LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gerrit1
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2005 19:12

Re: computer

Ongelezen bericht door gerrit1 »

Ik heb in december 2004 een pc gekocht bij RCD deze is keurig afgeleverd.In maart 2005 ging de DVDrw defect .Toen beging de ellende.
Het is nu ruim 8 maanden later Meer als 100 e-mails en allerlei beloftes zit ik nog steeds zonder.
de man reageerd nu helemaal niet meer.
Ik voel mij belazerd doore RCD

:( :x

marem
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:39

Re: computer

Ongelezen bericht door marem »

mijn pc is wel geleverd maar deed het niet een of andere prutser heeft hem even snel in elkaar gezet maar er klopte niks van kabels niet aangesloten of verkeerd
gelukkig heb ik een handige zwager die de boel goed heeft aangesloten maar ja nu mijn muis en toetsenbord nog

Stefan1982Stefan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 nov 2005 01:03

Re: computer

Ongelezen bericht door Stefan1982Stefan »

Ik heb nog steeds geen spullen ontvangen noch een mail of belletje gehad.

Moge duidelijk zijn wat ik a.s. maandag ga doen.


Moge we alle onze betaalde spullen of geld terug krijgen.


P.S. Moge er al mensen zijn die aangifte hebben gedaan, plaats dan het proces verbaal nm op het forum s.v.p.

m.v.g.


Stefan

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

Ben van plan op Maandag 14-11-2005 aangifte te doen

marem
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:39

Re: computer

Ongelezen bericht door marem »

je kunt nieuwe kopers waarschuwen door in de e-bay winkel van rcd computers te kijken kijk bij een product van hen en klik op aankopen daar kun je precies zien wie het gekocht heeft en hun waarschuwen voor dat ze betalen hopende dat het niet te laat is

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

En natuurlijk ook alles op de site van www.internetoplichting.nl
zetten, dan weten nog meer mensen waar je NIET moet bestellen.

Jurrien

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

is al gedaan en al veel reactiegekregen

marem
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:39

Re: computer

Ongelezen bericht door marem »

ik keek net even op e-bay en ja hoor RANDSTADCOMPUTERS is niet meer ingeschreven bij e-bay
ik hoop voor iedereen dat alles nog goed komt ik heb zelf wel een e-mail naar e-bay gestuurd of ze rcd computers eens na konden checken en heb ook tros radar genoemd dus ik weet niet of dit op hun initiatief is of dat rcd zelf de bui al zag hangen

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

Ik vermoed van wel de grond wordt hun te heet onder de voeten

yerro
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:56

Re: computer

Ongelezen bericht door yerro »

Ik heb vrijdag 11-11-2005 dus op Ebay een computer besteld maar aangegeven dat ik m zaterdag wilde ophalen in Bodegraven. Dit bleek geen probleem. Dus ben naar het adres gegaan zoals aangegeven op hun website. Daar trof ik de heer Meijer en heeft ook de overdracht plaatsgevonden van de computer met beeldscherm. Alles zat nieuw in de doos. En kreeg van hem van alle kaarten de doos mee met alle drivers. Ook kreeg ik netjes een factuur mee met alle informatie die nodig was.

De kleine letters van de garantie kan een probleem vormen maar ik denk dat ik daar wel uit kom met de heer Meijer.

edited by yerro.
Laatst gewijzigd door yerro op 16 nov 2005 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

als de computer draait heb je er verder geen problemen mee .
bij werkte de hardeschijf niet de geluidsboxen waren stuk en de muis was een hele oude er zat een verlengstuk op
dat was mijn ervaring veel succes verder

Bodosan
Berichten: 52
Lid geworden op: 01 dec 2004 10:56

Re: computer

Ongelezen bericht door Bodosan »

Op Ebay is RCD-computers opeens ABCComputers geworden. Wanneer je een artikel aanklikt wordt je nog steeds naar de RCD site verwezen. Ik weet niet welke conclusie uit deze naamswijziging op Ebay getrokken moet worden, maar het lijkt me niet bedoeld als reclame voor RCD (o;
Bodosan

marem
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:39

Re: computer

Ongelezen bericht door marem »

vraagje aan yerro waar heb je die computer opgehaald bij een zaak of een woonhuis

yerro
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:56

Re: computer

Ongelezen bericht door yerro »

Marem,

Ik heb de computer opgehaald bij een woonhuis. Maar daar heb ik verder geen problemen mee. Ik had er al een idee van op het moment dat ik de computer ging ophalen. Overigens wil ik wel 1 ding uit de wereld helpen. En dat is dat de heer Meijer wel het adres heeft aangegeven. Dit is namelijk gewoon op hun eigen site. Ik heb het adres ook gezien op EBAY maar daar is hij in de loop van vorige week afgehaald. Dus ik kan een ieder aanraden die problemen heeft met de levering gewoon even een mailtje te sturen naar

[email protected]

Om het probleem voor te leggen en ik denk zelf als je even bereid bent om naar bodegraven te rijden dat de heer meijer je spullen alsnog kan leveren.

Ik heb zelf nog een mailtje ontvangen vandaag dus hij is via dat email adres gewoon te bereiken.

Succes!

yerro
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2005 10:56

Re: computer

Ongelezen bericht door yerro »

Ik wil nog 1 ding kwijt en dan is voor mij op dit forum wel alles gezegd,

Als je op internet iets koopt zorg er dan voor dat voordat je geld stort op een rekening dat je persoonlijk contact gehad hebt met de leverancier en dat je, indien het oversturen niet werkt een plaats van afhalen afspreekt. In mijn geval heb ik voor een leverancier gekozen die niet te ver van huis lag en de heer meijer heeft mij binnen een dag gewoon de computer kunnnen afleveren voor de afgesproken prijs. Nadat we eerst via email en daarna via telefoon contact hebben gehad.

Ik ben wel geschrokken van alle aandacht achteraf via ebay en ook via dit forum. Maar de computer werkt verder goed en alles wat we hadden afgesproken voor de prijs zit erin. Over de garantie voorwaarden kun je alles zeggen. Maar die zijn bij DELL en Targa(Lidl) precies hetzelfde. Tenzij je meer betaalt natuurlijk

Ik heb voor 900 euro een prima systeem maar ga er wel van uit dat als iets kapot gaat ik gewoon de fabrikant moet bellen.

Mijn conclusie. De heer meijer van rcd computers is geen prof ICT. maar het is zeker geen oplichter.

Ik heb een telefoon nummer en een email adres en een afhaal adres voor diegene die echt gedupeerd zijn.

Pitje101
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2005 12:01

Re: computer

Ongelezen bericht door Pitje101 »

hallo ben die persoon uit belgie heb nog steeds niets ontvangen van rcd politie heeft weer met hem gebeld maar daar reageerd hij nu ook niet meer op heb klacht neergelegd nmr ME.20.1.3.104220/2005 op 23/11/2005 heb ook bij e-bay geschil gestart maar krijg daar alleen antwoord in frans heb ook dosier samengesteld en opgestuurd naar geschillencommissies ndl maar als u adres heeft en weet wonen moet die persoon toch te stoppen zijn kan toch niet dat die zomaar van iedereeen geld op zijn rekening krijgt toegestopt zonder levering en gevolgen zie bij feedback op rcdcomputers weer een persoon die 600 euro gestort heeft en niets meer hoort als ik niet vanuit belgie moest komen kwam ik zelf langs en vanuit bodegraven met politie naar zijn huis te rijden grtj peeters louis

Pitje101
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2005 12:01

Re: computer

Ongelezen bericht door Pitje101 »

hallo vandaag e-mail gekregen met volgende tekst

Uw pc wordt net als alle anderen netjes geleverd,wij vragen alleen nog een beetje geduld,overigens zijn wij verhuisd naar haarlem.
mvg
Claudia Opdam


heb gezien dat hun feedback volledig verdwenen is op hun site

grtj louis-belgie

jawico promotions
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 dec 2005 13:49

Re: computer

Ongelezen bericht door jawico promotions »

ik heb begin oktober een computersysteem gekocht bij rcd in bodegraven en ook keurig betaald en niets meer gehoord ook niet op mijn emailberichten werden ook niet beantwoord.
Ik ben gister op bezoek geweest in Bodegraven en tot mijn grote schrik lijkt het wel of het huis leeg staat. Ik heb hier foto's van gemaakt met heel veel rotzooi in de voortuin.
Dus ik denk dat ik geflest ben.
Wie o wie kan mij helpen aan een telefoonnummer om deze man te achterhalen.

Pitje101
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2005 12:01

Re: computer

Ongelezen bericht door Pitje101 »

HET LAATSTE DAT IK VAN HUN GEHOORD HEB WAS DAT ZE VERHUISD WAREN NAAR HAARLEM HET NUMMER VAN DE HEER MEIJER IS 0031 629 54 73 92 DE POLITIE BELGIE HEEFT HEM HIER MEE AAN DE LIJN GEHAD GRTJ LOUIS ZIE MAIL ONDER WAS VORIGE WEEK
Uw pc wordt net als alle anderen netjes geleverd,wij vragen alleen nog een beetje geduld,overigens zijn wij verhuisd naar haarlem.
mvg
Claudia Opdam

jawico promotions
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 dec 2005 13:49

Re: computer

Ongelezen bericht door jawico promotions »

Hoe zijn jullie ervaringen. Ik heb inmiddels een aanklacht ingediend bij de politie Bodegraven.
Ik ben gisteren op hetadres Irenestraat 31 geweest maar het huis staat er triest leeg en verlaten bij.
Ik ben het spuugzat en krijg ook geen contact met hem. Het is toch van de gekke dat iemand (een ondernemer) gaat verhuizen zonder zijn klanten op de hoogte te stellen. Dat is hetzelfde als met de noorderzon vertrekken. Hahaha ik schrok me echt een rotje bij het zien van zijn bedrijf een gesloten huis in verwaarloosde toestand. Met heel veel huisraad in de voortuin. Een scvhande voor de buurt aldaar.

Gesloten