Is er iemand geld gestolen van hun Optum HSA-account?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
TokiyoRio

Is er iemand geld gestolen van hun Optum HSA-account?

Ongelezen bericht door TokiyoRio » 06 sep 2019 12:59

Dit als een waarschuwing plaatsen: ik had meer dan $ 7500,00 gestolen van mijn HSA-account bij Optum UnitedHealth Group. Het account is gehackt en er zijn kosten gegenereerd vanuit Hong Kong, Italië en Groot-Brittannië.
Omdat ik gezond ben, hoefde ik het account niet te controleren en voelde ik me goed bij de besparingen op de gezondheid die ik groeide. Met een bevlieging controleerde ik mijn account om te ontdekken dat het de afgelopen 10 maanden was gehackt en leeggemaakt.
Toen ik met fraude sprak, verklaarden zij dat, omdat ik niet binnen 60 dagen na de eerste frauduleuze activiteit contact met hen opnam, zij niet verantwoordelijk zijn voor de verliezen.
Als u een account heeft. Controleer dit alstublieft religieus.

NeoDutchio

Re: Is er iemand geld gestolen van hun Optum HSA-account?

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 07 sep 2019 19:47

Ik denk dat u bedoelt dat er van u gestolen is. Het maakt niet uit over wat voor rekening het gaat, elke rekening moet je periodiek controleren. Bij fraude altijd aangifte doen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 sep 2019 20:18

Religieus controleren? De pastoor of dominee erbij halen?

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked » 07 sep 2019 20:19

Ik heb nog steeds geen USD rekening. Kunne se 't-ok nie jatte nie. Kei-hèndig, wa?

Plaats reactie