LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gameorder

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
voog81
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2005 00:47

Gameorder

Ongelezen bericht door voog81 »

Ik heb op 2 juni een xbox spel bij gameorder besteld en geld naar hun rekening overgemaakt. Hierna kreeg ik van hun een email waarin stond dat het spel niet op voorraad was. Nu heb ik een maand geleden een mail gestuurd om te vragen of ik mijn geld kon terugkrijgen omdat het zo lang duurde. Hier heb ik geen antwoord op gekregen. Een week geleden weer.. Geen antwoord....

Zijn er mensen die ook slechte ervaringen hebben met dit bedrijf??
Of hetzelfde probleem gehad hebben en WEL geld terug hebben gekregen?

Ik hoor het graag

visse412
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jul 2005 23:17

Re: Gameorder

Ongelezen bericht door visse412 »

Probeer eens te bellen (als je een nummer kan vinden) of stuur anders een brief (aangetekend) of een e-mail met ontvangstbevestiging. Ze mogen je natuurlijk nooit een maand laten wachten op een spel. Hopelijk bestaat het bedrijf nog en anders kan je wel fluiten naar je centen. Koop je spel dus lekker voor een paar euro meer bij een winkel waar je zo naar binnen kan stappen. Scheel heel veel (geld)zorgen.

Groet,

J.Visser

Tzeentch
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2005 19:34

Re: Gameorder

Ongelezen bericht door Tzeentch »

Ook ik heb besteld bij gameorder.. ik bestelde op zaterdag 14 mei een tweetal dvd's

De bestelde artikelen worden verzonden wanneer het bedrag op onze rekening is binnengekomen.

26 mei:
Uw bestelling is geupdate en is veranderd naar de volgende status.

Nieuwe status: Betaling ontvangen


ik heb tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb 3x een mail gestuurd naar hun adres waarop ik nog geen respons ontvangen heb. De volgende keer bestel ik gewoon weer bij Bol.com, die zijn tenminste betrouwbaar.

Gesloten