LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand een idee ?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Mevrouw Deftig

Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door Mevrouw Deftig »

Hoe je die vervelende meldingen van accepteert u cookies kunt elimineren van websites ?

Pauline v d Sar

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door Pauline v d Sar »

Dat klopt maar of gegevens dan veilig zijn dat vraag ik me af. Mevrouw Deftig als u mij een PB stuurt dan zal ik het u vertellen wat wel veilig is. Reclame maken mag hier niet.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door tenormin »

Het enige verschil met cookies is dat je ze vroeger niet zag en nu toestemming moet geven om je pagina te zien. Cookies vreten je echt niet op, is geen spam. Dat we gevolgd worden is logisch, weten we immers al lang. Heb er geen moeite mee, althans, niet op dit soort sites.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door ciske »

karremaar schreef:@tenormin

U verstuurt graag PB's toch daar is niet iedereen van gediend TS opent een topic en alles wordt gemeld.
De vraagstelling van TS is een normale vraag !

Wie zegt dat tenormin dat niet als een normale vraag ziet?

Of hij//zij graag pb's stuurt zijn onze zaken niet, misschien wil hij/zijn wel helpen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:Wie zegt dat tenormin dat niet als een normale vraag ziet?
Ehhh.....tenormin zelf:
tenormin schreef:Dat je de redactie mijn reactie hebt gemeld is prima; hoop dat de redactie dan ook jullie IP adressen eens natrekt: ik geloof n.l. niet in sprookjes en de vraag over cookies is erg overdreven, op zijn zachtst gezegd. Vroeger zag je ze niet, nu moet er toestemming gevraagd worden op een site. So what? Dit is wereldwijd, de cookies, dus totaal geen aandachtspunt om hierover een uitzending te vragen.
Ik snap de vraag wel.
Ik word ook gek van die cookies.
Ik blijf maar op 'accepteren' drukken, maar het wordt niet onthouden.
Met als gevolg dat ik elke keer weer moet accepteren en opnieuw inloggen, terwijl dit vroeger gewoon automatisch ging.
Heel erg irritant.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
Gezien de inhoud van mijn PB, ja, dat is werkelijk wereldschokkend
Laat ons meegenieten :lol: :wink:
Mijn PB was alleen maar: "da's waar, had ik even niet gezien. Maar mevrouw Deftig is...guess yourself. Da's gewoon te lezen. Heel ernstig toch?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door tenormin »

Sja tenormin dat is niet zo netjes om achter mijn rug, mij te beschuldigen van iets via PB. Ik zal het netjes houden u bent een stalkster/opnaaister.
Nou, van dat "achter je rug"doen is natuurlijk niet helemaal waar; aangezien je geen PB hebt, heb ik het even aan je vriendin gezegd waarvan ik, zoals is gebleken, al dacht dat ze de boodschap zou overbrengen. En dat is dus keurig terechtgekomen. Stalken kan ik niet, wel kan ik met festonsteek iets opnaaien. Rozetten e.d.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door ciske »

tenormin schreef:
Sja tenormin dat is niet zo netjes om achter mijn rug, mij te beschuldigen van iets via PB. Ik zal het netjes houden u bent een stalkster/opnaaister.
Nou, van dat "achter je rug"doen is natuurlijk niet helemaal waar; aangezien je geen PB hebt, heb ik het even aan je vriendin gezegd waarvan ik, zoals is gebleken, al dacht dat ze de boodschap zou overbrengen. En dat is dus keurig terechtgekomen. Stalken kan ik niet, wel kan ik met festonsteek iets opnaaien. Rozetten e.d.

Laat kletsen die hap, willen ze geen pb, zetten ze de functie maar uit, enne geloof het of niet ....dan krijgen ze ook zogenaamd pb's :lol: :lol:

Jack Donkervoort
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 nov 2010 16:41

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door Jack Donkervoort »

tenormin schreef:Het enige verschil met cookies is dat je ze vroeger niet zag en nu toestemming moet geven om je pagina te zien. Cookies vreten je echt niet op, is geen spam. Dat we gevolgd worden is logisch, weten we immers al lang. Heb er geen moeite mee, althans, niet op dit soort sites.
Ik vind het een prima vraag sinds ik de add-on van FF gedownload heb, zijn die meldingen verdwenen.
en de tipgeefster bedankt !

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Heeft iemand een idee ?

Ongelezen bericht door mje »

Mevrouw Deftig schreef:Hoe je die vervelende meldingen van accepteert u cookies kunt elimineren van websites ?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... lding.html

Hier het hele verhaal.

Gesloten