ik heb namelijk in augustus mijn harde schijf terug gestuurd om dat die defect was tot heden en na veel e mailtjes nog steeds niet terug

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Maar een adres is niet te vinden.RCD hanteert een carry-in garantie. Dit wil zeggen dat een defect artikel of systeem op onze vestiging in Haarlem of Bodegraven dient te worden aangeleverd
Bij eenmanszaken gaat de directeur meestal naar een klant om de boel te repareren, lijkt me niet zo vreemdzou de Directeur echt bij een klant komen om de computer te repareren?
Heb ik nou een deja vu of val je in herhaling?kan niets over haarlem vinden
op de side van Douche stond dat de directuer zelf een kapotte computer kwam herstellen
Wie weet is dat de oorzaakBetreft: E-mail storing 2 november 2005
Recent is onze webshop www.rcdcomputers.nl verhuist naar een nieuwe server.
Met deze verhuizing is er iets fout gegaan met het forwarden van ons e-mail verkeer naar de nieuwe server.
Vanaf begin september zijn daardoor e-mails en bestellingen niet goed of niet direct bij ons binnen gekomen...........