens in inclusief de gegevens die ik van de factuur haalde maar kwam wéér niet daar waar ik wezen wilde. Dus weer met klantenservice gebeld. Daar kreeg ik te horen dat men meer problemen had met het claimen van de cash-back. mevrouw dankte mij voor het attenderen en verzekerde me hier mee verder te gaan. Of ik even geduld wilde hebben. Toen ik echter aansluitend naar een klant wilde gaan en net in de auto stapte werd ik al terug gebeld. "
wij hebben alle twee iets verkeerd gedaan
", vertelde de dame mij. Ze wist nu hoe "het" wel moest en zou mij dit op de mail toesturen. ik moest tenslotte weg. 's Avonds bij thuiskomst>>> geen mail van HP.

Nu ben ik een tikkeltje eigenwijs waardoor ik daags daarna weer eens contact legde met HP-klantenservice. De dame aan de telefoon was zo vriendelijk om mij stap voor stap door het hele proces te loodsen en...... struikelde over het systeem. Enig overleg met haar leidinggevende resulteerde in een oplossing. ipv aleen het 4-pack op de claim te zetten moest het 4-pack en los daarvan de zwarte cartridge nogmaals worden opgevoerd. Dit leek mij wat vreemd wat ik ook aangaf. Er vanuit gaande dat de werknemers van HP beter zouden weten hoe het moest dan ik heb ik het zo doorgevoerd.

Kanttekening daarbij was dat op de factuur van HP in de omschrijving alleen de zwarte cartridge staat vermeld. De prijs welke ik betaalde klopte echter wel.

En toen ging het spek stinken.....

In plaats van de gewilde Cash-back kreeg ik een afwijzing. de reden??? Op de factuur stond alleen de zwarte cartridge en men miste de kleuren cartridges. Dat voor een zwarte cartridge door HP nooit €80,01 gerekend werd deed er niets aan af. ik kreeg 7 dagen om de missende informatie toe te sturen.

Om e.e.a. uit te leggen heb ik een reply geschreven waarna het stil werd. Daar stilstand achteruitgang betekent toch maar weer eens contact gelegd met HP. Ditmaal niet met klantenservice maar rechtstreeks met HP-promotions. ( ik had het nummer van klantenservice gekregen) De dame die ik daar te spreken kreeg spande werkelijk de kroon. Eerst liet ze me niet uitpraten om mij vervolgens de schuld te geven. Ik had het 4-pack met daar bij nog eens een extra zwarte cartridge moeten kopen. Aangezien het gesprek mij een dermate vieze smaak in de mond gaf heb ik mevrouw gezegd dat de €35,00 mij niet meer interesseerde en dat ik het gesprek ging stoppen. Toen ik haar vertelde dat ik alle gesprekken had opgenomen werden er nog wel wat lijmpogingen ondernomen maar dat is voor mij echt te laat.

Volgens mij maakt HP haar cash-back dermate moeilijk dat niemand ( zelfs eigen personeel niet) er uit kan komen.

Weet er nog iemand een goede Brother of Epson printer?

Lady1234
Berichten: 27075
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cash-Back van HP is eerder Cash?> te gek van HP

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een goede printer kunt u simpel vinden door die vraag op Google in te tikken.

Gesloten