LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop zoek bij HP?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Robin52
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2019 13:08

Laptop zoek bij HP?

Ongelezen bericht door Robin52 »

Mijn HP laptop ligt nu voor de 2e keer bij HP ivm een klacht. . Inmiddels is dat nu 3 weken zonder enige reactie van HP over een oplossing terwijl mij een ander toestel toegezegd is. Op mailen geen reactie, als ik bel wordt er een belverzoek uitgezet maar er wordt niet teruggebeld. Wat ik ook probeer, ik kom er niet doorheen en ik ben toch echt netjes en beleefd gebleven!😒😃Rechtsbijstand verzekering heb ik helaas niet. Vandaag nog wel een aangetekende brief gestuurd.
Iemand nog een goed advies?

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Laptop zoek bij HP?

Ongelezen bericht door BL2 »

Was HP uw leverancier ?
Uw laptop leverancier is het aanspreekpunt, of heb je zelf de laptop rechtstreeks naar HP verzonden, zonder tussenkomst van de verkopende partij ?

Robin52
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2019 13:08

Re: Laptop zoek bij HP?

Ongelezen bericht door Robin52 »

Idd vergeten bij te vermelden dat ik de laptop via HP webshop heb gekocht. Dus HP is de leverancier!

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Laptop zoek bij HP?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

U krijgt geen reactie van HP maar weet wel dat u een andere laptop zou krijgen dat is tegenstrijdig. 3 weken is ook geen abnormaal lange tijd voor een reparatie.

Gesloten