LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

heeft iemand ervaring met Randstad computer-discount
ik heb namelijk in augustus mijn harde schijf terug gestuurd om dat die defect was tot heden en na veel e mailtjes nog steeds niet terug
:x

gekido
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2005 19:35

Re: computer

Ongelezen bericht door gekido »

Heeft die winkel geen vestiging waar je langs kan gaan, of is 't een online shop?

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

nee ik heb deze gekocht via E-Bay

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

Op de shopsurvey van tweakers.net.nl is dit bedrijf helemaal niet te vinden. En dat zegt wel iets over die zaak, want alle computerbedrijven staan hier ongeveer wel in.
Zal moeilijk worden voor je.
Jurrien

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

daarom juist zoek ik kopers die ook problemen hebben of gehad hebben met RCDcomputers sta ik sterker om RADAR TE OVERTUIGEN

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: computer

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Huh, een defecte harde schijf teruggestuurd naar een bedrijf, terwijl je hem hebt gekocht via EBAY????


Hoe steekt dit in elkaar dan?

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

blijkbaar een misverstand ik heb de computer gekocht via e-bay RCD computers verkoop zijn computers via e-bay de gkopte harde schijf moet naar rcd computers dat doe je dus via de post naar het rcd adres
dat is toch een zaak? of zie ik dat verkeerd

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

Je ziet het prima, Alleen kan niemand die zaak! Er staat nergens een adres en hij komt op geen enkele lijst voor. Dan zal jij toch wel moeten weten op welk adres die tent ziet. Anders heb jij geen poot om op te staan en blijft e.bay over om bij te klagen.
Jurrien

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

ik heb het adres,

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

Oke. Als je dat dan hier neerzet kan iemand voor jou kijken waar het bedrijf precies zit en of het bekend is. bv bij tweakers.net/shopsurvey om jou te helpen.
Jurrien

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Jongens, jongens toch :wink:

Het is zo makkelijk te vinden, er zijn 2 vestigingen (Haarlem en in Bodegraven).
Het is allemaal te vinden op deze website http://www.rcdcomputers.nl
Of het verstandig is om via E-Bay of Marktplaats te kopen, geen idee maar ik zou het zelf zeker niet doen.

Wel grappig wat er bij de garantiebepalingen op de site staat
Wanneer de klachten bij het uitvoeren van de werkzaamheden niet blijkt te vallen binnen de bepalingen van deze servicevoorwaarden, of de cliënt is niet op het afgesproken tijdstip
aanwezig, vervalt het recht op service. De gemaakte kosten, van minimaal € 135,00 inclusief 19% B.T.W. , worden in rekening gebracht. Eerst nadat voornoemd bedrag is voldaan, heeft de cliënt weer recht op service.


Dure grap en de beoordeling ligt natuurlijk bij hen.

groeten

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

Nu begrijp ik ook waarom deze tent niet op de website van tweakers.net en andere shopsurvey site's voorkomt. Je krijgt helemaal nooit garantie, zelf bij normale slijtage en gewoon gebruik is er al geen enkele garantie meer. Een dan de prijzen,als je bij hun bestelt en betaalt alles vooruit komt er nog €14.50.- bovenop . Nee, jou hoop op service zie ik met dit bedrijf slecht in. Ik koop veel via webwinkels maar zulke waardeloze voorwaarden zag ik nooit !
Jurrien

ps, en via google.nl zag ik nog meer negatieve dingen over RCD.

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

het adres is :
Randstad Computer-discounts
Irenestraat 31
2411Xe Bodegraven
Nederland.

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

reactie voor willem
waar in haarlem.?

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Goede vraag Verbeeck, hele goede vraag,

op de site staat
RCD hanteert een carry-in garantie. Dit wil zeggen dat een defect artikel of systeem op onze vestiging in Haarlem of Bodegraven dient te worden aangeleverd
Maar een adres is niet te vinden.

Ook in de telefoongids staat alleen bodegraven.
Zouden ze bluffen? net doen ofze 2 winkels hebben? de bikkels :D :D

groeten

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

heb eens bij douche gekeken er staat een positiefe reactie bij maar zou de Directeur echt bij een klant komen om de computer te repareren? lijk me er syterk

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door Willem 4 »

zou de Directeur echt bij een klant komen om de computer te repareren?
Bij eenmanszaken gaat de directeur meestal naar een klant om de boel te repareren, lijkt me niet zo vreemd
Dikdoenerij is kleine zelfstandigen niet vreemd, ze noemen zichzelf we en termen als "ons team" bedoelen ze eigenlijk "mijn vrouw en ik".
Als je weinig voorstelt kan je jezelf altijd opblazen, dan lijkt het nog wat :lol:

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: computer

Ongelezen bericht door jurrien »

Wat Willem4 zegt is waar ! Ik zal het bedrijf niet noemen, want hij heeft me niks gedaan[ behalve falliet gaan, dus weg garantie ] Dat was een 1manszaak en als je een mail kreeg sprak hij van zijn team, Het bleek in een woonhuis te zijn, en zijn vrouw was het team ! Toen hijzelf ziek werd, althans dat zij hij ,viel het team inelkaar en weg service/garantie.
Behalve natuurlijk de fabrieksgarantie.
Jurrien

verbeeck
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door verbeeck »

heb op de webside gekeken maar kan niets over haarlem vinden
op de side van Douche stond dat de directuer zelf een kapotte computer kwam herstellen dat lijk mij een hele mooie reclamestund
nog nooit gehoord

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: computer

Ongelezen bericht door Willem 4 »

kan niets over haarlem vinden
op de side van Douche stond dat de directuer zelf een kapotte computer kwam herstellen
Heb ik nou een deja vu of val je in herhaling? :wink:

1) Als een directeur zelf repareert kan dat zijn omdat hij de enige werknemer van dat bedrijf is, dus directeur/eigenaar, verkoper, reparateur, administrateur en koffiejuffrouw (M/V) in één persoon.
2) Er is wel personeel maar dat maakt het nog erger want dan mag je je afvragen waarom het zelf doet (geen vertrouwen, personeel niet in de hand)
3) Ik denk niet dat het adres in bodegraven een winkel is, ze verkopen alleen on line

en dan dit................... op de site staat:
Betreft: E-mail storing 2 november 2005

Recent is onze webshop www.rcdcomputers.nl verhuist naar een nieuwe server.

Met deze verhuizing is er iets fout gegaan met het forwarden van ons e-mail verkeer naar de nieuwe server.

Vanaf begin september zijn daardoor e-mails en bestellingen niet goed of niet direct bij ons binnen gekomen...........
Wie weet is dat de oorzaak



En Haarlem is niet te vinden, dat klopt

Dus, mailen mailen mailen en bellen tot Jan Meijer (de directeur) antwoord geeft en over een paar dagen mailen dat je aangifte gaat doen, wie weet

sterkte

Gesloten