LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computeroutlet.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gerard1938
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2016 11:09

Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door gerard1938 »

Wij zijn nu dus ook bij de poot genomen...
Dat ging als volgt:

16-11-15 Refurbished PC besteld bij (en betaald aan)
computeroutlet.nl ;
18-11-15 Leveringstermijn van 3 dagen (art. 6) wordt vlgs. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niet gehaald
(achternaam werd - 'privacy' - niet gezegd). Bestelling geannuleerd;
20-11-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] stuurt creditnota met toezegging van
14 dagen;
2-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] "het 'bedrag staat deze week op uw rekening";
17-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. belt u terug";
22-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "Zal [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] vragen u terug te bellen";
28-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "Het bedrag is al lang ovegemaakt.
Ik bel de bank en laat het u weten";
Om 3 uur bellen wij [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]: "De bank maakt het vanmiddag over.
Ik mail u een afschrift.";
30-12-15 [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gaat even 'naar boven naar de leiding'.
10 minuten later "De chef zorgt dat het vandaag wordt overgemaakt en morgen
moet het dus op uw rekening staan:.
Geantwoord dat we niet meer zullen bellen, ook al hebben wij
dan weer niets ontvangen.
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].: "Dat begrijp ik"........... :cry:
2-1-16 Brief aan [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] met ultimatum van 10 werkdagen na
ontvangst schrijven (gesteld op 20-1-16) waarna aangifte en juridische stappen.

LET OP: dit bedrijf voert het
WebshopKeurmerk logo (http://www.keurmerk.info/), maar u zult het daar tussen de
bij hen aangesloten bedrijven niet vinden !
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2016 15:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd, persoonsgegevens verwijderd

Nerd009
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jan 2016 13:58

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door Nerd009 »

Soms kan je aan de stem horen of iemand de waarheid vertelt of niet. Aangezien je hem persoonlijk hebt gesproken zou ik je adviseren om te herinneren hoe zijn stem klonk, met welk accent, trillende stem, kleine dingen.

Als je juridische stappen neemt en je bent verzekert zal zo'n verzekering jou het geld terug betalen wat je bent kwijt geraakt omdat dat goedkoper is. Bij de politie kan je niet terecht totdat meerdere mensen tegelijk klagen. Bovendien doet de politie er net zoals bij fietsendiefstal niets aan behalve in het uiterste geval een aangifte per internet opnemen. Pas als er echt veel klachten zijn over geld dat verdwijnt denk aan tientallen zal er iets aan gedaan kunnen worden.

Er zijn meerderen, voer de volgende opdracht in op Google:
"computer outlet tweakers"
Dan moet je naar de tweakers site gaan en dan op shopreviews klikken.

Ok, heb nu even gelezen ik geef je de directe link, je weet al wat het antwoord is. Het spijt me.
http://tweakers.net/shopreview/8129/com ... opreviews/

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Nerd009 schreef: Dan moet je naar de tweakers site gaan en dan op shopreviews klikken.

Ok, heb nu even gelezen ik geef je de directe link, je weet al wat het antwoord is. Het spijt me.
http://tweakers.net/shopreview/8129/com ... opreviews/
Wat een contrast met
https://beoordelingen.feedbackcompany.n ... et.nl.html

Het is van groot belang om reviews op waarde te schatten. Het mag duidelijk zijn dat de reacties via feedbackcompany.nl gefingeerd zijn. (kom op zeg: "bedankt voor de biertjes" als reactie....)

Nerd009
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jan 2016 13:58

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door Nerd009 »

Voor je ooit weer zoiets besteld, je hebt nu een dure les geleerd, zodra het om iets boven ik noem maar wat 100 euro gaat eerst zoiets als via Goole 'Tweakers' of 'Techzine' of 'Hardware Info' raadplegen.

Maar let op, ook op deze sites komen plotseling topics dat een bedrijf op omvallen staat of uitstel van betaling heeft, of dat de eigenaar blijkbaar zo veel geld heeft gehamsterd en bij wijze van spreken zit te genieten op de Bahama's bij de Bermuda driehoek op het strand.

In jouw geval kan je ervan op aan dat de verantwoordelijke voor jouw en de anderen hun schade een nieuw bedrijf op gaat richten, zo gaat dat nu eenmaal, houd je niet tegen.

Ook al zou je met tientallen slachtoffers gezamenlijk een politie bureau binnenlopen om gezamenlijk aangifte te doen, de politie zou jou gewoon zeggen 'dit is nu eenmaal een zakenman'.

De politie aangifte heeft dus geen zin, je geld krijg je niet terug, een juridische afdeling heeft niemand om tegen te procederen. Je zou no claim korting kwijtraken en als je rechtsverzekering nodig hebt in iets veel belangrijkers dat is waar je op moet letten.

Het is heel moeilijk te aanvaarden, misschien slaap je een paar dagen slecht, je kan deze mensen niets maken, heel heel soms komt zo'n persoon toch de verkeerde tegen iemand zoals Opgelicht. En dan komen ze met een TV camera bij hem/haar thuis. Lekker op de buis, maar dat is zo zeldzaam.

Feit: Een gewiekst persoon kan het ene naar het andere bedrijf starten, geld cashen, laten omvallen, en de politie noemt en erkent dat gewoon als een 'zakenman'. ( En de kamer van koophandel ook, die weten dat heus wel. )

bootcover
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:07

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door bootcover »

Mensen, een waarschuwing, doe NOOIT maar dan ook NOOIT zaken met dit bedrijf !!! De pc die ik ontving was smerig en van binnen 1 stofbende, de extra bestelde videokaart zat er niet in, er zaten geen kabels bij. Bij het aansluiten viel het scherm om de zoveel seconde uit, geprobeerd met diverse eigen kabels, dus getest was dat ding sowieso al niet. Dag later alles teruggestuurd, en nu komt het: ik probeer sinds 26 januari 2016 mijn geld, 234,= terug te krijgen !!! Bellen en mailen heeft geen zin, ik heb dit aan de lopende band gedaan, ook wordt ik teruggebeld door Dhr. L. die elke keer beloofd dat het bedrag een dag later op mijn rekening staat, je mag 3x raden....we zijn nu 2 maanden verder en nog steeds niets ontvangen. OPLICHTERS zijn het !!!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dit soort malafide bedrijfjes verpest het voor de rest! Al aangifte gedaan? Toch doen ook al schrijven anderen dat het geen zin heeft. Dat heeft het soms wel. Als er echt stapels klachten binnen komen.

LisaBronkema
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2018 18:10

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door LisaBronkema »

Bij deze wil ik jullie waarschuwen om nooit een bestelling te plaatsen bij Computer Outlet.

Ik heb donderdag 21-12-2017 een laptop bij hun besteld, ivm met de kerstdagen zou deze vrijdag 29-12-2017 moeten zijn verzonden.

Dit is niet gebeurd, als ik ze telefonisch probeer te bereiken gooien ze na 2x overgaan meteen de hoorn erop of ze laten de telefoon overgaan tot de voicemail erop komt, als je deze inspreekt word je ook niet terug gebeld en ook op e-mails word niet gereageerd.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2018 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

Reynaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2007 16:10

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door Reynaert »

Ik heb precies hetzelfde probleem. 24 december pc besteld (en vooruitbetaald).
Niets meer gehoord. Emails worden niet beantwoord. Telefoon wordt niet opgenomen.
Bij het bellen naar het 06-nummer kreeg ik de melding, dat ik geen bericht kon inspreken, want de mailbox zat helemaal vol.
Blijkbaar neemt hij ook zijn mobiel al gewoon niet meer op!
Ik heb gisteren online aangifte gedaan bij de politie.
Dat gaat heel eenvoudig op www.politie.nl.
Bij één aangifte zal de politie niets doen, maar als er heel veel komen, waarschijnlijk wel, dus DOE IN IEDER GEVAL AANGIFTE!
Baat het niet, dan schaadt het niet.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Computeroutlet.nl

Ongelezen bericht door yan »

Keertje langsgaan en terplekke je geld eisen en mee terug nemen

Computeroutlet Zeist
Adres: Woudenbergseweg 19 C4, 3707 HW Zeist
Openingstijden: Vandaag geopend · 09:00–17:30
Telefoon: 0343 491 149
Provincie: Utrecht

Gesloten