LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IMac

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
r.klopman
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 17:56

Re: IMac

Ongelezen bericht door r.klopman »

Vandaag contact opgenomen met mediamarkt en het verhaal uitgelegd, Zij zeggen dat de prijs door apple is verlaagd. in mijn geval had ik het product kunnen omruilen omdat mediamarkt 14 dagen omruilgarantie heeft en net in die dagen hebben zij de prijs aangepast. echter kwam ik er te laat achter. medewerker begrijpt het en gaf het advies om langs te komen met de aankoopnota om te kijken of zij hier aan wat kunnen doen.

De medewerker zij ook op het moment dat ik het product kocht wisten zij niet dat er een nieuwe type of prijsverlaging aan kwam.

morgen ga ik er heen ik verwacht er niet veel van ik denk dat het gewoon pech heet.

vervolg komt .......

r.klopman
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 17:56

Re: IMac

Ongelezen bericht door r.klopman »

vandaag bij mediamarkt geweest en zij begrijpen het, en zij geven aan dat apple ineens de prijzen verlaagd heeft, terwijl zij zelf nog niet eens de nieuwe imac hebben ontvangen van apple.

de medewerker van mediamarkt gaat contact opnemen met appel zij hadden al meerdere klachten van klanten.

ik wordt teruggebeld over de gang van zaken

wordt vervolgd. :roll: :roll: :roll:

Mark.
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 okt 2009 14:31

Re: IMac

Ongelezen bericht door Mark. »

@ aan iedereen met een klacht:

Zoals de meesten al gezegd hebben is het verschil terugkrijgen wat is ontstaan tussen de
nieuw uitgebrachte iMac en je pas gekochte iMac en pure coulance kwestie vanuit de
winkel zelf want de wet is hierover heel duidelijk: koop is koop! Uitzonderingen zijn er niet.

Ook als je de diverse vonnissen van de afgelopen tien erop naslaat jaar dan geven die je
geen enkele hoop tot het behalen van je gelijk.

Indien er vanuit de Media Markt gezegd wordt dat men er wel een mogelijkheid is, en het zou
lukken, dan mag je echt in je handjes knijpen want men is nergens toe verplicht. Daarbij is het
niet geheel onlogisch dat de Media Markt dit zegt want vaak hebben zij als Nederlands grootste
winkel zulke afspraken met Apple ( over de prijzen e.d.) dat de inname van een paar tientallen
oudere modellen niet opweegt tegenover de honderden,zo niet duizenden,Macs die men inkoopt.
Bij Apple is men er tenslotte alles aangelegen om voor een goed afzetgebied te blijven zorgen en
de Media Markt is gebaat bij een uitstekende klantenservice en een goede relatie met de klanten.

één ding is sowieso duidelijk: De Media Markt krijgt altijd de nieuwere modellen later dan bijvoorbeeld
iFactors of de online Applestore en doet nooit moeilijk over retournering. Dus wie nu blijft volharden in
het idee " hoe sneller je het het in huis hebt,hoe beter " en voor een paar tientjes verschil het liever bij
eerder genoemde bedrijven koopt,die moet maar eens goed gaan nadenken of die gedachte nu wel zo
slim is als je ziet wat voor problemen er uiteindelijk door kunnen ontstaan en het financieel verschil dan
veel groter is. Doe er je voordeel mee.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: IMac

Ongelezen bericht door kweenie »

Mark. schreef:Zoals de meesten al gezegd hebben is het verschil terugkrijgen wat is ontstaan tussen de
nieuw uitgebrachte iMac en je pas gekochte iMac en pure coulance kwestie vanuit de
winkel zelf want de wet is hierover heel duidelijk: koop is koop! Uitzonderingen zijn er niet.

Ook als je de diverse vonnissen van de afgelopen tien erop naslaat jaar dan geven die je
geen enkele hoop tot het behalen van je gelijk.

Indien er vanuit de Media Markt gezegd wordt dat men er wel een mogelijkheid is, en het zou
lukken, dan mag je echt in je handjes knijpen want men is nergens toe verplicht.
Dat valt in een aantal gevallen nog te bezien. De laagste prijs garantie van MM zegt: "Wanneer de klant binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour". Dus als er een nieuwe iMac komt en de oude iMacs krijgen (ook bij MM zelf) een lagere prijs, dan moeten ze het prijsverschil gewoon terugbetalen.

Ton48
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2009 16:20

Re: IMac

Ongelezen bericht door Ton48 »

Hallo,

Even update
Ik had mijn rechtsbijstand hierover ingeschakeld die zeiden dat ze niks hier mee konden doen
Hier had ik mij maar bij neergelegd
Tot mij verbazing :shock: kreeg ik een Mailtje dat ik 650 euro terug kreeg helaas een giftcard maar toch eerst niets nou iets :)
zou ik maar zeggen
Naar waarschijnlijkheid omdat de computer nu 650 euro euro goedkoper te koop staat bij verschillende winkels

Bedankt voor alle antwoorden die ik gekregen heb.

ton48

Gesloten