LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ML17
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2014 10:42

Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door ML17 »

Bij het AD was er een actie: een jaarabonnement met een gratis tablet.
De tablet werd uiteindelijk een andere als dat er was toegezegd, volgens het AD nog een betere.
De tablet was na 1,5 maand kapot: kon niet meer opladen en ging niet meer aan.
Ik heb het AD gebeld dat de tablet kapot was, zij verwezen mij naar Empire Electronix.
Ik heb contact gezocht met Empire Electronix en moest de tablet aangetekend versturen (op mijn kosten). Na 2 maanden kreeg ik een nieuwe tablet toegestuurd, dat was eind december.
Na 1,5 maand werkt nu ook deze tablet niet meer, zelfde probleem: kan niet meer opladen en gaat niet aan. Ik heb dit weer gemeld bij Empire Electronix en opnieuw moest ik de tablet aangetekend (op eigen kosten) versturen. Nu ontvang ik bericht dat het scherm van de tablet beschadigt is en dat dat niet onder de garantie valt. De tablet heb ik met een onbeschadigd scherm toegestuurd en dat heb ik ze ook gemeld. Echter nu zegt Empire Electronix dat ik dan verhaal moet halen bij de vervoerder. Feit blijft dat de tablet kapot is opgestuurd en dat als ik naar de vorige procedure kijk, ik gewoon een nieuwe tablet zou moeten krijgen. In mijn ogen is de kwaliteit van het apparaat gewoon niet in orde en is dit geen goede deal van het AD. Ik heb ook het AD gebeld om te zeggen dat ik geen plezier heb van deze actie daar de tablet telkens kapot gaat en dat ik op deze basis geen abonnement had willen afsluiten, vervolgens word ik afgescheept door een telefonist die mij niet wil doorverbinden met de manager.
Zowel Empire Electronix als het AD zijn m.i. in gebreke. Ik ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben met dit product en hoe zij dit hebben opgelost.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door dhc »

Heb ook zo'n tablet gekregen na aangaan van een abbo. Wat een baggerproduct.
Hield er na een week of twee ook mee op. Aftere sales van Empire heeft mij toegezegd ter vervanging een nieuwe te sturen. Dat is niet gebeurd, ze hebben alleen een reset uitgevoerd.
Uiteindelijk een echt goede gekocht en de empire tablet aan dochter gegeven, voor de spelletjes......

arno62
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2014 16:44

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door arno62 »

ik heb precies het zelfde maar ik had hen bij veronica bode en nu na 2-3 maanden scherm doet niks meer en opladen dus ook niet meer
nu heb ii ze dus mail gestuurt en nu zeggen ze dat er een terug roep actie is geweest en dat ze dus nu er niks weer aan kunnen doen voor me
ze zijn nog niet klaar met me want ik vuind dit geen service

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door olaf79 »

arno62 schreef:ik heb precies het zelfde maar ik had hen bij veronica bode en nu na 2-3 maanden scherm doet niks meer en opladen dus ook niet meer
nu heb ii ze dus mail gestuurt en nu zeggen ze dat er een terug roep actie is geweest en dat ze dus nu er niks weer aan kunnen doen voor me
ze zijn nog niet klaar met me want ik vuind dit geen service
Lijkt me onzinnige opmerking. Terugroepactie is in feite een schuldbekentenis van een fabrikant dat er een fout in het product zit. Dat geeft u recht op kosteloze vervanging of reparatie. Het maakt daarbij niet uit of de fabrikant al eerder een terugroepactie met termijn heeft afgevaardigd. Zolang u het gebrek binnen 2 maanden nadat het is opgetreden heeft medegedeeld, heeft u recht op garantie

patrickpf
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2014 21:19

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door patrickpf »

Zelfde hier,

Slechte tablet , al maanden geleden opgestuurd en al die tijd wordt ik aan het lijntje gehouden , tablet niet op,voorraad, ligt nog bij logistiek, komt volgende week. Ze zijn erg creatief met steeds nieuwe reden van uitstel.Hun website is uit de lucht.AD wil niet helpen met een oplossing helaas.Empire bezorgt hen wel een slechte naam door deze "gratis tablet" weg te geven bij abonnement maar die in de praktijk de naam tablet niet waard is.
Slechte service van Empire electronix en het AD.

bingel24
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2014 14:46

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door bingel24 »

Ik heb hetzelfde probleem en kom bij het AD ook niet verder. De website van Empire-electronix.com is uit de lucht. Ik heb wel het telefoonnummer van de klantenservice van Empire achterhaald maar daar zeiden ze dat ik via hun website, die niet meer bereikbaar is het klachtenformulier moest invullen.

Toen ik hun hiermee confronteerde werd de telefoonverbinding verbroken. Ik ben benieuwd of Tros Radar stappen kan ondernemen. Ik bedoel ik heb bij het AD een jaarabonnement afgesloten op de voorwaarde dat ik een leuke tablet zou krijgen, helaas is niets minder waar. Ik vind dat zo'n grote organisatie als het AD ook in gebreke blijft ook al kunnen zij niets aan de kwaliteit doen van deze tablet.

MAW
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2014 21:37

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door MAW »

Hier een soortgelijk verhaal: mijn ouders hebben een Empire-Electronix tablet aangekocht via een actie van de Veronica gids. Na betaling ruim 6 weken moeten wachten op levering van Type M785K; uiteindelijk geleverd in december 2013. Nu in april 2014 hetzelfde probleem als eerder beschreven klachten, tablet laadt niet meer bij en de website van Empire-Electronix is uit de lucht.

peter.rozendaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2010 14:16

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door peter.rozendaal »

Ook ik heb een empire tablet cadeau gekregen bij een abonnement van het AD. en helaas na drie maanden stopt ie er gewoon mee. Ik krijg m niet opgeladen. De website van empire electronix is niet te bereiken. Maar als ik t zo hoor is dit gewoon einde oefening. Jammer van het AD dat ze hier niks aan doen.
Ik heb natuurlijk ook geen rekening. Jammer hoor

cobiedejong
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2014 13:00

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door cobiedejong »

ook ik heb mijn tablet ingestuurd op 6 januari 2014 ,omdat hij niet wilde opladen, maar nog steeds niets terug gekregen, als je ze belt staan ze met allelei smoesjes klaar

Fam. de Groot
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2014 21:56

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Fam. de Groot »

Leuk cadeau gekregen van mijn ouders die deze tablet voor 99.- excl verzendkosten, zogenaamd met korting konden kopen via het AD. Ik geloof dat wij nog geluk hebben met deze tablet, deze heeft het 4.5 maand gedaan.

Wilde gaan kijken op de site van Empire Electronix hoe en wat met terug sturen. Maar kwam op deze site uit. Ik ga hier dus voorlopig maar geen energie in steken.
Hopelijk neemt het AD dit serieus en onderneemt deze actie.
Zo niet dan hopen wij dat Radar actie gaat ondernemen.

Update 12-05.
Toch maar een mail naar het AD gestuurd. Dat we ons geld terug willen hebben. Belachelijk gedoe!

Update 14-05.
Zojuist een email ontvangen van het AD dat als wij de Ipad opsturen mijn ouders hun geld terugkrijgen!
Gelukkig onderneemt het AD nu dus wel aktie! Top!
Laatst gewijzigd door Fam. de Groot op 14 mei 2014 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.

wimkathmann
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2014 11:01

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door wimkathmann »

ook ik heb grote problemen met het "geschenk"van het AD. is het niet handig om de zaak de bundelen
en AD op zijn verantwoordelijkheid te wijzen?
Ik heb het "geschenk" empire electronix tablet medio maart ontvangen en sinds 2 weken werkt het niet meer. en na het lezen van al de reacties heb ik geen zin om het tablet op te sturen.
maar zoals de naam electro nix al zegt het is ook niks!!!!
Wim Kathmann

'tPrunusblok
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2014 21:14

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door 'tPrunusblok »

avond,
dezelfde ervaring met tablet,kan niet worden opgeladen.
vervolgens geen mogelijkheid tot contact met genoemde leverancier.
kan ik AD aansprakelijk stellen,of mijn abonnement om deze reden,opzeggen?
in afwachting van uw reactie,mvg
Bertus Duijster

Jantinevandam
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2014 12:53

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Jantinevandam »

helaas ben ook ik in het bezit van zo'n fraaie tablet die het na 3 weken begeeft.
Ze hebben hun site veranderd in: empire-electronics.com. Dan kan je een contactfomulier invullen met je vraag.
Het antwoord blijft hetzelfde, je kan hem aangetekend opsturen. Ik ga dat toch maar doen, want zo heb ik er helemaal niets aan. Een ding is zeker, na een jaar zeg ik het AD op!!

p de winter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2014 14:29

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door p de winter »

Ik heb via de Libelle actie in november ook een tablet gekocht. Na 3 weken al stuk en moest aangetekend verstuurd worden. Maanden niets gehoord en heb de Libelle en het Veronicablad maar eens gemaild want het proces verliep via het veronicablad. Zij hadden wel contact gehad en kregen als antwoord, hij ligt bij de distributie zou nu half januari een nieuwe toegestuurd krijgen niets ontvangen. Heb maar weer gemaild en het zou half febr worden, nu is het al mei en heb nog niets ontvangen. Zaterdag kreeg ik blad Zin binnen waar ik ook op geabonneerd bent en wat schets mijn verbazing jaja een super aanbieding van het zelfde bedrijf met nog een mooiere tablet. Ik wil het wel van de daken schreeuwen koop bij dit bedrijf AUB niets. Eind mei als ik nog niets heb ontvangen wil ik mijn geld terug. Ga gewoon weer mailen naar de Libelle en het Veronicablad.

Francien

yloffeld
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2014 22:32

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door yloffeld »

Ik zou iedereen willen adviseren om niet op te geven! Ikzelf had ook een tablet besteld via Libelle/Veronica (november 2013). De tablet kwam half december en was eind februari kapot. Zelfde defect als ik hierboven lees: niet meer kunnen opladen. Op verzoek van Empire Electronics heb ik hem 6 maart aangetekend naar hen gestuurd. Ik kreeg een paar dagen later al bericht dat ik een nieuwe tablet zou ontvangen, zodra hij op voorraad was. En toen begon het. Ik heb wekelijks gemaild om te vragen wanneer de levering kwam. Steeds werd gezegd: volgende week. Na een week of 5 had ik er al schoon genoeg van en heb ik contact opgenomen met Sanoma/Uitgeverij Veronica. De levering van de tablet liep namelijk via Veronica. Ik heb het probleem uitgelegd (en bevestigd via een mail) en gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen, omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Zodra ze een bevestiging hadden van Empire Electronics dat de tablet daar nog bij de logistieke afdeling lag, zouden ze het aankoopbedrag terugstorten naar mij. Dat was begin april. Rond die tijd kreeg ik een mail van Empire, dat mijn tablet in de week van 4 mei geleverd zou worden. Twee weken lang weer niets gehoord en wederom een mail gestuurd naar Veronica, waar mijn restitutie bleef. Zo moeilijk kan een bevestiging toch niet zijn, in dit digitale tijdperk, heb ik gezegd. Anderhalve week lang hoorde ik niets. Afgelopen dinsdag 6 mei heb ik weer gemaild of ze al iets meer wisten en kreeg ik de bevestiging dat de betaling klaarstond. Ik heb het bedrag vandaag, 8 mei, op mijn rekening gekregen.
Als ik alle problemen in dit forum lees, ben ik blij dat ik er bovenop heb gezeten en mijn geld terug heb. De frustratie is er echter niet minder om.
Dus ik zou zeggen, blijven volhouden en je zeker niet aan het lijntje laten houden met vage beloftes, want daar is Empire Electronics heel goed in! Succes!

E. Schilder
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2014 17:15

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door E. Schilder »

Ik wordt niet blij van bovenstaande opmerkingen. Ook onze tablet. Aktie bij Veronica laad niet meer op.
ik heb ze aan de telefoon weten te krijgen en kan de tablet opsturen (aangetekend)
Ik ga dit doen en ben heel nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen.
Ons abonnement bij Veronica was afgelopen. via een nieuwe actie weer een tablet kado van Empire. (voordat wij de problemen kregen) :? Gisteren is deze kleinere versie afgeleverd. Ik vrees ook voor de levensduur van dit tablet.
Via dit forum kunnen we elkaar op de hoogte houden.
Het verbaasd mij dat Veronica met zoveel problemen met Empire toch nog weer zon aanbieding aanbied?
Ik heb spijt van mijn verlenging en had liever gekozen voor een andere aanbieding.

tiny56
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2014 12:33

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door tiny56 »

ook ik heb problemen met deze tablet van de Veronica actie, al na 2 maanden werkte hij niet meer goed. wilde wel opladen maar de meeste processoren werkten traag of helemaal niet meer. :x :wink:
heb nog geen actie ondernomen maar wat ik hier allemaal lees heeft het weinig zin.
ben inmiddels geen abonnee meer van Veronica.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door olaf79 »

tiny56 schreef:ook ik heb problemen met deze tablet van de Veronica actie, al na 2 maanden werkte hij niet meer goed. wilde wel opladen maar de meeste processoren werkten traag of helemaal niet meer. :x :wink:
heb nog geen actie ondernomen maar wat ik hier allemaal lees heeft het weinig zin.
ben inmiddels geen abonnee meer van Veronica.
Zou toch wel actie ondernemen, al was het maar uw klacht officieel melden. Als u niks doet verspeelt u uw rechten.

omajoma
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2014 16:30

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door omajoma »

Ook ik kan datzelfde verhaal vertellen, en als je belt word je verwezen naar de website die al weken plat ligt. Moet je een contactformulier invullen, en vervolgens ontvang je standaard mailtjes en hoor je nooit meer iets. Ik vind het bijna oplichting. Ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten. Ik hoop dat we samen een vuist kunnen maken. Radar help ons!!!!!

Hunteristics
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:47

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Hunteristics »

Is het nog mogelijk om klacht aan te melden bij het AD of Empire?
Ik heb met de AD actie vorig jaar rond de zomer meegedaan. Zou in eerste instantie een Archos tablet krijgen maar omdat deze niet leverbaar waren kregen we een empire electronix.
Apparaat heeft het eigenlijk nooit goed gedaan.

Ik ben meestal lui in dit soort dingen maar ik kwam de tablet weer tegen en dacht "Is toch zonde als we dat apparaat niet kunnen gebruiken"
Las de reacties op het forum en dacht. Is toch shocking dat er zoveel klachten over zijn.

Gesloten